eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroszyce › Dostawa wozu asenizacyjnego w ramach inwestycji pn.Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Dobroszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Dobroszyce: Dostawa wozu asenizacyjnego w ramach inwestycji pn.: Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Dobroszyce
Numer ogłoszenia: 4261 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, faks 071 3141276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wozu asenizacyjnego w ramach inwestycji pn.: Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Dobroszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wozu asenizacyjnego w ramach inwestycji pn. Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Dobroszyce. Wymagania techniczne dla wozu asenizacyjnego ZABUDOWA ASENIZACYJNA (FABRYCZNIE NOWA) 1)Całkowita pojemność zbiornika - 8000 litrów 2) Pojemność zbiornika na nieczystości - 5000 l (możliwy dowolny podział) 3) Pojemność zbiornika na wodę - 3000 l 4) Zbiornik wykonany z blachy 5 mm malowany zamontowany na ramie pośredniej 5) Dennica otwierana i ryglowana ręcznie. Układ ssawny 1) Sprężarka o wydajności - 7000 l/min 2) Wąż ssący: średnica - 110 mm, długość - 1 x 8 m i 1 x 3m 3) Przyłącze do węża 4 (110 mm) ułatwiające szybki montaż węża 4) Zawór spustowy ręczny 5) Podwójny system zabezpieczający kompresor przed zalaniem (zawór przelewowy dwukilowy + syfon oraz przepustnica bez-kołnierzowa (zawór klapowy sterowany elektro-pneumatycznie) 6) Zawory bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy 7) Manowakuometr 8) Głębokość zasysania - do 6 m od poziomu jezdni 9) Wychwytywacz oleju smarnego- tłumik hałasu 10) Rurowy wskaźnik poziomu osadu i wody Układ wysokociśnieniowy 1) Właz górny fi 350 mm 2) Przyłącze strażackie 3 do napełnienia i opróżniania zbiornika wodą 3) Pompa wodna o wydajności min 50 l/min i ciśnieniu roboczym 130 bar 4) Zawór przelewowy 5) Filtr siatkowy 6) Bęben z napędem hydraulicznym na wąż wysokociśnieniowy 7) Wąż fi min. 12 mm i długości 70m 8) Zawór przedmuchiwania sprężonym powietrzem 9) Dwie dysze kanałowe standard - dwa rodzaje: ślepa i z pilotem 10) Pistolet wysokociśnieniowy 11) Lampa oświetlająca miejsce pracy - zamontowana na dennicy tylnej 12) Lampa sygnalizacyjna żółta (3 szt. - dwie na kabinie, jedna na zbiorniku z tyłu) 13) Jednoczesne prace urządzeń do czyszczenia i do ssania. POJAZD - PODWOZIE (FABRYCZNIE NOWE) 1) Dopuszczalna masa całkowita 16 - 18 ton, dwuosiowe 4x2 2) Podwozie fabrycznie nowe - produkcja co najmniej 2011 rok 3) Rozstaw osi do 3700 mm 4) Silnik: wysokoprężny min. 250 KM, Common - Rail, silnik spełniający normy emisji spalin EURO 5, maksymalny moment obrotowy silnika na poziomie min. 1000 N, skrzynia biegów manualna, min. 8 - biegowa, dwuzakresowa, dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody, płomieniowe urządzenie rozruchowe lub zerowe, wydech wyprowadzony do góry za kabiną 5) Oś przednia:przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 7,1 ton, stabilizator osi przedniej 6) Oś tylna:tylne zawieszenie pneumatyczne min 11,5 ton, stabilizator osi tylnej, blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, ECAS - regulacja wysokości zawieszenia 7) Przystawki odbioru mocy: przystawka odbioru mocy napędzana bezpośrednio od silnika spełniająca wymagania zabudowy 8) Układ hamulcowy: hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe, układ hamulcowy z systemem ABS, hamulec silnikowy, osuszacz powietrza podgrzewany 9) Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, fabryczny immobiliser 10) Układ elektryczny: akumulator 12V minimum 140Ah 2 szt., mechaniczny wyłącznik akumulatorów 11) Zbiornik paliwa min. 140 litrów z zamykanym korkiem na kluczyk 12) Koła 22,5 z oponami 295/80R, opony z bieżnikiem szosowo - terenowy na osi napędowej 13) Kabina: kabina krótka, trzy-miejscowa, komfortowe siedzenie kierownicy z zawieszeniem pneumatycznym, dach otwierany mechanicznie, lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ogrzewane, oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, tempomat, komputer pokładowy, tachograf cyfrowy, radio CD 14) Serwis autoryzowany: do 100 km od siedziby Zamawiającego, dostawca zapewnia serwis na cały przedmiot zamówienia (zabudowa wraz z podwoziem), reakcja serwisowa w ciągu 3 dni 15) Wyposażenie dodatkowe: płyta czołowa wraz z pługiem śnieżnym (praca czołowa oraz z prawym skosem regulowanym) o szerokości okładnicy - 3.200 mm, szerokość odśnieżania - 2.700 mm, lemiesz stalowy, listwa zgarniająca - gumowa, wymienna, sterowanie: przy pomocy pulpitu sterującego w kabinie (funkcje: podnoszenie, opuszczanie, prawo, lewo, docisk), układ sterowania funkcjonowania pługu elektro - hydrauliczny zamontowany na pługu, wszystkie części stalowe zabezpieczone przed korozją, oświetlenie robocze: 2 lampy zamontowane na konstrukcji pługa, system uchylny lemiesza zabezpieczony przed uszkodzeniem w przypadku najechania na przeszkodę, pług fabrycznie nowy, montaż płyty i pługa na podwoziu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto: Gminy Dobroszyce w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy O/Dobroszyce Nr 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 2 (księgowość) Urzędu Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16 w terminie do 15.01.2013r., godz.1000. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 7.9. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. pkt. 7.8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się realizacją co najmniej dwóch dostaw wozów asenizacyjnych w okresie ostatnich 3 lat

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz rzeczowo - finansowy - załącznik nr 5. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Specyfikacja oferowanego sprzętu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany wymiaru podatku od towarów i usług Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy do wysokości zmiany podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce ul. Rynek 16 56 - 410 Dobroszyce cena: 50,00 PLN + koszt przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce ul. Rynek 16 56 - 410 Dobroszyce pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków unijnych w ramach PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.