To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Sulechów: Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym:
zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji,
zadanie C - Specjalista ds. finansowych.
Numer ogłoszenia: 428006 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399002 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym: zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, zadanie C - Specjalista ds. finansowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl), w tym: 1.1.ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń. 1.1.1.Zadania realizowane przez kierownika projektu: -przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie, -zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji, -nadzór nad rekrutacją, -odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu, -dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu, - wdrażanie działań ewaluacyjnych; -opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły, dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły. -organizacja zajęć, -zatwierdzenie planów zajęć; - nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem; - hospitowanie zajęć; -bieżąca pomoc uczestnikom projektu; -bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; -prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów; -prowadzenie biura projektu; -pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.; -analiza budżetu; -przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i promocji: a)1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem, b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie), c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć, d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników, e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu. -nadzór nad przebiegiem wycieczki; -organizacja i poprowadzenie Festiwalu Nauki; -piecza nad ochroną danych osobowych, -dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, -przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, -nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie, -wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu, -współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność, -sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego, -przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu laboratoryjnego i jego zabezpieczenie, -codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu. -śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii Europejskiej, -opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym; -przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły. -sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum 60 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. 1.2.ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń. 1.2.1.Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu: -opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu, -codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu, -przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających, -nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych, -aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego, -bieżąca pomoc uczestnikom projektu; -prowadzenie biura, -organizacja zaopatrzenia, -opisywanie faktur; -pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych; -wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu; -przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu, -zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców; -zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu i zakończeniu na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy, szkolnej gazetce i gazetach lokalnych; -oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; -opracowanie projektu dziennika zajęć; -przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu; -organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki; -opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk; -uporządkowanie dokumentacji projektowej; -opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji; -przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu: a)1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem, b)ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie) c)3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć d)3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników e)2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu - wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu, -sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. 1.3.ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie. 1.3.1.Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu: -weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków. -współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. -bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności. -sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki części finansowej, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp. -sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej. -udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym. -zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji. -sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. -sporządzanie wniosków płatniczych, -finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy; -sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów, -sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację; -prowadzenie korespondencji finansowej; -analiza budżetu projektu, -wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. 2.Celem projektu jest realizacja programu rozwoju Gimnazjum nr 2 wśród 80 uczniów poprzez podniesienie jakości i skuteczności nauczania z przedmiotów matematyka, fizyka i chemia w latach 2012-2014. 3.Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 i znajdować się będzie w szkole z dostępem do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu oraz kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze. 4.Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl),.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE A - Kierownik projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Anyszko, Borów 52, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,00
Oferta z najniższą ceną: 19800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23220,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Wójcik, Kruszyna 61/10, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17820,00
Oferta z najniższą ceną: 17820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17820,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Kozłowska, ul. Podgórna 12, 66-111 Nowe Kramsko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 11520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Budowa oświetlenia ciągu pieszego ul. Piaskowa - ul. Południowa w Sulechowie
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap I".
- Remont drogi w miejscowościach Dębinki i Klępsk (gmina Sulechów)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.