eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia zawodowego Kierowca operator wózków jezdniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego Kierowca operator wózków jezdniowych
Numer ogłoszenia: 42628 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego Kierowca operator wózków jezdniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Kierowca operator wózków jezdniowych dla 84 osób bezrobotnych podzielonych na 7 grup, w tym: 4 grupy po 12 osób - szkolenie finansowane z Funduszu Pracy dla bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym (8 klas) lub gimnazjalnym, 3 grupy po 12 osób - szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (II) Osi priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych dla bezrobotnych do 30 roku życia, z wykształceniem minimum gimnazjalnym. 3.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 4.Termin realizacji szkolenia: Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy grupa I - rozpoczęcie 06.04.2016r., grupa II - rozpoczęcie 04.05.2016r., grupa III - rozpoczęcie 09.08.2016r., grupa IV - rozpoczęcie 03.10.2016r., Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER grupa I - rozpoczęcie 06.06.2016r., grupa II - rozpoczęcie 08.07.2016r., grupa II - rozpoczęcie 06.09.2016r. 5.Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności do obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli a także zostać przygotowani do egzaminu na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ jednostki Urzędu Dozoru Technicznego. 6.Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 7.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ jednostki Urzędu Dozoru Technicznego w terminie do 21 dni po zrealizowaniu programu szkolenia przez każdą grupę. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu oraz jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie jego przeprowadzenia w ciągu 3 dni od ustalenia terminu egzaminu każdej grupy. 8.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu otrzymają dokument potwierdzający kwalifikacje do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym w postaci zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) 9.W przypadku gdy egzamin na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego wydawanego przez organ jednostki Urzędu Dozoru Technicznego nie zostanie przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia (odbywania zajęć) przez daną grupę Wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. 10.Wymagana liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika wynosi 73 godziny zegarowe, w tym 44 godziny zajęć teoretycznych, 21 godzin zajęć praktycznych i 8 godzin zajęć przeznaczonych na naukę bezpiecznej wymiany butli. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. W liczbę godzin szkolenia nie wlicza się egzaminu przed UDT. 11.Zajęcia teoretyczne powinni odbywać jednocześnie wszyscy uczestnicy jednej grupy tj. 12 osób. Dzienny wymiar godzin szkolenia (zajęcia teoretyczne) powinien wynosić nie mniej niż 5 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych. 12.Na czas prowadzenia zajęć praktycznych każda grupa (tj. 12 osób) zostaje podzielona na 4 podgrupy 3 osobowe. Wymiar zajęć praktycznych dla danej podgrupy to minimum 3 godzinny zegarowe dziennie. Każda podgrupa odbywa zajęcia praktyczne przez 21 godzin w tym 9 godzin należy przeznaczyć na naukę obsługi wózka bocznego (wózek boczny wysokiego składowania). Nad każdą podgrupą opiekę sprawuje 1 instruktor. 13.Zajęcia szkoleniowe (zarówno część teoretyczna jak i praktyczna) odbywają się codziennie dla każdego uczestnika (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). 14.Wykonawca zapewni do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia halę, magazyn lub zadaszony plac manewrowy o powierzchni co najmniej 50m2 z dostępem do węzła sanitarnego. W przypadku zajęć praktycznych na wózku bocznym wysokiego składowania wymagane jest posiadanie regałów i/lub półek umożliwiających składowanie towarów na wysokości minimum 5m. 15.Szkolenie każdej grupy powinno być zrealizowane w ciągu maksymalnie 15 dni szkoleniowych. 16.Program szkolenia powinien być zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki. 17.Zamawiający nie dopuszcza realizacji bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 18.Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia ani dołączenia grupy skierowanej przed Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 19.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka), zaplecze dydaktyczne odpowiednie do prowadzonego kształcenia, kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia w postaci wydanego przez uprawnione organy zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursu/seminarium uprawniającego do prowadzenia szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, odpowiednie pomieszczenia, w tym salę o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację zajęc teoretycznych, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych (co najmniej dwa wózki jezdniowe w tym jeden boczny (wózek boczny wysokiego składowania)) umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 20.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 21.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec (zajęcia teoretyczne i praktyczne). 22.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 23.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 24.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 25.Wykonawca zobowiązany jest do: a.w przypadku grup finansowanych z Funduszu Pracy: oznaczenia miejsca szkolenia teoretycznego i praktycznego informacją o realizowaniu szkolenia na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu; opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego; przekazania każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia harmonogramu szkolenia, materiałów piśmienniczych i dydaktycznych; b.w przypadku grup współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER: oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, ćwiczeniowych, list obecności, dziennika zajęć, programu i harmonogramu szkolenia, zaświadczeń, certyfikatów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Funduszy Europejskich oraz logo Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które są zamieszczone na stronie internetowej www.power.gov.pl; gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym; umieszczenia w widocznym miejscu plakatu formatu minimum A3 z informacjami na temat projektu tj: informacjami dotyczącymi wsparcia finansowego (współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego i Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych) wraz z logo Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) i logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER); opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego; przekazania każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia harmonogramu szkolenia, materiałów piśmienniczych i dydaktycznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na 2016 rok wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej 3 usługi szkolenia zawodowego: kierowca operator wózków jezdniowych z których każda została zrealizowana na podstawie odrębnej umowy, miała wartość co najmniej 7000,00 zł brutto, a usługi te zostały wykonane należycie.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował do realizacji zamówienia co najmniej dwoma wózkami jezdniowymi w tym jednym wózkiem bocznym (wózek boczny wysokiego składowania). Urządzenia muszą spełniać wymagania dozoru technicznego, bhp oraz bezpiecznej pracy.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jednym wykładowcą do prowadzenia zajęć teoretycznych, który posiada zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu/seminarium uprawniającego do prowadzenia zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, wydany przez uprawnione organy i co najmniej jednym instruktorem do prowadzenia zajęć praktycznych, który posiada zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu/seminarium uprawniającego do prowadzenia zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, wydany przez uprawnione organy.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 10
  • 3 - BAZA SPRZĘTOWA - 20
  • 4 - DOŚWIADCZENIE INSTYTUCJI SZKOLENIOWEJ - 8
  • 5 - POSIADANIE PRZEZ INSTYTUCJĘ SZKOLENIOWĄ CERTYFIKATU JAKOŚCI USŁUG - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: zmiany adresu, zmiany numeru rachunku bankowego itp. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy dotyczących: a.zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b.zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiana terminu realizacji nie może dotyczyć przypadku niedostępności osób wskazanych do wykonania zamówienia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek Wykonawcy, c.zmiany kadry prowadzącej szkolenie w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. choroba wykładowcy (potwierdzona ZUS ZLA). Osoba zastępująca musi posiadać taki sam lub wyższy poziom kwalifikacji i doświadczenia jak osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o zastępującym wg części III formularza ofertowego. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy, d.zmiany miejsca prowadzenia szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Nowe miejsce realizacji szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne) musi posiadać co najmniej taką samą wielkość i co najmniej takie samo wyposażenie jak pierwotne miejsce realizacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o zastępującym wg części IV formularza ofertowego. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy, 3. Zmiany wymienione w punkcie 2 b-d wymagają zgody zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. F.Chopina 16A, 39-300 Mielec, pokój 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. F.Chopina 16A, 39-300 Mielec, pokój 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (II) współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych -3 grupy po 12 osób oraz ze środków Funduszu Pracy- 4 grupy po 12 osób.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.