eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonywanie kompleksowej obsługi oczyszczalni ścieków znajdującej się w Stróżach na terenie województwa małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Kraków: wykonywanie kompleksowej obsługi oczyszczalni ścieków znajdującej się w Stróżach na terenie województwa małopolskiego
Numer ogłoszenia: 427170 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie , Rondo Mogilskie 1/407, 31-516 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 393 13 13, faks 012 393 11 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PKP SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie kompleksowej obsługi oczyszczalni ścieków znajdującej się w Stróżach na terenie województwa małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowej obsługi oczyszczalni ścieków znajdującej się w Stróżach na terenie województwa małopolskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: 1) wykonał lub wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu obsługi oczyszczalni ścieków, 2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji 3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 4) spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 6 ogłoszenia z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 ogłoszenia powinno wynikać, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu obsługi oczyszczalni ścieków; dokumenty, o których mowa w części V pkt 6, powinny potwierdzać, że co najmniej 2 usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 3 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 2 ogłoszenia, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia; dokumenty, o których mowa w części V pkt 4 ogłoszenia, powinny stwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 3 ogłoszenia będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 7 ogłoszenia - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000 zł, Ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt 4, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz oświadczenia, z którego powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia, 5) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, podpisany przez osoby podpisujące ofertę, 6) co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 5, zostały wykonane z należytą starannością, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000 zł,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pkp-nieruchomosci.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP SA Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:00, miejsce: PKP SA Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1 pok.332.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.