eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych i przykanalików w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Bytom: Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych i przykanalików w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 42674 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych i przykanalików w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych i przykanalików w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. Gmina Bytom-Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (tytuł postępowania, nr sprawy), c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy, 3) Postanowienia części VII pkt 2 ppkt 2 stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy i nr zamówienia podanego w niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Warunkiem koniecznym i wystarczającym jest wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe stawiane Wykonawcom przystępującym do przetargu: a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na czyszczeniu studzienek wodościekowych wraz z przykanalikami o łącznej wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja nin. usługi na kwotę co najmniej 150 000,00 zł. brutto. b. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty studzienek ściekowych i remonty przykanalików o łącznej wartości co najmniej 75 000,00 zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. c. Wykonawca winien wykazać, iż osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwiej izby samorządu zawodowego. d. Wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jednym samochodem próżniowo- ssącym przystosowanym do czyszczenia wpustu ulicznego z przykanalikami, studni oraz kanalizacji, co najmniej jedną piłą do cięcia nawierzchni asfaltowych, co najmniej jednym młotem pneumatycznym samoczynnym lub w komplecie ze sprężarką, co najmniej jedną stopą do zagęszczania podbudowy, co najmniej jedną koparką oraz co najmniej jednym samochodem samowyładowczym o ładowności minimum 5 ton. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usług poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów): 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA NR 1: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 Nr 87, poz. 605 z późń.zm.). UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35 (II piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 14) 41-902 Bytom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35 (II piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 14) 41-902 Bytom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.