eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Słupca: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy
Numer ogłoszenia: 427948 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Słupcy , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. (063) 275 86 00, faks 0-63 275 86 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy, o następujących parametrach i posiadającego następujące oprzyrządowanie: 1) samochód 7 osobowy, 2) rok produkcji 2009 r., 3) silnik wysokoprężny o pojemności nie mniejszej niż 1.8 l. oraz nie większej niż 2,0 l, 4) moc nie mniejsza niż 120 KM, nie większa niż 140 KM, 5) długość całkowita nie mniejsza niż 4,80 mb, 6) rozstaw osi nie mniejszy niż 2,85 mb, 7) fotele w 3 rzędach, 8) fotele drugiego rzędu: 3 indywidualne fotele, składane na płasko, zagłówki z regulacją wysokości, przesuwne, z pochylanymi oparciami dla ułatwienia wsiadania i zajmowania miejsc z tyłu, 9) fotele trzeciego rzędu: 2 indywidualne fotele, składane na płasko, zagłówki z regulacją wysokości, 10) fotele drugiego i trzeciego rzędu po złożeniu powinny tworzyć płaską powierzchnię, 11) poduszki czołowe kierowcy i pasażera, 12) poduszki boczne kierowcy i pasażera, 13) boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby siedzące w pierwszym, drugim i trzecim rzędzie siedzeń umieszczone w podsufitce, 14) poduszka powietrzna chroniąca nogi kierowcy, 15) ABS z EBD (lub równoważne), 16) system stabilizacji toru jazdy, 17) przednie światła przeciwmgielne, 18) światła awaryjnego hamowania, 19) klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, 20) elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przód i tył, 21) komputer pokładowy, 22) elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka, 23) radioodtwarzacz CD, 24) centralny zamek sterowany pilotem, 25) immobiliser, 26) hak holowniczy, 27) felgi aluminiowe, 28) kolor czarny, metalizowany, 29) przyciemniane szyby przedziału pasażerskiego, 30) środkowa konsola między przednimi fotelami, ze składanym podłokietnikiem ze schowkiem. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34110000-1 - samochody osobowe. 2. Parametry techniczne oferowanego samochodu nie mogą być gorsze niż parametry podane powyżej . Oferowany samochód winien być taki jak w przedmiotowym opisie lub równoważny. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają obowiązek złożyć wraz z ofertą wykonawcy 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty - zał. nr 1, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Zał. nr 2 i 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, 5) parafowany wzór umowy - zał. nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, wejście B, pokój nr 13-14 62-400 Słupca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20 62-400 Słupca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.