eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Budowa stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w miejscowości Dobiegniewo i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy - indywidualne ujęcia wody z przyłączami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Włocławek: Budowa stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w miejscowości Dobiegniewo i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy - indywidualne ujęcia wody z przyłączami
Numer ogłoszenia: 426706 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w miejscowości Dobiegniewo i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy - indywidualne ujęcia wody z przyłączami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w miejscowości Dobiegniewo i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Włocławek - indywidualne ujęcia wody z przyłączami wraz z wierceniem i montażem studni na działkach nr 284/5, 245/3, 306/11, 305/3 położonych w miejscowości Dobiegniewo gmina Włocławek . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 4 indywidualnych ujęć wody. 1. Działka nr 284/5 1. Studnia wiercona o głębokości 29 m z rurami filtrowymi i nadfiltrowymi z PCV o śr. 125 mm o połączeniach gwintowanych w obsypce żwirowej. Obudowa studni w postaci studni betonowej o średnicy 1000 mm i wysokości 2,0 m z włazem żeliwnym klasy A 15. W obudowie studni zamontowana pompa o wydajności 0,5 m3/h i wys. podnoszenia 60 m s.w. z osprzętem. Instalacja pompowa z manometrem, czujnikiem ciśnienia i membranowym zbiornikiem ciśnieniowym o poj. 8 litrów. Pompa sterowana regulatorem elektrycznym stałego ciśnienia. Teren wokół studni utwardzony kostką betonową na podsypce cementowo-piaskowej w promieniu 1,65 m. 2. Przyłącze wodociągowe podziemne wykonane z rur PE-HD , SDR 17, PN 10, o śr. 32 mm i podłączone do istniejącej wewnętrznej instalacji wodociągowej za pośrednictwem istniejącego przyłącza, za istniejącym zestawem hydroforowym. Armatura DN 25 : zawory odcinające, zawór antyskażeniowy i filtry narurowe - mechaniczny z czyszczeniem ręcznym oraz filtrem węglowym. 3. Przyłącze elektroenergetyczne podziemne- kabel YKY 3x4 mm2, podłączone w istniejącej szafce złącza kablowo-pomiarowego na zewnętrznej ścianie budynku poprzez listwę przyłączeniową. 2. Działka nr 245/3 1. Studnia wiercona o głębokości 29 m z rurami filtrowymi i nadfiltrowymi z PCV o śr. 125 mm o połączeniach gwintowanych w obsypce żwirowej. Obudowa studni w postaci studni betonowej o średnicy 1000 mm i wysokości 2,0 m z włazem żeliwnym klasy A 15. W obudowie studni zamontowana pompa o wydajności 0,5 m3/h i wys. podnoszenia 60 m s.w. z osprzętem. Instalacja pompowa z manometrem, czujnikiem ciśnienia i membranowym zbiornikiem ciśnieniowym o poj. 8 litrów. Pompa sterowana regulatorem elektrycznym stałego ciśnienia. Teren wokół studni utwardzony kostką betonową na podsypce cementowo-piaskowej w promieniu 1,65 m. 2. Przyłącze wodociągowe podziemne wykonane z rur PE-HD , SDR 17, PN 10, o śr. 32 mm i wprowadzone do budynku i zakorkowane. Przed wejściem do budynku zainstalowana armatura DN 25 : zawory odcinające , zawór antyskażeniowyh i filtry narurowe - mechaniczny z czyszczeniem ręcznym oraz filtr węglowy. 3. Przyłącze elektroenergetyczne podziemne NN - kabel YKY 3x4 mm2, podłączone do przebudowanej istniejącej instalacji elektrycznej NN na zewnętrznej ścianie budynku poprzez likwidację gniazda siłowego i wykonanie nowej rozdzielnicy z gniazdami 230 V i 400 V , wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji NN. 3. Działka nr 306/11 1. Studnia wiercona o głębokości 29 m z rurami filtrowymi i nadfiltrowymi z PCV o śr. 125 mm o połączeniach gwintowanych w obsypce żwirowej. Obudowa studni w postaci studni betonowej o średnicy 1000 mm i wysokości 2,0 m z włazem żeliwnym klasy A 15. W obudowie studni zamontowana pompa o wydajności 0,5 m3/h i wys. podnoszenia 60 m s.w. z osprzętem. Instalacja pompowa z manometrem , czujnikiem ciśnienia i membranowym zbiornikiem ciśnieniowym o poj. 8 litrów. Pompa sterowana regulatorem elektrycznym stałego ciśnienia. Teren wokół studni utwardzony kostką betonową na podsypce cementowo-piaskowej w promieniu 1,65 m. 2. Przyłącze wodociągowe podziemne wykonane z rur PE-HD , SDR 17, PN 10, o śr. 32 mm i podłączone do istniejącej wewnętrznej instalacji wodociągowej za istniejącym zestawem hydroforowym w piwnicy. Armatura DN 25 : zawory odcinające, zawór antyskażeniowy i filtry narurowe - mechaniczny z czyszczeniem ręcznym oraz filtr węglowy. 3. Przyłącze elektroenergetyczne podziemne- kabel YKY 3x4 mm2, podłączone do istniejącej instalacji elektrycznej NN w piwnicy ( pomieszczenie hydroforni). 4. Działka nr 305/3 1. Studnia wiercona o głębokości 29 m z rurami filtrowymi i nadfiltrowymi z PCV o śr. 125 mm o połączeniach gwintowanych w obsypce żwirowej. Obudowa studni w postaci studni betonowej o średnicy 1000 mm i wysokości 2,0 m z pierścieniem odciążającym , włazem żeliwnym klasy D 400. W obudowie studni zamontowana pompa o wydajności 0,5 m3/h i wys. podnoszenia 60 m s.w. z osprzętem. Instalacja pompowa z manometrem, czujnikiem ciśnienia i membranowym zbiornikiem ciśnieniowym o poj. 8 litrów. Pompa sterowana regulatorem elektrycznym stałego ciśnienia. Teren wokół studni utwardzony kostką betonową na podsypce cementowo-piaskowej w promieniu 1,65 m. 2. Przyłącze wodociągowe podziemne wykonane z rur PE-HD , SDR 17, PN 10, o śr. 32 mm i podłączone do istniejącej wewnętrznej instalacji wodociągowej za istniejącym zestawem hydroforowym w piwnicy. Armatura DN 25 : zawory odcinające , zawór antyskażeniowych i filtry narurowe - mechaniczny z czyszczeniem ręcznym oraz filtr węglowy. 3. Przyłącze elektroenergetyczne podziemne- kabel YKY 3x4 mm2, podłączone do istniejącej instalacji elektrycznej NN w piwnicy ( pomieszczenie hydroforni). Szczegółowy zakres robót został określony w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania robót, przedmiarach robót oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekty budowlane, specyfikacje techniczne, kosztorysy ofertowe i przedmiary robót dostępne są na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek : www.gmina.wloclawek.pl - link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości 1 000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami ). 2) Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Rozdział XI. Termin związania ofertą (art. 36 ust.1 pkt 9) 1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych 4. Wniesienie odwołania po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia orzeczenia przez Krajową Izbę Odwoławczą (art. 182 ust. 6 ustawy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania). warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. referencje, protokoły odbioru itp.) co najmniej 2 zadania w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie wiercenia studni głębinowych wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie budowy przyłączy wodociągowych niezbędnych do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia. Wartość wymienionego zadania winna być nie mniejsza niż 100 000,00 PLN ( brutto), wykonanego w ramach jednego kontraktu z podaniem daty i miejsca wykonywania. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w ilości po 1 sztuce min.: - koparko-spycharka na podwoziu ciągnika kołowego 0,15 m3, - koparka gąsienicowa 0,4 m3, - zestaw wiertniczy obrotowy śr. do 300/120 mm/m, - ciągnik kołowy, - samochód dostawczy 0,9 t, - samochód skrzyniowy 5-10 t - przyczepa skrzyniowa, - pompa cementacyjna 6 m3/h, - piła do ciecia betonu, - sprężarka . Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. a) kierownik budowy - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych -bez ograniczeń. b) kierowca - 2 osoby z uprawnieniami do kierowania sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. d ) 4 pracowników fizycznych i złoży oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia wskazane w wykazie. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada : a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 100 000,00 zł - opłacone polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta powinna być sporządzono według wzoru formularza oferty. 2) Wycena sporządzona w oparciu o przedmiar robót załączony do SIWZ przez Zamawiającego. 3) Zaakceptowany projekt umowy podpisany na ostatniej stronie z wyrazem Akceptuję i parafowany na każdej stronie projekt umowy. 4) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 6) Dowód wpłaty wadium. 7) Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych we wzorze umowy, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia a mianowicie: a) w przypadku konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do projektu ze względu na cofnięcie zgody przez właścicieli terenu, b) w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej; c) w przypadku zadziałania siły wyższej; d) w przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami obcymi; e) zmiany będące następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej; f) zmiany postanowień umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu umowy. g) wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. 2) Zmiany osób, o których mowa w § 10 wzoru umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robót, dana osoba musi spełniać odpowiednie wymagania określone w SIWZ. 3) Zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu robót budowlanych; 4). Wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego. 5). Termin zakończenia realizacji zadania może ulec zmianie w przypadku: przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; konieczności wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; konieczności przeprowadzenia badań w związku z odkryciem reliktów przeszłości o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek , sekretariat - pokój nr 5 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.