eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Jeziorany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Jeziorany: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Jeziorany
Numer ogłoszenia: 42796 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Jeziorany, w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Jeziorany finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w 3 publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Jeziorany, tj.: a. w Zespole Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa w Jezioranach), ul. Konopnickiej 13, 11-320 Jeziorany, b. w Szkole Podstawowej we Franknowie, Franknowo 20, 11-320 Jeziorany, c. w Szkole Podstawowej w Radostowie, Radostowo 58, 11-320 Jeziorany. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach pozalekcyjnych w 3 szkołach podstawowych w klasach I-III o łącznym wymiarze 990 godzin na terenie Gminy Jeziorany. Zajęcia podzielone są na 4 bloki tematyczne stanowiące jednocześnie części zamówienia, obejmujące następujące ilości godzin lekcyjnych dla poszczególnych szkół: 1. CZĘŚĆ I Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu i z trudnościami w matematyce - 90 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa) - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) 2. CZĘŚĆ II Zajęcia logopedyczne - 180 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa) - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) B. Szkoła Podstawowa w Radostowie - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) 3. CZĘŚĆ III Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 180 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa w Jezioranach) - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) B. Szkoła Podstawowa we Franknowie - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) 4. CZĘŚĆ IV Zajęcia z psychologiem - 540 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa w Jezioranach) - 180 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 60 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 60 godz. ( do 31.12.2013 r.) B. Szkoła Podstawowa w Franknowie - 180 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 60 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 60 godz. ( do 31.12.2013 r.) C. Szkoła Podstawowa w Radostowie - 180 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 60 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 60 godz. (do 31.12.2013 r.) UWAGA: 1. Godzina zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, tj. zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu i z trudnościami w matematyce oraz zajęć z gimnastyki korekcyjnej trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych, tj. zajęć logopedycznych i zajęć z psychologiem trwa 60 minut. (Podstawa prawna: ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.) 2. Zamawiający dopuszcza składnie ofert na poszczególne części. 3. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawców w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych szkół. 3. Wymagania kwalifikacyjne oraz wymagania Zamawiającego dotyczące świadczonych usług edukacyjnych: 1. Do obowiązków nauczycieli prowadzących zajęcia dodatkowe należy: 1) dbałość o merytoryczną wysoką jakość i rzetelność zajęć, 2) przygotowanie programów zajęć, tzw. programów indywidualizacji, zapewniających uczniowi wsparcie i zindywidualizowaną pomoc, w zależności od dokonanego na poziomie szkoły rozpoznania, zarówno trudności w uczeniu się, jak i uzdolnień dziecka, 3) systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym po zakończeniu procedury przetargowej i wyłonieniu kadry, 4) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zajęć dodatkowych, w tym list obecności poszczególnych zajęć oraz informacji, którzy uczniowie biorą udział w kilku zajęciach i dzienników zajęć, 5) przeprowadzenie testów kompetencji oraz konstruowanie opinii o postępach ucznia po semestrze, 6) prowadzenie Karty obserwacji na potrzeby Koordynatora Urzędu Miejskiego, 7) przekazywanie zbiorczych informacji dotyczących realizacji zajęć dodatkowych według wzorów przekazywanych przez Urząd Miejski, 8) terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do planu zajęć szkoły. 5. Zamawiający wymaga, aby nauczyciele prowadzący zajęcia dodatkowe, o których mowa w Rozdziale 3, pkt 4, ppkt 4.2 SIWZ, posiadali odpowiednie kwalifikacje adekwatnie do wymienionych zajęć, w odniesieniu do poszczególnych szkół podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej siwz części zamówienia - zadania od 1 do 4. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 10. Zaoferowanie usług niezgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadających wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje. W przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował minimum po 1 osobie dla każdej części zamówienia z uprawnieniami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Wymagania kwalifikacyjne w stosunku do osób prowadzących zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu i z trudnościami w matematyce oraz zajęć z gimnastyki korekcyjnej - nauczyciel mianowany lub dyplomowany. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia/kwalifikacje zawodowe. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 4) Oświadczenie, iż osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe z wykorzystaniem załącznika nr 5 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 6A do siwz. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 7 do siwz. 7)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 8 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie aneksów, za zgodą Stron, tylko w zakresie przewidzianym w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ (z załącznikami). 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: 2.1 Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.), - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.), - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.) Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. 2.2 Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności (niezdolność do realizacji świadczenia w wyniku długotrwałej choroby, wypadku bądź innych zdarzeń losowych), uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 2.3 Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). 3. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia. 4. Każda zmiana w umowie musi być potwierdzony protokołem konieczności, zatwierdzonym przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, pokój nr 6 i 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Jeziorany dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu i z trudnościami w matematyce - 90 godz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu i z trudnościami w matematyce - 90 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa) - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - 180 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne - 180 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa) - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) B. Szkoła Podstawowa w Radostowie - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 180 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 180 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa w Jezioranach) - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.) B. Szkoła Podstawowa we Franknowie - 90 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 15 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 15 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 30 godz. (do 31.12.2013 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z psychologiem - 540 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z psychologiem - 540 godz., w tym: A. Zespół Szkół w Jezioranach (Szkoła Podstawowa w Jezioranach) - 180 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 60 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 60 godz. (do 31.12.2013 r.) B. Szkoła Podstawowa w Franknowie - 180 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 60 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 60 godz. (do 31.12.2013 r.) C. Szkoła Podstawowa w Radostowie - 180 godz. Harmonogram realizacji zajęć: - rok szkolny 2011-2012 Semestr II - 60 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr I - 30 godz. - rok szkolny 2012-2013 Semestr II - 30 godz. - rok szkolny 2013-2014 Semestr I - 60 godz. (do 31.12.2013 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.