eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa mebli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Białystok: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 428330 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej. (kod wg CPV: 391300000-2 meble biurowe). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz zawarty w SIWZ oraz Załącznik Nr 3 (część I - V- rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej w pomieszczeniach celem sprawdzenia warunków techniczno-organizacyjnych realizacji zamówienia oraz pobrania wymiarów z natury na poszczególne meble. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Jakiekolwiek pojawienie się w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie jednorodności zamawianych mebli z meblami już posiadanymi i zamontowanymi przez zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objęte zamówieniem, 6)zaoferują meble, posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, 7)zaakceptują warunki bezpłatnego serwisu gwarancyjnego: a)termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiającego - w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego, b)jeżeli naprawa będzie trwać dłużej niż 10 dni roboczych, bądź gdy 3 naprawy dotyczyć będą tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasujący do reszty wyposażenia, c)okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przedłużeniu o czas naprawy, d)okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e)zamawiający może żądać zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź uchylania się wykonawcy od obowiązków świadczenia usług gwarancyjnych. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1), 2)wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2) z odpowiednimi odnośnikami wskazującymi poszczególne meble w załączonych do oferty katalogach, prospektach, zdjęciach, rysunkach, itp.; odnośniki powinny określać: wygląd mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawierającym rodzaj materiałów oraz akcesoriów użytych do wykonania mebli (jeżeli nie ma takich danych w odnośnikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotyczące zaoferowanych mebli, 3)rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjęcia, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5), 6)oświadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesięcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7)oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób z oświadczeniem, że odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dot. części V - Biuro Obsługi Projektu nr POPW 1.1-18 pn.Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Ogólnotechniczny (ZP/PR/8/2/09) - Dział Aparatury Badawczej i Naukowej - krzesło biurowe (Rys. Nr 1) - szt. 1 Budynek Ogólnotechniczny - Wydział Informatyki (ZP/WI/D/43/09) - zabudowa meblościanki z wnęką drzwiową w p. 137 (Rys. Nr 2) - szt. 1 - zabudowa grzejnika z szafką wnękową i parapetem w p. 137 (Rys. Nr 3) - szt. 1 Budynek Ogólnotechniczny - Administracja (ZP/PK/11/4/09) - krzesło szkolne (Rys. Nr 3a) - szt. 25 zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Wydziału Elektrycznego (ZP/WE/D/78/09)- Administracja - krzesło obrotowe komputerowe (Rys. Nr 4) - szt. 4 - krzesło szkolne (Rys. Nr 5) - szt. 25 zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamiejscowy Wydział Zarządzania Środowiskiem Politechniki Białostockiej w Hajnówce (ZP/WZ/D/151/09) - biurko (Rys. Nr 6) - szt. 3 - biurko komputerowe (Rys. Nr 7) - szt. 2 - regał (Rys. Nr 8) - szt. 4 - regał ze szkłem (Rys. Nr 9) - szt. 9 - regał (Rys. Nr 10) - szt. 10 - szafa biurowa aktowa, zamykana na klucz (Rys. Nr 11) - szt. 6 - stół konferencyjny (Rys. Nr 12) - szt. 10 - krzesło konferencyjne (Rys. Nr 13) - szt. 40 - krzesło obrotowe (Rys. Nr 14) - szt. 5 zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Wydziału Mechanicznego ZP/PR/10/50/09 Dział Spraw Studenckich i Dydaktyki - szafa (Rys. Nr 15) - szt. 1 zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZP/PR/1/97/09 Biuro ds. Rozwoju i Programów Międzynarodowych - szafa na dokumenty (Rys. Nr 16) - szt. 3 - szafa na dokumenty (Rys. Nr 17) - szt. 1 - biurko (Rys. Nr 18) - szt. 3 - fotel (Rys. Nr 19) - szt. 3 zgodnie z opisem zawartym w zal. nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.