eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Dostawę papieru i wyrobów z papieru, sprzętu biurowego oraz materiałów piśmienniczych i środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Warka: Dostawę papieru i wyrobów z papieru, sprzętu biurowego oraz materiałów piśmienniczych i środków czystości
Numer ogłoszenia: 426926 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę papieru i wyrobów z papieru, sprzętu biurowego oraz materiałów piśmienniczych i środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego papieru i wyrobów z papieru, sprzętu biurowego oraz materiałów piśmienniczych i środków czystości wraz z rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego (magazyn na poddaszu Urzędu Miejskiego- dostępna winda). Przedmiot zamówienia ujęty jest w rozbiciu na: część I - papier i wyroby z papieru, sprzęt biurowy oraz materiały piśmiennicze i część II - środki czystości, w ilości określonej w załączniku nr 2 i o parametrach technicznych i jakościowych określonych w tymże załączniku. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. Materiały w załączniku nr 2 oznakowane dwoma gwiazdkami (**) - oznaczają, że wyklucza się oferowanie materiałów (tonerów, tuszów) napełnianych i/lub regenerowanych oraz nie spełniających kryterium oryginału. Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedną ofertę łącznie na obie części. Zamawiający nie wyraża zgody składania oferty na jedną część. UWAGA: Oferta musi być kompletna w całym zakresie przedmiotu zamówienia. Nieuwzględnienie chociażby jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, z póź. zm.)), b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów podobnych jak te będące przedmiotem zamówienia, świadczone w charakterze dostaw sukcesywnych o wartości całkowitej każdej nie mniejszej niż 50 000 zł (w skali dostawy trwającej nie krócej jak 3 m-ce). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do złożonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.2) p.punkt a) i b) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 6.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4). Wymagane jest wykonanie przez Wykonawcę w określonym powyżej okresie co najmniej dwóch dostaw podobnych, jak ta będąca przedmiotem zamówienia, świadczonych w charakterze dostaw sukcesywnych, o wartości całkowitej każdej nie mniejszej niż 50 000 zł (w skali dostawy trwającej nie krócej jak 3m-ce) oraz potwierdzeniem, że prace te zostały wykonane należycie, poprzez załączenie kserokopii referencji, faktur, protokołów odbioru lub innych podobnych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: Złożone dokumenty mogą być kopią dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, informacja w BIURZE OBSŁUGI w godz. 73o - 153o do dnia 21.12.2009r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, BIURO OBSŁUGI..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.