Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Skierniewice: Dostawa aparatury badawczej
Numer ogłoszenia: 428158 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa niżej wymienionej fabrycznie nowej aparatury badawczej. 2. Zamówienie obejmuje 4. Pakiety. Pakiet nr 1 - System oczyszczania wody (dwustopniowy) - szt. 1. Pakiet nr 2 - System oczyszczania wody (dwustopniowy) - szt. 1. Pakiet nr 3 - Autoklaw pionowy - szt. 1. Pakiet nr 4 - Komora fitotronowa (klimatyczna) - szt. 1. 3. Wymagana jest aparatura fabrycznie nowa, wolna od wad fizycznych i prawnych, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. 4. Wszystkie urządzenia powinny posiadać okres gwarancji minimum 24 miesiące. 5. Miejsce dostawy: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice (parter). 6. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonej aparatury. 7. Wykonawca dostarczy, wniesie i zamontuje aparaturę u Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 8. Wykonawca uruchomi aparaturę i udzieli instruktażu pracownikom Zamawiającego. 9. Wykonawca wraz z aparaturą dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne. 10. Wszystkie użyte nazwy własne oznaczają pożądany standard urządzeń, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 33.19.11.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Folder lub katalog (w języku polskim) oraz opis techniczny lub specyfikacja techniczna (w języku polskim) zawierająca dane techniczne umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanej aparatury z wymaganiami SIWZ - dotyczy Pakietów nr 1 - 4.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potencjał innych podmiotów załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt III.4.2 i III.4.4 ogłoszenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. c) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) możliwości zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy. 2. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl/przetargi_2013_lista.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 36 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System oczyszczania wody (dwustopniowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne urządzenia: Urządzenie powinno składać się z dwóch autonomicznych jednostek - jednostka produkcyjna oraz wolnostojący statyw/ ramie dozujące; Zasilanie jednofazowe 230V / 50 Hz; Urządzenie musi dostarczać wodę ogólnolaboratoryjną - Typ III (pierwszy etap oczyszczania) oraz wodę ultraczystą - Typ l (drugi etap oczyszczania) - obydwa stopnie/etapy oczyszczania odbywać się będą w jednym urządzeniu; Woda zasilająca urządzenie - wodociągowa z ujęcia w laboratorium o następujących parametrach: Twardość ok. 290 mg CaCO3 / dm3; Stopnie oczyszczania wody: Pierwszy etap (woda Typ lll): prefiltracja; węgiel aktywowany, polifosforany, odwrócona osmoza; Drugi etap (woda Typ l): lampa UV, wkład doczyszczający, filtr końcowy 0,22um; Wymagana jakość wody - po pierwszym stopniu oczyszczenia: Oczyszczenie ze zw. organicznych > 99 % dla MW > 200 Da, Oczyszczenie ze zw. nieorganicznych : 97%-98%, Oczyszczenie z cząstek i mikroorganizmów > 99 %, Wydajność produkcji wody Typu III - 8l/h; - po drugim etapie oczyszczania: Przewodnictwo nie więcej niż 0,055 uS/cm w 25°C (co się równa oporności 18,2 M./cm w 25°C), Poziom TOC < 5 ppb, Liczba bakterii < 1 cfu/ml, Liczba cząstek stałych>0,22um <1/ml; System powinien być wyposażony w wyświetlacz LCD umożliwiający monitoring i sterowanie funkcjami systemu: możliwość monitoringu poziomu napełnienia zbiornika, odczyt informacji o komunikatach alarmowych i dotyczących konserwacji oraz odczyt parametrów produkowanej wody (oporność/przewodność, poziom TOC, temperatura); Kontrola jakości wody na każdym etapie oczyszczania (woda wejściowa, woda po RO, woda ultraczysta - dla wody ultraczystej także pomiar TOC); Możliwość odczytu parametrów przewodnicta/oporności jako wartości skompensowanych i nie skompensowanych temperaturowo; Wbudowana lampa UV działająca w dwóch zakresach 185nm i 254nm; Wolnostojące urządzenie/ramię dozujące do poboru wody ultraczystej; Urządzenie/ramię dozujące wyposażone powinno być w graficzny wyświetlacz umożliwiający odczyt informacji o pracy systemu, poziomie napełnienia zbiornika oraz parametrach jakości produkowanej wody; Możliwość dozowania zadeklarowanych objętości wody z przedziału 0,25 l do 60l; Możliwość regulacji szybkości podawania wody w zakresie 0,05-2,5 l/min; Możliwość wydruku danych; Ruchome ramię/statyw dozujący z ruchomym punktem poboru o dł. przewodu nie mniej niż 75 cm; Możliwość regulacji szybkości podawania wody ultraczystej w zakresie 0.05-2 l/min; Możliwość dozowania zaprogramowanych objętości wody ultraczystej - dozowanie wolumetryczne; Urządzenie posiadać musi wbudowaną pompę dystrybucyjną; Urządzenie musi być wyposażone w port RS 232 do transmisji danych; Wkłady eksploatacyjne wyposażone powinny być w nadajniki RFID; Możliwość zastosowania w zależności od aplikacji różnych filtrów w punkcie poboru (montaż i wymianę filtrów końcowych można przeprowadzić będzie w każdym momencie samodzielnie); Automatyczna recyrkulacja wody pomiędzy okresami poboru wody obejmująca także urządzenie/ramię dozujące; Automatyczna sygnalizacja konieczności wymiany elementów eksploatacyjnych, alarmów i awarii; Urządzenie powinno mieć wbudowany indykator całkowitego poziomu węgla organicznego (TOC); Obudowa urządzenia z tworzywa sztucznego, wymiary nie większe niż 50cm x 35cm x 49cm (wys x szer x gł), ciężar nie większy niż 28 kg.; Zbiornik do przechowywania wody laboratoryjnej: Wolnostojący zbiornik z polietylenu do przechowywania wody laboratoryjnej o objętości nie mniejszej niż 30 l; Poziom napełnienia zbiornika powinien być monitorowany na wyświetlaczu urządzenia; Napełnianie zbiornika automatyczne - czujnik poziomu wody w zbiorniku; Wyposażony w filtr oddechowy chroniący przechowywaną wodę przed wtórną kontaminacją oraz w przelew zabezpieczający przed ewentualną awarią czujnika poziomu wody; Zbiornik wyposażony powinien być w manualny zawór do dozowania wody, oraz w zawory umożliwiające bezpośrednie podłączenie zbiornika do zmywarki; Stożkowate dno umożliwiające całkowite opróżnienie zbiornika; Wewnętrzne powierzchnie muszą być gładkie, zapobiegające rozwojowi biofilmu na ściankach zbiornika.; Dodatkowo: System oczyszczania wody powinien być dostarczony z kompletem filtrów i zestawem prefiltrów w celu wstępnego oczyszczenia i stabilizacji wody zasilającej wraz ze świadectwami jakości i specyfikacją materiałów wchodzących w kontakt z wodą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System oczyszczania wody (dwustopniowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: Dwustopniowy system oczyszczania wody powinien być zamknięty w jednej obudowie; System powinien pozwalać na produkcję wody ultra-czystej z wody wodociągowej; Po 1 stopniu oczyszczania powinna być uzyskiwana woda typu II wg ASTM: Oporność: nie mniejsza niż 10-15 M. x cm, Przewodnictwo: nie wyższe niż 0,067 - 0,1uS/cm, Wydajność: nie mniejsza niż 3 litry/godz.; Po 2 stopniu oczyszczania powinna być uzyskiwana woda typu I wg ASTM: Oporność: nie mniejsza niż 18,2 M. x cm, Przewodnictwo: nie większe niż 0,055 uS/cm, Zawartość TOC: nie większa niż 1-5 ppb, Zawartość DNaz: <0,4 pg/ml, Zawartość RNaz: <0,003 ng/ml, Obecność bakterii: <1 CFU/ml, Zawartość cząstek: <1 um/ml, Endotoksyny: <0.001 EU/ml, Przepływ wody ultraczystej nie mniejszy niż 1 l/min z płynną regulacją; Woda typu II po 1 stopniu oczyszczania powinna być przechowywana w wewnętrznym zbiorniku o pojemności nie mniejszej niż 6 litrów. Zbiornik powinien być wykonany z polietylenu odpornego chemicznie, wyposażony w filtr zabezpieczający przed kontaminacją; Dno wewnętrznego zbiornika powinno mieć stożkowy kształt dla maksymalnego odzysku wody, Możliwość instalacji systemu na stole lub na ścianie, Panel sterowania powinien mieć możliwość płynnego regulowania kąta nachylenia dla ustawienia optymalnej czytelności wyświetlacza; System oczyszczania powinien być wyposażony w przepływową lampę UV, emitującą promieniowanie o dwóch długościach fali - 185 i 254 nm, w celu oksydacji TOC zawartych w wodzie oraz redukcji liczebności komórek bakteryjnych; System powinien być wyposażony w filtr 0,2 mikrona umieszczony na końcówce podającej oczyszczoną wodę klasy I; Urządzenie powinno mieć klawiaturę membranowę odporną na zalanie płynami; Panel sterowania z regulacją kąta nachylenia, wyposażony w ekran LCD umożliwiający cyfrowy odczyt parametrów wody; System powinien mieć wbudowane zabezpieczenie przed zbyt niskim i zbyt wysokim cieśnieniem wody (regulator ciśnienia); System powinien mieć automatyczną recyrkulację wody w trybie oczekiwania, zabezpieczająca przed rozwojem bakterii; Elementy systemu oczyszczającego (sekcja filtracyjna - zestaw wkładów oraz filtrów) powinny być łatwe do podłączenia np. poprzez system szybkozłączek; Wszystkie moduły filtracji powinny stanowić oddzielne elementy ze względu na różne tempo ich zużywania; Moduł ultrafiltracji wbudowany w system wody (wewnętrzny). Nie dopuszcza się zewnętrznych modułów ultrafiltracyjnych; Żywotność modułu ultrafiltracji co najmniej 2 lata; Możliwość wyposażenia systemu w dyspenser ręczny wyposażony we własny filtr końcowy 0,2 mikrona, łączący się z modułem filtracyjnym za pomocą giętkiego przewodu; Zasilanie jednofazowe 230V / 50 Hz; System oczyszczania wody powinien być dostarczony wraz z kompletem filtrów, zestawem prefiltrów w celu wstępnego oczyszczenia i stabilizacji wody zasilającej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Autoklaw pionowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: Użytkowa pojemność komory 40 litrów; Zakres nastawy temperatury od 105°C do 135°C; Dokładność ustawienia temperatury ?1°C; Sterowanie mikroprocesorowe z przyciskami membranowymi; Wszechstronny system monitorujący, informujący o nieprawidłowościach; System wizualny informujący o fazie procesu sterylizacji; Użytkownik powinien być informowany o zakończeniu procesu sterylizacji sygnałem świetlnym i dźwiękowym; Pokrywa autoklawu wyposażona w blokadę uniemożliwiającą otwarcie urządzenia podczas procesu sterylizacji; Brak możliwości uruchomienia sterylizacji przy niedomkniętej pokrywie; Możliwość sterylizacji płynów oraz ciał stałych; Pionowa komora robocza, ładowana z góry; Cyfrowy wyświetlacz typu LCD o rozdzielczości nie gorszej niż 128 x 64 pikseli; Programowalne wstępne podgrzewanie komory roboczej 40/60°C; Dedykowany program do topienia agaru 60/100°C; Minimum 2 edytowalne programy do sterylizacji płynów i elementów stałych; Minimum 5 dedykowanych programów: 2 do płynów, 3 do ciał stałych; Funkcja opóźnionego startu; Zapisywanie w pamięci wewnętrznej minimum 25 ostatnich cykli; Łącze komputerowe np. RS232 z możliwością podłączenia drukarki; Wbudowany czytnik kard SD; Ruchoma sonda temperaturowa do bezpośredniego pomiaru temperatury np. w płynach; Szybki system schładzania powietrzem; Komora robocza wykonana ze stali nierdzewnej; Zasilanie jednofazowe 230V / 50 Hz; Wbudowany pojemnik na wodę; Wskaźnik poziomu wody; Autoklaw powinien posiadać wbudowany generator pary znajdujący się poza komorą roboczą; Brak konieczności podłączania urządzenia do instalacji wodnej i kanalizacyjnej; Zawory bezpieczeństwa; Wymiary zewnętrzne nie większe niż (szer x głęb x wys): 590 x 540 x 990 mm; Wymiary komory roboczej nie mniejsze niż (śred x wys): O 320 x 520 mm; Autoklaw należy dostarczyć z 2 koszami na materiały do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komora fitotronowa (klimatyczna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: Komora klimatyczna wyposażona w sterowanie mikroprocesorowe z przyciskami membranowymi oraz oddzielny termostat bezpieczeństwa z wyświetlaczem; Panel sterowania umieszczony w dobrze widocznym miejscu na drzwiach urządzenia; Rozbudowana funkcja autodiagnostyczna informująca użytkownika w postaci komunikatów słownych oraz dźwiękowych i świetlnych o wszelkich stanach alarmowych i nieprawidłowościach w pracy urządzenia tj.: przegrzanie, uszkodzenie systemu grzewczego, uszkodzenie silnika wentylatora, uszkodzenie systemu chłodzącego, uszkodzenie czujnika temperatury, uszkodzenie pompy wody, problemy z połączeniem z komputerem, brak zasilania, niski poziom wody; Wyświetlacz parametrów pracy typu LCD minimum 128 x 64 pikseli; Komora wyposażona w wymuszony obieg powietrza; Komora z oświetleniem o regulowanym natężeniu przynajmniej do 20000 lux oświetlenie umieszczone poza komorą roboczą z trzech stron: prawa, lewa oraz góra; Ściany boczne oraz górna wykonane z dwuwarstwowego, izolowanego szkła; Drzwi oraz ściana tylna z izolacją poliuretanową; Oświetlenie boczne oraz górne z regulacją intensywności oraz czasu przynajmniej od 0 do 24 h, oddzielnie dla każdej strony; Ściany boczne w których znajduje się oświetlenie wentylowane mechanicznie oraz otwierane na zawiasach; Podwójne drzwi: zewnętrzne z izolacją poliuretanową, wewnętrzne wykonane z dwuwarstwowego, izolowanego szkła; Pojemność minimalna: 400 litrów; Port dostępu o średnicy przynajmniej 85 mm; Zakres temperatury bez regulacji wilgotności w zakresie przynajmniej od -20oC do 60oC; Zakres temperatury z regulacją wilgotności w zakresie przynajmniej od 0oC do 60oC; Zakres regulacji wilgotności przynajmniej od 20% - 95% RH; Wilgotność wytwarzana za pomocą generatora wilgotności wbudowanego w urządzenie; Programowanie wysokości n.p.m. w celu właściwego odczytu wilgotności w zakresie minimum od 0 do 2000 m n.p.m.; Rozdzielczość wyświetlacza i dokładność nastawiania temperatury maksymalnie 0,1oC.; Regulacja wilgotności przynajmniej 1%; Jednocześnie wyświetlana temperatura, wilgotność, czas, nazwa programu i krok; Zakres regulacji czasu pracy przynajmniej od 1 do 999 godzin oraz praca ciągła; Liczba programów minimum 10; Liczba kroków w programie minimum 9; Liczba powtórzeń programu przynajmniej od 1 do 99 razy; Pojemność wbudowanej pamięci minimum 32Kb (z możliwością rozszerzenia do przynajmniej 256 Kb); Zasilanie: 400V, 50 Hz; Liczba półek minimum 3 maksymalnie 16; Zabezpieczenie przed przegrzaniem; Półki wykonane ze stali nierdzewnej; Komora gładka wykonana ze stali nierdzewnej oraz szkła; Komora wyposażona w minimum dwa czujniki PT100; Drzwi zewnętrzne wyposażone w podwójną uszczelkę oraz zamek; Na tylnej ścianie urządzenia zestaw gniazd i wyjść: gniazdo drukarki, minimum dwa gniazda zasilające 230V do podłączenia urządzeń umieszczanych wewnątrz komory lub stojących obok urządzenia np.: komputer, drukarka; Komora musi mieć system jezdny; Obudowa komory malowana proszkowo farbami epoksydowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa lekkiego oleju opałowego w roku 2025
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modułowy system czasu rzeczywistego z niezbędnym oprogramowaniem
- Urządzenie do diagnostyki ultradźwiękowej materiałów wykorzystujące szyk fazowany sondy wieloprzetwornikowej, znak sprawy: DZPZ.282.92.2024.AP
- Dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-118/2024
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.