To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 42847 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Świdnica: "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30895-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny
89071838900000, ul.
ul. Głowackiego
4,
58100
Świdnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
074 8523067 w. 24, faks
074 8521226w.400, e-mail
przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): gmina.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej" - obejmująca termomodernizację świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym. 2.Roboty związane z termomodernizacją świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym obejmować będą: 1)roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, 2)docieplenie ścian i fundamentów styropianem, 3)docieplenie stropów wełną mineralną, 4)wykonanie elewacji zewnętrznej budynku, 5)wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G-K, 6)rozebranie dachu świetlicy, 7)montaż nowych dźwigarów kratownicowych, 8)wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej i blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, 9)montaż konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne, 10)montaż paneli fotowoltaicznych na dachu wraz z wykonaniem podłączeń do rozdzielnic, 11)montaż rozdzielnic elektrycznych, 12)wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni wraz z osprzętem, 13)montaż powietrznej pompy ciepła wraz z osprzętem, 14)wymiana instalacji CO w budynku wraz z grzejnikami, 15)wykonanie przewodów wentylacyjnych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.Wyspecyfikowane w projekcie materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji oraz uzgodnienia ich z Zamawiającym, Inspektorem nadzoru i Projektantem. 6.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego serwisowania wszystkich zamontowanych urządzeń zgodnie z ich dokumentacjami techniczno-ruchowymi w okresie 12 miesięcy od daty wykonania przedmiotu umowy. 8.Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) minimum 3 pracowników wykonujących prace budowlano-montażowe. 9.Na potwierdzenie uczestnictwa w realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do każdej faktury oświadczenia osób wskazanych w pkt 8, że w okresie objętym fakturą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 10.Brak oświadczenia, o którym mowa w pkt 9 spowoduje naliczenie przez Zamawiającego kary w wysokości 300 zł za każdą osobę która winna uczestniczyć w realizacji zamówienia. Kara zostanie potrącona z faktury. 11.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45100000-8,
45331110-0,
45331000-6,
45332000-3,
45331100-7,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". Uzasadnienie faktyczne: Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania Zamawiający zauważył, że w trakcie prowadzonego postępowania dokonane zostały czynności, niezgodne z Pzp, naruszające zasady uczciwej konkurencji i obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Załączone na stronie internetowej projekt budowlany oraz przedmiar robót szczegółowo opisujące przedmiot zamówienia miały charakter niekonkurencyjny, ponieważ zawierały nazwy własne urządzeń i materiałów bez wskazania ich cech lub parametrów będących podstawą do określenia ich równoważności. Wada ta, na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. Wskazany opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych wykonawców. Nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia co stanowiłoby rażące naruszenie Pzp. Powyższe okoliczności doprowadziły do ograniczenia konkurencyjności, a tym samym naruszenia art. 29 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Biorąc pod uwagę okoliczności skutkujące unieważnieniem zawartej umowy mieszczące się w dyspozycji art. 146 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
- Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowalne przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.