eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP.7.252.33.2012 - Zakup przyczepy samowyładowczej do ciągnika. Zakup głowicy do ramienia hydraulicznego TSE 58 z kompletem wymiennych noży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Braniewo: ZDP.7.252.33.2012 - Zakup przyczepy samowyładowczej do ciągnika. Zakup głowicy do ramienia hydraulicznego TSE 58 z kompletem wymiennych noży
Numer ogłoszenia: 427844 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.33.2012 - Zakup przyczepy samowyładowczej do ciągnika. Zakup głowicy do ramienia hydraulicznego TSE 58 z kompletem wymiennych noży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące elementy: a) ZADANIE 1 - Zakup przyczepy samowyładowczej do ciągnika - szt. 1. b) ZADANIE 2 - Zakup głowicy do trawy i krzaków do ramienia hydraulicznego TSE 58 z kompletem wymiennych noży - szt. 1. Wymagania techniczne przyczepy samowyładowczej do ciągnika (ZADANIE 1): 1. przyczepa samowyładowcza do ciągnika fabrycznie nowa, rok produkcji 2012, spełniająca aktualne wymagania z zakresu BHP oraz dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami Prawo o Ruchu Drogowym. 2. ładowność - 10000 kg, 3. pojemność ładunkowa - 10-15 m3, 4. grubość blachy podłogi/ściany - minimum 5/2,5 mm, 5. wysokość platformy od podłoża - maksimum 1350 mm, 6. system wywrotu - trójstronny (do tyłu i na boki, siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym), 7. instalacje: hamulcowa pneumatyczna, oświetleniowa 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, 8. przewód przyłączeniowy spiralny do instalacji oświetleniowej, 9. tylny zaczep manualny, amortyzowany, 10. tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy, 11. koło zapasowe, 12. linki spinające ściany, 13. drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, 14. plandeka rolowana ze stelażem, Wymagania techniczne głowicy do trawy i krzaków do ramienia hydraulicznego TSE 58 (ZADANIE 2): 1. głowica do trawy i krzaków fabrycznie nowa, rok produkcji 2012, kompatybilna w współpracy z ramieniem hydraulicznym TSE 58, 2. moc na wale tnącym - minimum 52 KM, 3. prędkość obrotowa wału koszącego - minimum 3000 obr/min, 4. szerokość tnąca głowicy - minimum 120 cm, 5. noże tnące i rozdrabniające obrotowe - 3600, 6. średnica rozdrabniania - minimum 9 cm, 7. płozy wymienne, 8. zapasowy komplet noży. Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: a) do dostarczonej przyczepy samowyładowczej do ciągnika i głowicy do traw i krzaków do ramienia hydraulicznego TSE 58 należy dołączyć dokumentację techniczną, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych, książki gwarancyjne, CE producenta sprzętu pochodzącego z produkcji seryjnej. b) Wykonawca zamówienia wykona wstępne przeszkolenie pracownika Zamawiającego dot. uruchomienia i obsługi dostarczonego sprzętu, objętego zamówieniem w siedzibie Zamawiającego - Zadania 1 i 2. Miejsce dostawy - plac Zamawiającego, 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55. Wykonawca w terminie dostawy sprzętu dokona jego montażu i uruchomienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9, 42.90.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 SIWZ oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz odpowiednio w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP - zał. nr 3 SIWZ). W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada doświadczenie zawodowe do wykonania zamówienia (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zał. nr 2 SIWZ). W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zał. nr 2 SIWZ). W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zał. nr 2 SIWZ). W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem ekonomicznym, odpowiednim do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem ekonomicznym (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zał. nr 2 SIWZ). W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, pokój nr 6 w godz. 08:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: 09.11.2012 r. godz. 09:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, pokój nr 6.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Zakup przyczepy samowyładowczej do ciągnika - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne przyczepy samowyładowczej do ciągnika (ZADANIE 1): 1. przyczepa samowyładowcza do ciągnika fabrycznie nowa, rok produkcji 2012, spełniająca aktualne wymagania z zakresu BHP oraz dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami Prawo o Ruchu Drogowym. 2. ładowność - 10000 kg, 3. pojemność ładunkowa - 10-15 m3, 4. grubość blachy podłogi/ściany - minimum 5/2,5 mm, 5. wysokość platformy od podłoża - maksimum 1350 mm, 6. system wywrotu - trójstronny (do tyłu i na boki, siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym), 7. instalacje: hamulcowa pneumatyczna, oświetleniowa 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, 8. przewód przyłączeniowy spiralny do instalacji oświetleniowej, 9. tylny zaczep manualny, amortyzowany, 10. tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy, 11. koło zapasowe, 12. linki spinające ściany, 13. drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, 14. plandeka rolowana ze stelażem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Zakup głowicy do trawy i krzaków do ramienia hydraulicznego TSE 58 z kompletem wymiennych noży - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne głowicy do trawy i krzaków do ramienia hydraulicznego TSE 58 (ZADANIE 2): 1. głowica do trawy i krzaków fabrycznie nowa, rok produkcji 2012, kompatybilna w współpracy z ramieniem hydraulicznym TSE 58, 2. moc na wale tnącym - minimum 52 KM, 3. prędkość obrotowa wału koszącego - minimum 3000 obr/min, 4. szerokość tnąca głowicy - minimum 120 cm, 5. noże tnące i rozdrabniające obrotowe - 3600, 6. średnica rozdrabniania - minimum 9 cm, 7. płozy wymienne, 8. zapasowy komplet noży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.