eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa odczynników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Kraków: Dostawa odczynników
Numer ogłoszenia: 427094 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do realizacji projektu: Rola polimorfizmów genetycznych w optymalizacji przewlekłej antykoagulacji u chorych po wymianie zastawki serca: przydatność algorytmu opartego na danych farmakogenetycznych i klinicznych. Wartość zamówienia powyżej 140 000,00 a poniżej 160 000,00 netto PLN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.71.10-1, 33.12.41.30-5, 33.69.40.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Próbka umożliwiająca minimum 3 oznaczenia (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego). Na potwierdzenie równoważności Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty np. karty charakterystyki wystawione przez producenta lub certyfikaty lub ulotki informacyjne zawierające opis produktu (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego) potwierdzające równoważność produktu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, pod warunkiem gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub dostarczanych towarów, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80, w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku: Centrum Konferencyjno Szkoleniowe - Administracja - Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Końcówki z mat.hydrofobowych, wolne od DN-az i RN-az.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki z mat.hydrofobowych, wolne od DN-az i RN-az. Pakiet zawiera 8 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 5000 zł, a powyżej 4000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Odczynniki do izolacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do izolacji: Nucleospin blood - 4 opak (a 250). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Naczynka reakcyjne jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynka reakcyjne jednorazowe. Pakiet zawiera 3 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 2800 zł, a powyżej 2000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Odczynniki do sekwencjonowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do sekwencjonowania. Pakiet zawiera 11 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 110000 zł, a powyżej 90000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - odczynniki do badań genetycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań genetycznych. Pakiet zawiera 5 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 12000 zł, a powyżej 10000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - wyroby diagnostyczne do HPLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby diagnostyczne do HPLC. Pakiet zawiera 2 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 2300 zł, a powyżej 1900 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - czynniki diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynniki diagnostyczne. Pakiet zawiera 3 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 13000 zł, a powyżej 11000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - kolumienki do HPLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki do HPLC - 10 opak (a 100 szt). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - odczynniki do oczyszczania produktów PCR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oczyszczania produktów PCR. Pakiet zawiera 2 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 4500 zł, a powyżej 3700 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.