eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Opracowanie map wektorowych ewidencji gruntów przy wykorzystaniu produktu PHARE 2003 -Wektoryzacja map katastralnych w Polsce- w Kamiennej Górze w procesie modernizacji ewidencji gruntów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Kamienna Góra: Opracowanie map wektorowych ewidencji gruntów przy wykorzystaniu produktu PHARE 2003 -Wektoryzacja map katastralnych w Polsce- w Kamiennej Górze w procesie modernizacji ewidencji gruntów
Numer ogłoszenia: 428344 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6450100, faks 075 6450111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie map wektorowych ewidencji gruntów przy wykorzystaniu produktu PHARE 2003 -Wektoryzacja map katastralnych w Polsce- w Kamiennej Górze w procesie modernizacji ewidencji gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów polegająca na przejściu z analogowych map ewidencji gruntów na obiektowe mapy wektorowe EGiB w systemie Kataster OnLine wykorzystując operat LPIS przekazany do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Kamiennej Górze, dla obrębów: Czarnów, Czadrów, Dębrznik, Dobromyśl, Gorzeszów, Janiszów, Jawiszów, Kochanów, Krzeszówek, Leszczyniec, Lipienica, Ogorzelec, Olszyny, Ptaszków, Raszów, Rędziny, Szarocin, Nowa Białka w gminie Kamienna Góra, obrębów: Błażejów, Błażkowa, Bukówka, Jarkowice, Okrzeszyn, Opawa, Szczepanów i Uniemyśl w gminie Lubawka oraz wszystkie obręby gminy Marciszów tj.: Marciszów, Ciechanowice, Domanów, Nagórnik, Pastewnik, Pustelnik, Sędzisław, Świdnik zapisanych w standardzie zapisu informacji przestrzennej SWDE-SWING. Dokonanie analizy i sporządzenie szczegółowych wykazów rozbieżności części opisowej i graficznej operatu ewidencji gruntów, analiza dokumentów źródłowych pod kątem ich wpływu na wykazane rozbieżności i eliminacja błędów. Zamówienie należy wykonać w oparciu o projekt modernizacji i warunki techniczne wykonania prac stanowiące załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyłoniony do wykonania niniejszego zamówienia jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1 - projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Czarnów, Czadrów, Dębrznik, Dobromyśl, Gorzeszów, Janiszów, Jawiszów, Kochanów, Krzeszówek, Leszczyniec, Lipienica, Ogorzelec, Ptaszków, Raszów, Rędziny, Szarocin, Nowa Białka w gminie Kamienna Góra, dla obrębów Błażejów, Błażkowa, Bukówka, Jarkowice, Okrzeszyn, Opawa, Szczepanów, Uniemyśl w gminie Lubawka oraz wszystkich obrębów gminy Marciszów przy wykorzystaniu produktu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce. Załącznik nr 2 - warunki techniczne opracowania map wektorowych ewidencji gruntów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, w ramach oddzielnych zamówień, związane z pozyskaniem lub przetworzeniem danych ewidencji gruntów i budynków do systemu Kataster OnLine; b)dysponują osobami, które posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziadzinie geodezji i kartografii zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i zakresu niniejszego zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. 4.Referencje potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w Dokumencie 3, wystawione przez Zamawiających te usługi. 5.Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - dla wskazanej w ofercie osoby. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie w nich korzystał wzór: Dokument 4. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt I.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/-ów, o których mowa w pkt II., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. IV. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1.Każdy z podmiotów oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia. 2.Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia. 3.Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Dokument 1). 4.Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, a fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (dołączone pełnomocnictwo). V. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. 4.Referencje potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w Dokumencie 3, wystawione przez Zamawiających te usługi. 5.Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - dla wskazanej w ofercie osoby. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie w nich korzystał wzór: Dokument 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze (58 - 400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15, I piętro, pokój 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze (58 - 400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15, parter, Punkt Informacyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.