eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostawa tablic rejestracyjnych na 2010 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Lubliniec: Dostawa tablic rejestracyjnych na 2010 rok.
Numer ogłoszenia: 426066 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211693 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych na 2010 rok..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późniejszymi zmianami). 2. Wykonawca zamówienia dostarczał będzie tablice na własny koszt do siedziby Wydziału Komunikacji, Drogownictwa i Transportu Starostwa Powiatowego w Lublińcu partiami (zgodnie ze składanymi zamówieniami). 3. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy zamierza zamówić następujące ilości niżej wymienionych tablic: a) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 5 000 kpl. b) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe* 300 kpl. c) tablice samochodowe indywidualne 25 kpl. d) tablice samochodowe zabytkowe 5 kpl. e) tablice motocyklowe zwyczajne 1 000 szt. f) tablice motorowerowe 1 500 szt. g) tablice do przyczep 700 szt. h) tablice samochodowe - tymczasowe 30 kpl. i) tablice motocyklowe - tymczasowe 10 szt. j) tablice motorowerowe - tymczasowe 10 szt. k) tablice do przyczep - tymczasowe 10 szt. komplet tablic dwurzędowych składa się z tablicy jednorzędowej i dwurzędowej. 4. Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć ramkę montażową wykonaną z tworzywa sztucznego wraz z nadrukiem reklamowym według wzoru Zamawiającego, określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 5. Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą Wykonawcom dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic. 6. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie, przez cały okres trwania umowy. 7. Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo - cyfrowe będą każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu. 8. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 9. W przypadkach awaryjnych - kradzież, zniszczenie tablic - termin dostawy tablic nie może przekroczyć 24 godzin. 10. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. 11. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca winien zapewnić również odbiór zużytych tablic oraz ich złomowanie. 12. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 310059.59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • H i K ORGINAL, ul. Głowackiego 4, 42-690 Tworóg, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 310059.59
  • Oferta z najniższą ceną: 310059.59 oferta z najwyższą ceną: 316161.89
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.