eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usunięcie wad i usterek budowlanych na terenie budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oświęcimiu przy ul. Zatorskiej 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Oświęcim: Usunięcie wad i usterek budowlanych na terenie budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oświęcimiu przy ul. Zatorskiej 2.
Numer ogłoszenia: 42778 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305524 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa PSP w Oświęcimiu, ul. Zatorska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 844 89 00; 33 844 89 90, faks 33 844 89 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie wad i usterek budowlanych na terenie budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oświęcimiu przy ul. Zatorskiej 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na usunięciu wad i usterek budowlanych na terenie budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oświęcimiu przy ul. Zatorskiej 2, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (załączniki 7-9 do SIWZ) w zakresie: a) usunięcia rys i pęknięć tynku w poszczególnych pomieszczeniach obiektu, b) wykonania robót malarskich, c) wymiany kasetonów w stropie podwieszonym, d) regulacji i wymiany elementów stolarki okiennej i drzwiowej, e) remontu stropodachu na Budynku A oraz uszczelnienie przejść technologicznych, f) naprawy pokrycia z papy termozgrzewalnej na Budynkach B i C, g) naprawy stropów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na metalowej konstrukcji nośnej polegająca na wymianie poszycia z płyt oraz wymianie i prawidłowym zamocowaniu wieszaków, h) remontu progów w bramach wjazdowych na Budynkach B i C, i) montażu instalacji odgromowej, j) montażu kanału wentylacyjnego, k) remontu przewodu kominowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiar robót (dokument pomocniczy - poglądowo, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego na etapie składania ofert) -- załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Dokumentacja - rysunki kondygnacji budynku z numerami pomieszczeń - załącznik nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. ROSNER Piotr Rosner, ul.Łęcka 30, 32-626 Jawiszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137805,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140389,50

  • Oferta z najniższą ceną: 110671,92 / Oferta z najwyższą ceną: 181509,37

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.