eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy realizowane w VI częściach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy realizowane w VI częściach
Numer ogłoszenia: 428442 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne m. st. Warszawy , ul. Rynek Starego Miasta 28-42, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6351625, faks 22 8319491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy realizowane w VI częściach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy, realizowana w VI częściach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy polegające na wykonaniu oraz dostawie materiałów reklamowych wraz z logo - w zależności od części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - o wartości nie mniejszej niż: a) dla części I - 48 000 zł brutto każda b) dla części II - 15 500 zł brutto każda c) dla części III - 16 500 zł brutto każda d) dla części IV - 11 000 zł brutto każda e) dla części V - 11 000 zł brutto każda f) dla części VI - 11 000 zł brutto każda

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji dostawy, w sytuacji gdy zamawiający opóźni się z dostarczeniem gotowych projektów do realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM HISTORYCZNE M. ST. WARSZAWY, Rynek Starego Miasta 28-42. 00 - 272 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Historyczne m. st. Warszawy, Rynek Starego Miasta 28-42, 00-272 Warszawa, Sekretariat IIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa KREDEK ŚWIECOWYCH W KARTONOWEJ TUBIE - 600 sztuk Wykonanie oraz dostawa KREDEK DREWNIANYCH W KARTONOWEJ TUBIE - 100 sztuk Wykonanie oraz dostawa KOMPLETU KREDEK OŁÓWKOWYCH W METALOWYM ETUI - 600 sztuk Wykonanie oraz dostawa ZAKREŚLACZY W KSZTAŁCIE STRZYKAWKI - łącznie 500 sztuk Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISÓW W KSZTAŁCIE STRZYKAWKI - 500 sztuk Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISÓW EKO WYKONANYCH Z PRZETWORZONEGO PAPIERU Z NADRUKIEM - 1000 sztuk Wykonanie oraz dostawa KREDEK ZSZEŚCIOMA WYMIENNYMI KOŃCÓWKAMI W PLASTIKOWEJ OBUDOWIE W KSZTAŁCIE OŁÓWKA - 2 000 sztuk Wykonanie oraz dostawa OŁÓWKÓW DREWNIANYCH Z BŁYSZCZĄCĄ KOŃCÓWKĄ - łącznie 5 000 sztuk Wykonanie oraz dostawa OŁÓWKÓW DREWNIANYCH - 1000 sztuk Wykonanie oraz dostawa OŁÓWKÓW DREWNIANYCH Z GUMKĄ - łącznie 4000 sztuk Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISU MODELU COSMO - łącznie 5 500 sztuk Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISÓW ARROW - łącznie 2 000 sztuk Wykonanie oraz dostawa GŁADKICH NOTESÓW Z MIĘKKĄ OKŁADKĄ Z PU Z GUMKĄ A6 - łącznie 500 sztuk Wykonanie oraz dostawa GŁADKICH NOTESÓW Z MIĘKKĄ OKŁADKĄ Z PU Z GUMKĄ A5 - łącznie 500 sztuk Wykonanie oraz dostawa GŁADKICH NOTESÓW Z MIĘKKĄ OKŁADKĄ Z PU Z GUMKĄ A6 - łącznie 500 sztuk Wykonanie i dostawa NOTESÓW Z RECYKLINGU Z ELASTYCZNĄ OPASKĄ A 6 - łącznie 600 sztuk Wykonanie i dostawa NOTESÓW Z RECYKLINGU Z ELASTYCZNĄ OPASKĄ A 6 - 200 sztuk Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A4 - 50 sztuk Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A6 - 100 sztuk Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A5 - 100 sztuk Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A4 - 100 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa ZEGARKÓW SILIKONOWYCH TYPU SLAP ON WATCH - łącznie 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa PRZYPINEK typu BUTTONS duże - 900 sztuk Wykonanie i dostawa PRZYPINEK typu BUTTONS średnie - 900 sztuk Wykonanie i dostawa PRZYPINEK typu BUTTONS małe - 900 sztuk Wykonanie i dostawa CUKIERKÓW MIĘTOWYCH BEZ CUKRU w metalowych pudełkach - łącznie 600 sztuk Wykonanie i dostawa CUKIERKÓW MIĘTOWYCH BEZ CUKRU W METALOWYCH OPAKOWANIACH typu CLIC CLAC - łącznie 700 sztuk Wykonanie i dostawa PLASTIKOWYCH UKŁADANEK - łącznie 300 sztuk Wykonanie oraz dostawa POLIESTROWYCH WORKÓW SZKOLNYCH - łącznie 300 sztuk Wykonanie oraz dostawa PAMIĘCI USB EKO - 100 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa MĘSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE BIAŁYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM -łącznie 200 sztuk Wykonanie oraz dostawa MĘSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE GRANATOWYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM - łącznie 200 sztuk Wykonanie oraz dostawa DAMSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE BIAŁYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM - łącznie 200 sztuk Wykonanie oraz dostawa DAMSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE GRANATOWYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM W ILOŚCI 200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa PUZZLE 100 elementów - 200 sztuk Wykonanie i dostawa PUZZLE 1000 elementów - 200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonie oraz dostawa FILIŻANEK typu DIANA - 100 sztuk Wykonie oraz dostawa FILIŻANEK typu SONATA - łącznie 150 sztuk Wykonie oraz dostawa KUBKÓW typu PEAK - 250 sztuk Wykonanie i dostawa KUBKÓW BIAŁYCH, CERAMICZNYCH typu TOMEK - 250 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.