eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach biurowych i terenie przyległym do budynków Oddziału ZUS Częstochowa oraz Inspektoratów ZUS w Częstochowie. Kłobucku, Koniecpolu,



Ogłoszenie z dnia 2005-08-19

POZYCJA 42615

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Częstochowa: świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach biurowych i terenie przyległym do budynków Oddziału ZUS Częstochowa oraz Inspektoratów ZUS w Częstochowie. Kłobucku, Koniecpolu, Lublińcu i Myszkowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, do kontaktów: Ewa Szecówka, Antoni Pakos, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, tel. 034 3689101, fax 034 3689101, e-mail: szecowkae@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 13. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach biurowych i terenie przyległym do budynków Oddziału ZUS Częstochowa oraz Inspektoratów ZUS w Częstochowie. Kłobucku, Koniecpolu, Lublińcu i Myszkowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usług stałych w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w następujących budynkach biurowych i terenie przyległym do budynków (z wyłączeniem zadania II): Zadanie I - Oddział ZUS w Częstochowie. ul. Dąbrowskiego 43/45. Zadanie II - Inspektorat ZUS w Częstochowie, ul. Okólna 17/19. Zadanie III - Inspektorat ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a. Zadanie IV - Inspektorat ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1. Zadanie V - Inspektorat ZUS w Lublińcu, ul. Oleska 26, Zadanie VI - Inspektorat ZUS w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45, ul. Okólna 17/19, Kłobuck, ul. Targowa 3A, Koniecpol, ul. Rynek 1. Lubliniec, ul. Oleska 26. Myszków, ul. Sikorskiego 57. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach biurowych i terenie przyległym do budynków Oddziału ZUS Częstochowa oraz Inspektoratów ZUS w Częstochowie. Kłobucku, Koniecpolu, Lublińcu i Myszkowie. Charakterystyka obiektów: Zadanie I - Oddział ZUS w Częstochowie - powierzchnia 7.590.00 m kw. Zadanie U - Inspektorat ZUS w Częstochowie - powierzchnia 4,017.30 m kw. Zadanie III - Inspektorat ZUS w Kłobucku - powierzchnia 2.203.71 m kw. Zadania IV - Inspektorat ZUS w Koniecpolu - powierzchnia 1.093,50 m kw. Zadanie V - Inspektorat ZUS w Lublińcu - powierzchnia 1.398.53 m kw. Zadanie VI - Inspektorat ZUS w Myszkowie - powierzchnia 997 m kw. Ponadto w ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie: 1) zapewnić niezbędną ilość środków czystości i urządzeń do wykonania usługi sprzątania oraz artykułów higienicznych (mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci). 2) świadczyć usługi po godzinach urzędowania zamawiającego, 3) wykonywać usługi sprzątania i utrzymania czystości wybranych pomieszczeń (ze względu na ich specyfikę) zgodnie z instrukcjami zamawiającego. 4) utrzymywać w czystości drogi dojazdowe, parkingi, chodniki, ścieżki, place wokół budynków oraz tereny przyległe (chodniki wzdłuż ulic), a w okresie zimowym usuwać śnieg i lód (z wyłączeniem zadania II. 5) pielęgnować i utrzymywać tereny zielone wokół budynków (z wyłączeniem zadania II) oraz wykonywać wszystkie inne czynności szczegółowo określone w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opisie przedmiotu zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadia; Zadanie I - 5500,00 PLN, Zadanie II - 7000,00 PLN, Zadanie III -1900,00 PLN, Zadanie IV- 1000,00 PLN, Zadanie V - 1300,00PLN, Zadanie VI- 900,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na dane zadanie lub zadania muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych; 1.1. Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art,24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dla zadań I, II, III, IV, V, VI: 3.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2. wymagane jest posiadanie przez wykonawcę niezbędnego doświadczenia w zakresie usług sprzątania tj. 1) należyte wykonanie w ostatnich trzech latach (2002 - 2005), licząc wstecz od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Przez usługę porównywalną należy rozumieć usługę, która spełnia łącznie następujące warunki: - świadczenie usługi na podstawie umowy, przez okres minimum 6 miesięcy, - świadczenie usługi w sposób ciągły (minimum pięć dni w tygodniu), - powierzchnia objęta usługą: a) Zadanie I - minimum 7000 m kw. powierzchni użytkowej, b) Zadanie II - minimum 4000 m kw. powierzchni użytkowej, c) Zadanie III - minimum 2000 m kw. powierzchni użytkowej, d) Zadanie IV - minimum 1000 m kw. powierzchni użytkowej, e) Zadanie V - minimum 1300 m kw. powierzchni użytkowej, t) Zadanie VI - minimum 900 m kw. powierzchni użytkowej, g) dla więcej niż jednego zadania - suma powierzchni według zasad określonych w punktach a - f, - świadczenie usługi w obiektach, które realizują zadania o charakterze tzw. "użyteczności publicznej" takich jak np. urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe, itp. - z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów. W zakresie potencjału technicznego wykonawcy muszą posiadać; 1) niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia tj. co najmniej po jednym urządzeniu na każde zadanie takim jak: odkurzacz wodny, froterki, polerki, szorowarki, wózki do sprzątania, kosiarki do trawy*,' zamiatarki*, urządzenia do odśnieżania' (*z wyłączeniem zadania II). W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3. wykonawcy winni: 1) posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (obejmującą(y) odpowiedzialność deliktową I kontraktową) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wymaganych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów wymienionych w par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 ust. 2 pkt 2, 5 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 645). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej winni złożyć ww. dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w par. 2 cytowanego Rozporządzenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że przedmiot działalności odpowiada profilowi przedmiotu zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w latach 2002 - 2005 usług utrzymania czystości (rozpoczętych nie wcześniej niż od 4 października 2002r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZ-390/11/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.10.2005, godzina 10:00, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43.45, budynek A, pok. nr 312.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.75.00.00, 74.73.50.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45 i terenie przyległym do budynku. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu przyległego do budynku 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Inspektoratu ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.75.00.00, 74.73.50.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Inspektoratu ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3A i terenie przyległym do budynku. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu przyległego do budynku 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.75.00.00, 74.73.50.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Inspektoratu ZUS w Koniecpolu ul. Rynek 1 i terenie przyległym do budynku. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu przyległego do budynku 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.75.00.00, 74.73.50.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Inspektoratu ZUS w Lublińcu ul. Oleska 26 i terenie przyległym do budynku. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu przyległego do budynku 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.75.00.00, 74.73.50.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Inspektoratu ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57 i terenie przyległym do budynku. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu przyległego do budynku 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.