eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej wraz z instruktażem w zakresie obsługi pojazdu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Leżajsk: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej wraz z instruktażem w zakresie obsługi pojazdu
Numer ogłoszenia: 42793 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stare Miasto-Park Sp. z o. o. , Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 2426094, faks 17 2426094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-park.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej wraz z instruktażem w zakresie obsługi pojazdu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej wraz z instruktażem w zakresie obsługi pojazdu, która będzie wykorzystywana do przemieszczania i załadunku odpadów w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Giedlarowej 4.2 Ładowarka kołowa musi być fabrycznie nowa (rok produkcji 2016) i spełniać następujące minimalne wymagania: 4.2.1 SILNIK 1) maksymalna moc silnika od 135KM do 195 KM 2) maksymalna pojemność silnika do 6,8 litrów 3) moment obrotowy silnika od 625 Nm do 950 Nm 4) liczba cylindrów 6 (sześć) 5) wtrysk bezpośredni Common Rail 6) turbodoładowany, chłodzony cieczą spełniający normy emisji spalin minimum EU Stage IIIA i EPA Tier III 7) świece żarowe lub płomieniowe urządzenie rozruchowe 8) dwukierunkowy wentylator chłodnicy sterowany elektronicznie 9) napęd wentylatora chłodnicy hydrauliczny 10) chłodnica z szerokim rdzeniem 11) czujnik korozji w układzie chłodzenia 12) rozwiązanie zapewniające łatwe czyszczenie układu chłodzenia polegające na okresowej zmianie kierunku przepływu powietrza 13) filtr paliwa pełnoprzepływowy z separatorem wody 14) filtr powietrza suchy ze wstępnym oczyszczaniem powietrza, wyposażony we wskaźnik zatkania 15) filtr powietrza typu cyklon 4.2.2 SKRZYNIA BIEGÓW 1) elektronicznie sterowana przekładnia hydrostatyczna z możliwością zmiany biegów pod obciążeniem 2) minimum dwa silniki hydrauliczne 3) systemem przeciwpoślizgowy 4) ilość biegów do przodu minimum 4 5) ilość biegów do tyłu minimum 4 6) prędkość na biegu wstecznym minimum 36 km/h 4.2.3 UKŁAD HYDRAULICZNY 1) pompa hydrauliczna zębata 2) układ hydrauliczny o łącznej wydajności roboczej minimum 150 l/min 3) ciśnienie robocze minimum 180 bar 4) minimum dwusekcyjny rozdzielacz główny 5) funkcja podnoszenia równoległego 4.2.4 UKŁAD HAMULCOWY 1) mokre hamulce wielotarczowe na wszystkich kołach, uruchamiane hydraulicznie 2) hamulec postojowy i awaryjny bezobsługowy, uruchamiany mechanicznie 4.2.5 UKŁAD KIEROWNICZY 1) całkowicie hydrauliczny z pompą zębatą 2) ciśnienie robocze minimum 180 bar 3) wydajność pompy minimum 60 l/min 4) wspomaganie kierownicy hydrauliczne 5) rama przegubowa 6) maksymalny kąt skrętu w każdą stronę minimum 38o 4.2.6 PODWOZIE 1) układ napędowy na cztery koła 2) przedni most napędowy sztywny, wzmocniony z mechanizmem różnicowym 3) tylny most napędowy wahliwy, wzmocniony z mechanizmem różnicowym 4) rozstaw osi 2850 - 3200 mm 5) prześwit - min 440 mm 6) osłona układu napędowego 4.2.7 KABINA 1) spełniająca normy ROPS-FOPS 2) nadciśnieniowa 3) dwudrzwiowa 4) wentylacja 5) ogrzewanie 6) klimatyzacja 7) otwierane szyby boczne 8) ogrzewana tylna szyba 9) wycieraczki szyby przedniej i tylnej ze spryskiwaczem 10) szyby proste 11) osłona przeciwsłoneczna 12) oświetlenie wnętrza 13) schowek 4.2.8 ŚRODOWISKO PRACY OPERATORA 1) regulowany fotel operatora z zawieszeniem pneumatycznym 2) pas bezpieczeństwa 3) kolumna kierownicy regulowana 4) sterowanie osprzętem (układem hydraulicznym) za pomocą joysticka 5) cyfrowy wskaźnik motogodzin 6) dźwiękowy sygnał cofania 7) świetlny sygnał cofania 8) lusterka zewnętrzne 9) instalacja radiowa z głośnikami 10) radio z odtwarzaczem CD 11) poręcze po prawej i lewej stronie kabiny 12) kamera wsteczna 13) podłokietnik 14) oświetlenie robocze i drogowe 15) błotniki na wszystkich kołach 16) siatkowe osłony przy bocznych wlotach powietrza do silnika, zabezpieczające przed zasysaniem drobnych odpadów, siatka o oczkach maksymalnie 3x3 mm 17) centralny układ smarowania 18) osłona siłownika otwierania łyżki 19) główny odłącznik akumulatorów 20) przeciwwaga z zaczepem 21) akumulator(y) 22) zamontowany bezpłatny w obsłudze system monitorowania pojazdu, umożliwiający ciągły dostęp do informacji o aktualnym stanie pojazdu przez użytkownika oraz przez inżyniera serwisu 4.2.9 OPONY 1) opony trakcyjne L5 do pracy w trudnych warunkach z otwartym bieżnikiem, wzmocnionym karkasie, niesymetrycznymi rowkami po obu stronach bieżnika z dużą odpornością na uderzenia i przecięcia, przystosowane do pracy w recyklingu 2) środowisko pracy - nawierzchnia betonowa 4.2.10 WYMIARY i MASY 1) masa eksploatacyjna - minimum 13 500 kg, maksymalnie 15 500 kg 2) wysokość do górnej krawędzi łyżki minimum 6300 mm 3) wysokość do sworznia przegubu łyżki minimum 4900 mm 4) zasięg przy kącie łyżki 45o minimum 1400 mm 5) wysokość załadunku przy kącie łyżki 45o minimum 4750 mm 6) wysokość zrzutu przy kącie łyżki 45o minimum 4500 mm 7) wysokość kabiny maksymalnie 3410 mm 8) promień zawracania po zewnętrznym śladzie opony - maksymalnie 5400 mm 4.2.11 OSPRZĘT 1) łyżka wysokiego wysypu z lemieszem o pojemności minimum 3,5m3 dostosowana do pracy z materiałem do 900 kg/m3 i uziarnieniu < 80 mm 2) szerokość łyżki maksymalnie 2750 mm 4.2.12 PRZEGLĄDY I SERWIS 1) wykonawca w cenie oferty zapewnia wykonanie przeglądów technicznych/okresowych - zakres powyższych przeglądów zgodny z wymaganiami producenta (bezpłatne: materiały eksploatacyjne - oleje, filtry, robocizna oraz dojazd) 2) interwał przeglądów technicznych/okresowych - co 500 motogodzin pracy pojazdu 3) gwarancja reakcji serwisu na zgłoszenie awarii ładowarki do 48 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia (faks, e-mail) o zaistniałym problemie 4.2.13 GWARANCJA 1) Minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 4.2.14 WYMAGANIA DODATKOWE 1) dostawca musi zapewnić świadczenie usług serwisu mobilnego samochodami serwisowymi, wyposażonymi w niezbędne do tego typu usług narzędzia i urządzenia wykonawca musi świadczyć obsługę posprzedażną 2) przeprowadzić instruktaż stanowiskowy dla 5 pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu 3) w okresie gwarancyjnym wszelkie koszty napraw gwarancyjnych oraz dojazd gwarancyjny serwisanta ponosi dostawca 4.2.15 WYMAGANE DOKUMENTY i WYPOSAŻENIE BHP 1) instrukcja obsługi w języku polskim 2) katalog części 3) oznaczenie CE - oryginalna deklaracja zgodności 4) zestaw narzędzi - standardowo wyposażone przez producenta 5) trójkąt ostrzegawczy 6) gaśnica 7) apteczka 8) lampa błyskowa ostrzegawcza (kogut) 4.2.16 INNE 1) nie dopuszcza się pojazdu z silnikiem, w którym zastosowana jest technologia z rozwiązaniami filtrów DPF. 2) nie dopuszcza się długiego ramienia ładowarki typu Hight Lift.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 zł). 9.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 9.2.1 pieniądzu, 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.2.3 gwarancjach bankowych, 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.4 Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Łańcucie, Oddział Operacyjny w Leżajsku nr 02 8642 1142 2019 9700 7285 0001 z dopiskiem: wadium dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej wraz z instruktażem obsługi pojazdu 9.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew wniesienie środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 9.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej wraz z instruktażem obsługi pojazdu. 9.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 9.7.1 odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, 9.7.2 musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, 9.7.3 zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 9.8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 9.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którym mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.11 Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzania spełniania tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu (nazwy), ilości, dat wykonania i nazw odbiorców. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 2 dostaw polegających na dostawie ładowarki kołowej w ilościach nie mniejszych niż po 1 szt. każda dostawa. (załącznik nr 5 do siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz 2. Potwierdzenie wniesienia wadium: 1) wadium w formie pieniężnej - do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium jako odrębny załącznik wpięty do oferty; 2) wadium w innej formie niż pieniądz - należy zamieścić w osobnej kopercie zgodnie z zapisem pkt 9.6 siwz; 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5. Informacja o podwykonawcach (jeśli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Termin realizacji - 5
  • 3 - Gwarancja - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm-park.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stare Miasto-Park Sp. z o.o. Wierzawice 874, 37- 300 Leżajsk (Punkt Obsługi Klienta) Czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7 00 do 15 00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Stare Miasto-Park Sp. z o.o. Wierzawice 874, 37- 300 Leżajsk (Punkt Obsługi Klienta) Czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7 00 do 15 00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.