eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › zakup z dostawą i montażem mebli do Przychodni Rejonowej SPMZOZ w Słupsku przy ul. Łokietka 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Słupsk: zakup z dostawą i montażem mebli do Przychodni Rejonowej SPMZOZ w Słupsku przy ul. Łokietka 6.
Numer ogłoszenia: 428408 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku , ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 87 74 500, faks (059) 84 74 510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup z dostawą i montażem mebli do Przychodni Rejonowej SPMZOZ w Słupsku przy ul. Łokietka 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podzielony na 5 zadań zakup z dostawą i montażem mebli do Przychodni Rejonowej SPMZOZ w Słupsku przy ul. Łokietka 6. Dostawa i montaż odbywać się będzie w Przychodni Rejonowej SPMZOZ w Słupsku przy ul. Łokietka 6. Wykaz przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełnią wymagania określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. z późn. zm., - spełnią wymagania określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spmzoz-slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie SPMZOZ w Słupsku pokój 407 (IIIp) ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie SPMZOZ w Słupsku pokój 407 (IIIp) ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I - meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis, wymiary i rysunki poglądowe w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II - szafy kartoteczne metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i wymiary w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie III - meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis, wymiary i rysunki poglądowe w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie IV - meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis, wymiary i rysunki poglądowe w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie V - krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.