eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Ochrona mienia i osób wewnątrz Domów Studenckich Ślężak i Przegubowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Wrocław: Ochrona mienia i osób wewnątrz Domów Studenckich Ślężak i Przegubowiec
Numer ogłoszenia: 427708 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296834 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób wewnątrz Domów Studenckich Ślężak i Przegubowiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia znajdującego się wewnątrz Domów Studenckich Ślężak i Przegubowiec Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Przez ochronę osób rozumie się działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej mieszkańców i pracowników domu studenckiego. Przez ochronę mienia rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Wykonawca musi posiadać grupy interwencyjne, które w przypadku konieczności podejmą interwencję na terenie danego domu studenckiego w czasie nie dłuższym niż 10 min. Dyżury 10-cio godzinne, codzienne (w godz. 20:00 - 6:00 lub 19:00 - 5:00) pełnione przez jednego umundurowanego, licencjonowanego pracownika ochrony w każdym z dwóch domów studenckich. Zamawiający wymaga: a) kontroli osób wchodzących do obiektu; b) interwencji w stosunku do osób nie przestrzegających regulaminu mieszkańca; c) ochrony mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją; d) wykonywania w czasie dyżuru minimum 3 obchodów obiektu; e) codziennego prowadzenia Karty posterunku (wg wzoru - zał. Nr 6 do SIWZ); f) zabezpieczenia systemu antynapadowego, na dwóch portierniach, polegającego na możliwości przywołania jednym przyciskiem pilota dyżurnego pracownika ochrony, dwoma przyciskami - grupy interwencyjnej a trzema grupy interwencyjnej wraz z powiadomieniem policji. Zamawiający wymaga możliwości przywołania grupy interwencyjnej 24 godz. na dobę. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zamówienia: 6200 Zamawiający zobowiązuje się informować pracowników Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie; Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie; Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób i mienia; Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy; Wykonawca zobowiązany jest reagować na szkody losowe ( np. zalania, pożar itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Gwarant Przemysław Wasko, Os. XXV-lecia 30/61, 58-260 Bielawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136933,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.