eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zamówienie uzupełniające Nr 2 dla zamówienia podstawowego pn.Utrzymanie terenów zieleni urządzonej w 2013 roku - Zadanie Nr 2 - Dzielnice Pojezierze, Park Kusocińskiego, Park Jar I i Jar II



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Olsztyn: Zamówienie uzupełniające Nr 2 dla zamówienia podstawowego pn.: Utrzymanie terenów zieleni urządzonej w 2013 roku - Zadanie Nr 2 - Dzielnice Pojezierze, Park Kusocińskiego, Park Jar I i Jar II
Numer ogłoszenia: 42590 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 544 31 00, faks 89 544 31 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające Nr 2 dla zamówienia podstawowego pn.: Utrzymanie terenów zieleni urządzonej w 2013 roku - Zadanie Nr 2 - Dzielnice Pojezierze, Park Kusocińskiego, Park Jar I i Jar II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z naprawą ławek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Spółka z o.o., ul. Przemysłowa 13A, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3911,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3911,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3911,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego znak: ZZM.2413.4.13 pn. Utrzymanie terenów zieleni urządzonej w 2013 roku - przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w zakresie obejmującym nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w następujących dokumentach: 1) SIWZ z dnia 27.02.2013 r. - dział XXII ust. 9 2) Ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2013/S041-065874 z dnia 27.02.2013 - SEKCJA II.2.3 Zgodnie z wynikiem przedmiotowego postępowania, w dniu 13.05.2013 r. została zawarta Umowa nr 2420/10/2013 na wykonanie usługi pn. Utrzymanie terenów zieleni urządzonej w 2013 roku - Zadanie nr 2 - dzielnice Pojezierze, Park Kusocińskiego, Park Jar I i Jar II z Przedsiębiorstwem Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone temu samemu Wykonawcy tj.: Przedsiębiorstwu Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. i będzie polegało na powtórzeniu tego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacowana wartość zamówienia podstawowego (dla Zadania Nr 2) wynosi: 499 015,69 zł netto Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego Nr 1 wynosi: 19 341,00 zł netto , co stanowi 3,88 % wartości zamówienia podstawowego (dla Zadania Nr 2). Wartość zamówienia uzupełniającego Nr 2 wynosi 3 180,00 zł netto, co stanowi 0,64 % wartości zamówienia podstawowego (dla Zadania Nr 2). Udzielona wartość zamówienia uzupełniającego wynosi łącznie 61 203,00 zł (netto), co stanowi 12,27 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego (dla Zadania Nr 2). . Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.