Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Kłobuck: Dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 425820 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa soli drogowej oraz piasku z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2012/2013 z podziałem na dwie części: Część 1 - sukcesywny zakup soli drogowej DR niezbrylowanej luzem w ilości 1600 ton z podziałem na: - drogi wojewódzkie 1000 ton z dostawą na bazę w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 580 ton i z dostawą na bazę w Przystajni ul. Targowa 8 w ilości 420 ton. - drogi powiatowe 600 ton z dostawą na bazę w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 300 ton i z dostawą na bazę w Przystajni ul. Targowa 8 w ilości 300 ton. Część 2 - sukcesywny zakup piasku luzem w ilości 4400 ton z podziałem na: - drogi wojewódzkie 2000 ton z dostawą na bazę w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 1100 ton i z dostawą na bazę w Przystajni ul. Targowa 8 w ilości 900 ton. - drogi powiatowe 2400 ton z dostawą na bazę w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 1200 ton i z dostawą na bazę w Przystajni ul. Targowa 8 w ilości 1200 ton. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Szczegółowy opis i zakres dostawy określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa 14.21.10.00 - Piasek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywny zakup soli drogowej DR niezbrylowanej luzem w ilości 1600 ton
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Janusz Sowa
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Janusz Sowa
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 608000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 576624,00
Oferta z najniższą ceną: 576624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 617952,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywny zakup piasku luzem w ilości 4400 ton
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa CEGIEŁKA Stanisław Dygudaj, Pacanów 25, 42-140 Panki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116358,00
Oferta z najniższą ceną: 116358,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143418,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Uwzględniając powyższe tryb zapytania o cenę ma zastosowanie w przypadku udzielenia zamówienia publicznego o niewielkiej wartości dostawy lub usługi, które powinny być w pełni porównywalne, a jedynym czynnikiem różniącym jest cena
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.