eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie kapitalnego remontu silnika MAN typE2842/E302 zasilanego biogazem, eksploatowanego w MEB na składowisku odpadów w Promniku gm. Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Kielce: Wykonanie kapitalnego remontu silnika MAN typ: E2842/E302 zasilanego biogazem, eksploatowanego w MEB na składowisku odpadów w Promniku gm. Strawczyn
Numer ogłoszenia: 425868 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. , ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3461244, faks 41 3460373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kapitalnego remontu silnika MAN typ: E2842/E302 zasilanego biogazem, eksploatowanego w MEB na składowisku odpadów w Promniku gm. Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kapitalnego remontu silnika MAN typ: E2842/E302 eksploatowanego w MEB na składowisku odpadów w Promniku gm. Strawczyn. Jednostka 12 -sto cylindrowa z zapłonem iskrowym zasilana biogazem składowiskowym, rok produkcji 2004. Przedmiot zamówienia składa się z usługi remontu wraz z demontażem przed i montażem po w/w jednostki napędowej i użyciem potrzebnych części i materiałów. Użyte do remontu części muszą posiadać parametry: wymiarowe, montażowe i funkcjonalne zgodnie z parametrami części wg katalogu MAN. Zastosowane do naprawy części zamienne muszą być fabrycznie nowe, wysokiej jakości, nieuszkodzone, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, zapakowane w oryginalne opakowania i nie mogą posiadać wad. 5. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie na formularzu cenowym nazwę producenta części wraz z numerem katalogowym danej części. Usługa musi być wykonana profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług silników marki MAN oraz z użyciem materiałów i nowych oryginalnych części do silnika zalecanych przez producenta. Zamawiający dopuszcza użycie regenerowanych części w przypadku, jeżeli nie są już produkowane części nowe. Zakres prac dla remontu silnika powinien obejmować co najmniej wymianę wszystkich: tulei cylindrowych, tłoków wraz z pierścieniami, korbowodów, wału korbowego, panewek łożysk głównych i korbowodowych wraz z panewkami oporowymi, wałka rozrządu wraz z łożyskowaniem, popychaczy i lasek popychaczy, głowic silnika wraz ze śrubami mocującymi, prowadnic zaworowych, gniazd zaworowych, zaworów, talerzyków, uszczelniaczy i sprężyn, pompy oleju, dysz natryskowych, filtrów oleju, oleju, wymiana wszystkich uszczelek, świec zapłonowych, sprawdzenie kół rozrządu, przeglądu bloku silnika. Wykonawca w celu przeprowadzenia naprawy musi na swój koszt zdemontować i zamontować w/w silnik ze sprzężonego agregatu prądotwórczego zabudowanego w jednostce kontenerowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do protokółu odbioru końcowego prac, dokumentów potwierdzających ilość i pochodzenie materiałów i części zamontowanych w ramach niniejszej umowy. Usługa remontu powinna zostać wykonana przez serwis posiadający możliwości techniczne wymiany podzespołów zgodnie z zalecaniem producenta silnika. Wymagany minimalny okres gwarancji na zakres prac objętych umową wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania wszystkich części i materiałów niezbędnych w ramach dokonywanego remontu w ramach zaoferowanej przez siebie ceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie: zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami SIWZ, złożona w wyznaczonym terminie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp.z o.o. ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce -sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp.z o.o. ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.