Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Tomaszów Mazowiecki: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ZE WSZYSTKICH OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
Numer ogłoszenia: 427736 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ZE WSZYSTKICH OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych ze wszystkich obiektów Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - zgodnie z załącznikiem nr 2 Przedmiot zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. 4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: -gdy jest ona niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,nieważnej na podstawie odrębnych przepisów 5. Warunki dodatkowe: 1.Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za sukcesywnie wykonaną usługę za miesiąc poprzedni, przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycję dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na rachunku/fakturze. 2.Zamawiający zastrzega niezmienność cen przez cały okres trwania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Potwierdzony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. do SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.Aktualną koncesję na wywóz nieczystości stałych objętych zamówieniem 6.Umowę z zakładem unieszkodliwiania odpadów (wysypisko, kompostownia, spalarnia). 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa na minimum 50.000,00 zł. W przypadku niższej kwoty - oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do doubezpieczenia do wymaganej sumy przed terminem podpisania umowy. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 8.1nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.2nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 12.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 7 w Formularzu Oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz. , Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz. , Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu jednorazowego
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4303E na odcinku od ul. Tkackiej do ul. Legionów w Tomaszowie Mazowieckim "
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4304E Żelechlinek - Czerniewice "
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.