eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup sprzętu informatycznego, RTV i kwaterunkowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Kętrzyn: Zakup sprzętu informatycznego, RTV i kwaterunkowego
Numer ogłoszenia: 426458 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351122 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego, RTV i kwaterunkowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 2.1. Zestaw nr 1 - Sprzęt informatyczny (załącznik nr 1a), 2.2. Zestaw nr 2 - Wyposażenie i sprzęt nagłaśniający (załącznik nr 1b), 2.3. Zestaw nr 3 - Meble (załącznik nr 1c), 2.4. Zestaw nr 4 - Wykładzina dywanowa (załącznik nr 1d), 2.5. Zestaw nr 5 - Wyposażenie i sprzęt telewizyjny (załącznik nr 1e) 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 44.53.00.00 - Zaczepy 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: 1. Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców (EFU), projekt 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe - w zakresie zestawów nr 1 - 5; 2. Europejskiego Funduszu Powrotu Imigrantów (EFPI), projekt 4/14/EFPI/2012 - Wzmocnienie efektywności działań w zakresie powrotów wykonywanych przez Straż Graniczą, w tym współdziałanie z innymi instytucjami - część IV - w zakresie zestawu nr 1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt informatyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26506,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18351,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie i sprzęt nagłaśniający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. EURO-KAL SKLEP MUZA Krzysztof Kalista, ul. Stawowa 8a, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3027,62

  • Oferta z najniższą ceną: 3027,62 / Oferta z najwyższą ceną: 5658,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wyposażenie i sprzęt telewizyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION Zbigniew Ducki, ul. Śreniawitów 2 m 64, 03-188 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9594,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13161,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.