eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Malbork: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych
Numer ogłoszenia: 425854 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś , 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722166, faks 05502722166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nogat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych. Zakres prac projektowych do wykonania ( I faza - ZAPROJEKTUJ) obejmuje: a) Weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy b) Wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej c) Wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych d) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów e) Wykonanie inwentaryzacji istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym do wykonania Projektu budowlanego i wielobranżowego wykonawczego f) Wykonanie opisowej i graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego wraz z opisem technicznym, technologicznym oraz materiałowym zaprojektowanych obiektów i urządzeń, umożliwiających weryfikację pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, g) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie ewentualnej zmiany wszystkich decyzji administracyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego w zakresie obiektów budowlanych i urządzeń objętych przedmiotem umowy, w tym: dostosowanie do ww wymogów istniejącego raportu oddziaływania na środowisko i operatu wodnoprawnego (jeśli organ wydający pozwolenie na budowę zakwestionuje niezgodność ich zapisów w stosunku do przedkładanego projektu budowlanego); h) Wykonanie Projektu budowlanego i wielobranżowego projektu wykonawczego przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego i) Dokonanie zgłoszenia właściwemu organowi robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę j) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji - pozwolenia na budowę k) Zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy l) Opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia m) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych zamówieniem z wydzieleniem prac projektowych, robót budowlanych i rozruchu Zakres robót budowlanych do wykonania ( II faza - WYBUDUJ) obejmuje: a) Zorganizowanie, utrzymanie oraz likwidację zaplecza Wykonawcy b) Wykonanie tymczasowych urządzeń umożliwiających poprawną pracę oczyszczalni ścieków w okresie budowy c) Realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy d) Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z projektami, w tym m. in.: odwodnienia wykopów i wymiany gruntu, prac rozbiórkowych), e) Podłączenie do nowoprojektowanej sieci światłowodowej w standardzie ETHERNET oraz uruchomienie stanowiska do wizualizacji pracy węzła w Centralnej Dyspozytorni, f) Pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, nadzoru gestorów uzbrojenia terenu, itp. g) Prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, w tym sporządzenie operatów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego ośrodka celem uzgodnienia h) Wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym opróżnienia istniejących osadników i) Wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami j) Zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów k) Opracowanie dokumentacji powykonawczej l) Wykonanie instrukcji rozruchu, BHP, obsługi i konserwacji urządzeń m) Zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu techniczno-technologicznego nowych obiektów i instalacji, wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu protokołu z ww rozruchu n) Uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy o) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu p) Sporządzenie szczegółowego rozbicia wykazu cen dla poszczególnych pozycji w zakresie dotyczącym klasyfikacji środków trwałych według KŚT q) Przekazanie obiektów modernizowanej części oczyszczalni z obiektami towarzyszącymi ( jako kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi, liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami r) Świadczenie usług gwarancyjnych s) Zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego Termin wykonania zamówienia obejmuje okres do 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, tj.: a) Termin wykonania Projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: - Termin złożenia wersji roboczej projektu budowlanego: do 3 tygodni od daty podpisania umowy - Termin złożenia projektu budowlanego: do 4 m-cy od daty podpisania umowy b) Termin zakończenia prac budowlano - montażowych wraz z rozruchem i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie: do 6 m-cy od daty uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, lecz nie dłużej niż do 12 miesięcy od daty podpisania umowy c) Okres Gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 120 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 5,0 tys. m3/dobę i o wartości robót brutto min 5 000 000 PLN, z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcę. 2.2. wykonać co najmniej jeden projekt w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, projekt budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 5,0 tys. m3/dobę i o wartości robót brutto min 5 000 000 PLN, z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcę. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 3.1. Wykonawca osiągnął za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres średni roczny przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum PLN 5 000 000. 3.2. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN . 3.3. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 3.000.000 PLN B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą wykazać, iż oferowane dostawy, usługi i roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt A.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt A.2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, b) wykaz wykonanych prac projektowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, c) dokumenty potwierdzające, że roboty i projekty te zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty - wskazanie zakresu robót - wskazanie wartości robót - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) - wskazanie miejsca wykonania - opinię podmiotu potwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące: - Kierownik budowy (Kierownik zespołu) - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik Zespołu Projektowego - Technolog musi posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu technologii oczyszczania ścieków, co najmniej dwa projekty technologii dla budowy lub rozbudowy (modernizacji) oczyszczalni ścieków oraz uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych i kanalizacyjnych ). - Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), - Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, odpowiadające przedmiotowi zamówienia lub wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem, ze osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji z wyjątkiem przypadków określonych prawem budowlanym. Wskazane osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt A.3 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie trzy lata obrotowe ( 2008, 2007, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) ważną polisę lub w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W celu potwierdzenia pkt. B Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) opisy lub fotografie oferowanych urządzeń piaskownika i osadnika wstępnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nogat.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo NOGAT Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo NOGAT Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork sekretariat ( pokój nr 206).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.