Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Rzeszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 425836 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie , al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 852 39 10, faks 17 852 39 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowych dla uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego przez Podkarpacką Wojewódzką Komendę OHP. W zajęciach uczestniczyć będzie łącznie 96 osób. Zajęcia teoretyczne odbywać będą się w OSZ w Strzyżowie, OSZ w Jarosławiu, OSZ w Nowej Dębie, OSZ w Sanoku, OSZ w Tarnobrzegu, OSZ w Nisku, OSZ w Rzeszowie, OSZ w Nisku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłoży podpisane oświadczenie, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy lub certyfikat MEN - załącznik nr 2.1 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wiedzy i doświadczenia Wykonawcy będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - zorganizował i przeprowadził min. I część Sanok: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Magazynier - operator wózka jezdniowego dla co najmniej 10 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Magazynier dla nie mniej niż 10 osób każdy oraz 2 kursy Operator wózka jezdniowego dla nie mniej niż 10 osób każdy) - wraz poświadczeniem ich należytego wykonania - załącznik nr 4.1 do SIWZ. II część Strzyżów: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Operator obrabiarek sterowanych numerycznie-CNC dla co najmniej 6 osób każdy - wraz z poświadczeniem należytego wykonania oraz 2) co najmniej 2 usługi (kursy) Spawacz metodą TIG - 141 dla co najmniej 10 osób każdy - wraz z poświadczeniem należytego wykonania - załącznik nr 4.2 do SIWZ. III część Nowa Dęba: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Kierowca operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej- dla co najmniej 10 osób każdy - wraz z poświadczeniem należytego wykonania oraz 2) co najmniej 2 usługi (kursy) Kelner, barman, barista - dla co najmniej 8 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Kelner dla nie mniej niż 8 osób każdy oraz 2 kursy Barman dla nie mniej niż 8 osób każdy i 2 kursy Barista dla nie mniej niż 8 osób każdy) - wraz z poświadczeniem należytego wykonania - załącznik nr 4.3 do SIWZ. IV część Tarnobrzeg: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Magazynier, kasjer, fakturzysta - dla co najmniej 7 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Magazynier dla nie mniej niż 7 osób każdy oraz 2 kursy Kasjer dla nie mniej niż 7 osób każdy i 2 kursy Fakturzysta dla nie mniej niż 7 osób każdy) - wraz z poświadczeniem należytego wykonania oraz 2) co najmniej 2 usługi (kursy) Carving, florysta z obsługa kasy fiskalnej - dla co najmniej 7 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Carving dla nie mniej niż 7 osób każdy oraz 2 kursy Florysta dla nie mniej niż 7 osób każdy i 2 kursy Obsługa kasy fiskalnej dla nie mniej niż 7 osób każdy) - wraz z poświadczeniem należytego wykonania - załącznik nr 4.4 do SIWZ. V część Dębica: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Barman,kelner,barista - dla co najmniej 8 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Kelner dla nie mniej niż 8 osób każdy oraz 2 kursy Barman dla nie mniej niż 8 osób każdy i 2 kursy Barista dla nie mniej niż 8 osób każdy) - wraz z poświadczeniem należytego wykonania - załącznik nr 4.5 do SIWZ. VI część Nisko: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Magazynier - Operator wózka widłowego - dla co najmniej 10 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Magazynier dla nie mniej niż 10 osób każdy oraz 2 kursy Operator wózka widłowego dla nie mniej niż 10 osób każdy) - wraz poświadczeniem ich należytego wykonania - załącznik nr 4.6 do SIWZ. VII część Rzeszów: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Magazynier - Operator wózka jezdniowego - dla co najmniej 10 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Magazynier dla nie mniej niż 10 osób każdy oraz 2 kursy Operator wózka jezdniowego dla nie mniej niż 10 osób każdy) - wraz poświadczeniem ich należytego wykonania - załącznik nr 4.7 do SIWZ. VIII część Jarosław: 1) co najmniej 2 usługi (kursy) Fakturzysta-magazynier z obsługą kas fiskalnych - dla co najmniej 10 osób każdy (lub co najmniej 2 kursy Fakturzysta dla nie mniej niż 10 osób każdy oraz 2 kursy Magazynier dla nie mniej niż 10 osób każdy i 2 kursy Obsługa kas fiskalnych dla nie mniej niż 10 osób każdy) - wraz poświadczeniem ich należytego wykonania - załącznik nr 4.8 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług (kursów), które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj.: ukończoną co najmniej szkołę zawodową, uprawnienia, wykształcenie uzupełniające ściśle związane z przedmiotem zamówienia i które jako trenerzy/wykładowcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały/ wykonują co najmniej 2 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie/wykonywanie usługi szkoleniowej dla co najmniej 10 osób). lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako trenerzy /wykładowcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały/ wykonują pracę (umowa/y o pracę, umowa/y cywilno-prawne), prowadzą/prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana/wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
poświadczenie należytego wykonania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 15
- 3 - certyfikaty - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacka Wojewódzka Komenda OHP Al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacka Wojewódzka Komenda OHP Al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów Sekretariat...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej Poddziałanie 1.3.3 OHP-projekty systemowe. Zmiana umowy jest dopuszczalna w zakresie rezygnacji/absencji uczestników na zajęciach i proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup sprzętu drukującego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.