eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › świadczenie usługi obsługi prawnej na rzecz Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Police: świadczenie usługi obsługi prawnej na rzecz Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego
Numer ogłoszenia: 42696 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego , ul. Szkolna 2, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 317 66 23, faks 0-91 317 66 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swrg.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi obsługi prawnej na rzecz Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej polegającej w szczególności na udzielaniu porad i wyjaśnień; sporządzanie opinii; udziale w negocjacjach; przygotowywaniu projektów umów i uchwał organów Stowarzyszenia; zastępstwie procesowym przed sądami administracyjnymi powszechnymi i organami egzekucyjnymi. W okresie miesiąca ilość godzin świadczenia usług na rzecz Zamawiającego nie może być niższa niż 40 godzin w miesiącu kalendarzowym, w tym w siedzibie Zamawiającego nie może być niższa niż 30 godzin, w przypadku przekroczenia liczby 40 godzin Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy świadczenie usługi w oparciu o odrębnie określoną stawkę godzinową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp, 2) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp: tj. w zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wykażą się posiadaniem uprawnienia do świadczenia usług prawnych na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego. 4) Prowadzą własną działalność gospodarczą, której przedmiotem jest działalność prawnicza w ramach Kancelarii Indywidualnych lub prowadzenia tej działalności w formie spółki cywilnej lub spółek prawa handlowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - minimum 5 letnie doświadczenie w stałej, kompleksowej obsłudze podmiotów zarządzających programami pomocowymi Unii Europejskiej, - minimum 2 letnie doświadczenie w stałej, kompleksowej obsłudze organizacji pozarządowych, - minimum 6 letnie doświadczenie w wykonywaniu zwodu radcy prawnego lub adwokata, - dysponują potencjałem technicznym, tj. biurem ze stałą obsługą sekretariatu, wyposażonym w telefon stacjonarny i fax, a także telefonem komórkowym, komputerem przenośnym z dostępem do Internetu i pocztą elektroniczną, - minimum 4 letnie doświadczenie w stałej, kompleksowej obsłudze jednostek sektora finansów publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony wykaz doświadczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swrg.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szkolna 2, 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Szkolna 2, 72-010 Police.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.