Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Sejny: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników projektu pn. Atlantyda Pogranicza - transgraniczny szlak kulturowy realizowanym przez Fundację Pogranicze w ramach programu współpracy transgranicznej pomiędzy Litwą, Polską a Rosją finansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 426582 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja POGRANICZE , ul. Piłsudskiego 37, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 5650369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogranicze.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników projektu pn. Atlantyda Pogranicza - transgraniczny szlak kulturowy realizowanym przez Fundację Pogranicze w ramach programu współpracy transgranicznej pomiędzy Litwą, Polską a Rosją finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie i wyżywienie uczestników projektu p.t. Atlantyda Pogranicza - transgraniczny szlak kulturowy realizowanym przez Fundację Pogranicze w ramach programu współpracy transgranicznej pomiędzy Litwą, Polską a Rosją finansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2. Zakwaterowanie i wyżywienie dotyczy 50 osób. 1) Zakwaterowanie w okresie od 31 października 2013r. (od kolacji) do dnia 6 listopada 2013r. (po śniadaniu). 2) Zakwaterowanie wszystkich osób w jednym hotelu, w następujących pokojach: dwa pokoje jednoosobowe, siedem pokojów dwuosobowych, dwa pokoje trzyosobowe, siedem pokojów czteroosobowych. 3) Hotel musi posiadać salę konferencyjną do prowadzenia zajęć z grupami osób. 4) W dniu 2 listopada 2013r. transport autokarowy na cały dzień dla 50 osób. 3. Wyżywienie w dniach 1 - 5 listopada - trzy posiłki dziennie, w dniu 31 października kolacja a w dniu 6 listopada śniadanie. Hotel musi być położony jak najbliżej Muzeum Regionalnego w Kiejdanach (adres muzeum: Didžioji st 19, Kedainiai, LT-57255)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Faktyczna wysokość wynagrodzenia /ceny/ zostanie ustalona po wykonaniu usługi, na podstawie rzeczywiście wydanej ilości posiłków i rzeczywistej ilości noclegów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogranicze.sejny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Pogranicze 16-500 Sejny Krasnogruda 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Pogranicze 16-500 Sejny Krasnogruda 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Współpracy Transgranicznej pomiędzy Litwą, Polską a Rosją..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI SEJNY
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach.
- Ośrodek Kultury Sejny - zakup i montaż windy, podłogi oraz wyposażenia do rozbudowanej części budynku.
- Zakup sprzętu medycznego z podziałem na dwa zadania Zadanie nr 1. Zakup videokolonoskopu HD - 1 szt. Zadanie nr 2. Zakup szafy do suszenia i przechowywania endoskopów - 1 szt.
- Przebudowa drogi gminnej Dziedziule - Klejwy - Michnowce nr 101739 B w formule "zaprojektuj i wybuduj",
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego"
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.