eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawę blankietów ELS, drukarki do personalizacji z osprzętem, urządzeń i oprogramowania do Systemu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Akademii Podlaskiej zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b, 2c do SIWZ Formularz Cenowy opis przedmiotu zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Siedlce: Dostawę blankietów ELS, drukarki do personalizacji z osprzętem, urządzeń i oprogramowania do Systemu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Akademii Podlaskiej zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b, 2c do SIWZ Formularz Cenowy opis przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 42776 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, fax 025 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę blankietów ELS, drukarki do personalizacji z osprzętem, urządzeń i oprogramowania do Systemu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Akademii Podlaskiej zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b, 2c do SIWZ Formularz Cenowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę blankietów ELS, drukarki do personalizacji z osprzętem, urządzeń i oprogramowania do Systemu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Akademii Podlaskiej (2 komputery, 2 serwery, 2 drukarki, 2 monitory, 5 zasilaczy awaryjnych, 5 skanery, oprogramowanie, 1 drukarka do personaliazacji, 8 taśm do personalizacji, 3 filmy, zestaw czyszczący, 3000 blankietów ELS)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy ( zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 SIWZ) Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie o wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę działającego w formie spółki cywilnej, wymienione zaświadczenie składa każdy ze wspólników) . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 1 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę i instalację urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem o porównywalnym zakresie do zamówienia przewidzianego w Zadaniu nr 1 i wartości nie mniejszej niż 28 000 PLN brutto, z podaniem zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru ), sporządzony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; b)w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę i instalację drukarki do personalizacji z osprzętem o porównywalnym zakresie i wartości do zamówienia przewidzianego w Zadaniu nr 2 (za dostawę o porównywalnym zakresie Zamawiający uważa dostawę nie mniejszą niż 46 000 PLN brutto) z podaniem zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ), sporządzony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; c) w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę blankietów ELS o porównywalnym zakresie i wartości do zamówienia przewidzianego w Zadaniu nr 3 (za dostawę o porównywalnym zakresie Zamawiający uważa dostawę nie mniejszą niż 42 000 PLN brutto) z podaniem zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ), sporządzony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Podlaska ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce pok. 57 Dział Zam.Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 025/643 19 41 lub na wniosek Wykonawcy przesyłka pocztą, po zgłoszeniu na nr faksu 025/644 20 45.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:30, miejsce: Akademia Podlaska, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, Sekretariat Akademii, I piętro (Pałac Ogińskich).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do SIWZ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 komputery, 2 monitory, 2 serwery, 5 zasilaczy awaryjnych, 5 skanery, 2 drukarki, oprogramowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.26.10.00-6, 30.21.61.10-0, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarki do personalizacji i osprzętu - zgodnie z Załącznikiem Nr 2b do SIWZ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 drukarka do personalizacji, 8 taśm do personalizacji, 3 filmy, zestaw czyszczący.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.19.23.00-4, 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa blankietów ELS - zgodnie z Załącznikiem Nr 2c do SIWZ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3000 blankietów ELS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.31-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.