eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa SkatePark

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Sierpc: Budowa SkatePark
Numer ogłoszenia: 42704 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa SkatePark.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać: 2.1.1. SkatePark zajmie powierzchnię 540m2. Płyta betonowa o pow. 340m2 i nawierzchni betonowej, wyposażona w elementy skatingowe wykonane z prefabrykatów betonowych. Wokół SkateParku chodnik o szerokości 120 cm z bezfazowej kostki betonowej. Dojście do SkateParku - chodnik o szerokości 200 cm z bezfazowej kostki betonowej. Na całej powierzchni skateparku- jednolita podbudowa. 2.1.2. Płyta SkateParku z betonu c25/30 zacierana mechanicznie na gładko. Odprowadzenie wód opadowych na teren wokół Skateparku. 2.1.3. Prefabrykowane elementy skatingowe wykonane z betonu klasy C35/45 montowane na placu budowy. 2.1.4. Element Funbox i Piramida wykonane z betonu klasy C25/30 Krawędzie jezdne zabezpieczone profilem zamkniętym 30x30x3mm ze stali kwasoodpornej 1.4301 lub równoważnej. Poszczególne figury wtopione w posadzkę, w sposób umożliwiający płynny najazd. Żelbetowy skatepark służył będzie do jazdy na rowerach (bmx), deskorolkach oraz rolkach (rolki agresywne). 2.1.5. Elementy skateparku: 2.1.5.1. Rampa - promień R320, długość ~300cm, szerokość 450cm, wysokość 120cm 2.1.5.2. Bank ramp - promień <17,6, długość ~435cm, szerokość 300cm, wysokość 120cm 2.1.5.3. Rail - długość 300cm, szerokość 6cm, wysokość 55 cm 2.1.5.4. Funbox: 2.1.5.4.1. Rail - długość 182cm, szerokość 6cm, wysokość 43,5cm 2.1.5.4.2. Bank ramp -promień <13,5, długość podest: 182 cm, szerokość 300cm, wysokość 50cm 2.1.5.4.3. murek - długość~650, szerokość 50cm, wysokość 50cm, 100cm, 45cm 2.1.5.5. Manual pad - długość 450cm, szerokość 200cm, wysokość 25cm; 45cm 2.1.5.6. Piramida - promień <21,9, długość 250+250cm, szerokość - 250+250cm, wysokość 100cm 2.1.5.7. Quoter - promień R320, długość ~300cm, szerokość 300cm, wysokość - 120cm 2.1.6. Budowa przyłącza kablowego oraz oświetlenia SkatePark tj: 2.1.6.1. wybudowanie linii kablowej, 2.1.6.2. montaż szafki sterowniczej oświetlenia ulicznego 2.1.6.3. montaż stalowych słupów oświetleniowych, prostych typu S-70P o wysokości 7 metrów, 2.1.6.4. montaż wysięgników stalowych typu ST/1r/W 1,0/100/fi 60, 2.1.6.5. montaż opraw oświetleniowych typu LED o strumieniu świetlnym min. ok. 6000Lm, o barwie światła (K)-5000 (białej) oraz mocy do 60W 2.1.6.6. montaż systemu dozoru wizyjnego i rejestracji zdarzeń TVU 2.1.7. Wywiezienie urobku na odległość do 7 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego 2.1.8. Zakres robót mieści się w granicach własności Gminy Miasto Sierpc. 2.1.9. Wskazane w dokumentach stanowiących integralną część SIWZ przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 2.1.10. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 2.1.10.1. Dokumentacja techniczna, 2.1.10.2. Przedmiar robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.1. Oferty powinny być zabezpieczone wadium w wysokości 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Wadium może być wniesione w formie: 3.3.1. pieniądzu; 3.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.3. gwarancjach bankowych; 3.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. zrealizował budowę SkateParku o powierzchni 500m2 każdy i nawierzchni betonowej z elementami prefabrykowanymi betonowymi o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej. Posiadane przez ww. osoby uprawnienia w wymaganym zakresie - stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ - powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia - i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, wykazują te dokumenty jako obowiązujące.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Każda ze Stron może wnioskować o zmianę niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1.1. zmiana Inspektora Nadzoru lub Koordynatora (ze strony Zamawiającego) lub Kierownika Robót (ze strony Wykonawcy) - w ciągu 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o przyczynach uniemożliwiających mu pełnienie funkcji - inicjowana przez stronę zmieniającą osoby wymienione w umowie; 1.2. zmiana obowiązującej stawki VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - termin związany ze zmianą - inicjowana przez Wykonawcę; 1.3. zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii, systemu - poprzedzona protokołem konieczności sporządzonym przez inspektora nadzoru, inicjowana przez obie strony umowy; 1.4. aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów - inicjowana przez obie strony umowy; 1.5. zmiana terminu wykonania zlecenia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację - inicjowana przez obie strony umowy: 1.5.1. opóźnienia w terminie wprowadzenia na budowę; 1.5.2. opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów; 1.5.3. wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych; 1.5.4. epidemii lub działań rządowych; 1.5.5. siły wyższej rozumianej jako: - wystąpienie nadzwyczajnych zjawisk przyrody, takich jak: trzęsienia ziemi, powodzie, huragany; - wystąpienie zdarzeń wywołanych przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować; 1.6. jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 2. Wykonawca nie jest uprawniony żądać: 2.1. przedłużenia czasu realizacji przedmiotu zamówienia, 2.2. pokrycia kosztów czy utraconego zysku, jeżeli przyczyna przedłużenia czasu realizacji przedmiotu zamówienia, pokrycia kosztów czy utraconego zysku była spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnieniem w dostarczeniu jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. 3. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Mazowieckiego na 2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.