Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4265 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Szczecin: Budowa hali tenisowej przy al. Wojska Polskiego 127 w Szczecinie - Etap Ib
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350968
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, krajowy numer identyfikacyjny
81120536100000, ul.
ul. Władysława Szafera
7,
71245
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 223 427, faks
914 221 952, e-mail
jmatw@mosrir.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosrir.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali tenisowej przy al. Wojska Polskiego 127 w Szczecinie - Etap Ib
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy hali tenisowej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu, przy Al. Wojska Polskiego 127 w Szczecinie ETAP I - ETAP IB poprzez: - dokonanie prac rozbiórkowych konstrukcji żelbetowej murów oporowych wzdłuż działek geodezyjnych nr 44 i nr 45 przylegających do działki nr 60/1 od strony zachodniej wykorzystywany na magazyn mączki ceglanej, - wykonanie skarpy ziemnej w miejscu rozebranej konstrukcji żelbetowej murów oporowych wraz z wysianiem trawą, - dokonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni placu z kostki betonowej typu trylinka lub polbruk wraz z ich utylizacją, - dokonanie prac rozbiórkowych lub naprawczych wykonanych warstw chudego betonu jako podkładu pod warstwy posadzki w części socjalnej hali, - wykonanie nowego uzbrojenia podziemnego w zakresie objętym Etapem Ib - w przypadku instalacji wodociągowej przewiduje się włączenie do nowego przyłącza wodociągowego, w przypadku kanalizacji deszczowej przewiduje się włączenie do nowo wykonanej instalacji kanalizacji deszczowej, w przypadku kanalizacji sanitarnej przewiduje się włączenie do nowe wykonanej kanalizacji sanitarnej, - wybudowanie hali tenisowej trzykortowej o nawierzchni akrylowej wraz z wyposażeniem opisanym w TOMIE III - projekt aranżacji i wyposażenia, - wykonanie tymczasowej klatki schodowej od strony wschodniej według dokumentacji wraz z ciągiem komunikacyjnym, - wykonanie uzbrojenia terenu o montaż i podłączenie pompy do studni głębinowej zgodnie z opisem w dokumentacji sanitarnej, - wykonanie demontażu starego ogrodzenia wraz z istniejącym cokolikiem w zakresie ograniczonym objętym dokumentacją projektową, - wykonanie nowego ogrodzenia działki w zakresie ograniczonym objętym dokumentacją projektową, - wykonanie niezbędnych wycinek drzew i krzewów, - wykonanie budynku śmietnika, - zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie chodników i trawników, nasadzenia zieleni oraz elementów małej architektury - koszy na śmieci i ławek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45233100-0,
45212200-8,
45223100-7,
45223800-4,
45262311-4,
45315100-9,
45311000-0,
45232130-2,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6891869.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 8477000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.