eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości -realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Aleksandrów Łódzki: Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości -realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 425798 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379096 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości -realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych) w następujących ilościach i asortymencie: a) Przenośny komputer dla nauczyciela - 3 szt., b) Tablet dla ucznia- 30 szt., c) Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 3 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Cały dostarczony sprzęt, o którym mowa w ust. 1 musi: - posiadać deklarację CE, - być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - spełniać wszystkie wymogi zawarte w siwz. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie sprzętu, o którym mowa w ust. 1 do siedziby niżej wymienionych szkół podstawowych w ilości: a) Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. J. Korczaka w Rudzie Bugaj, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Ruda Bugaj 54, Tel. 0427121092: - Przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., - Tablet dla ucznia - tablet - 10 szt., - Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. b) Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Bełdów 37, Tel. 042 712 14 94: - Przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., - Tablet dla ucznia - tablet - 10 szt., - Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu, 95-070 Rąbień, ul. Słowiańska 5, Tel. 042 712 19 24 - Przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., - Tablet dla ucznia - tablet - 10 szt., - Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. 4. Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia przyszłych użytkowników z obsługi dostarczonego sprzętu w terminie 30 dni od instalacji i uruchomienia urządzeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.19.34.00 - 39.19.34.00 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry start - to sukces w przyszłości, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-10-088/12 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część zamówienia 1. Komputer przenośny dla nauczyciela (3 sztuki )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9022,05

  • Oferta z najniższą ceną: 9022,05 / Oferta z najwyższą ceną: 11327,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część zamówienia 2 Tablet dla ucznia - 30 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • elektron-IC Ireneusz Cabaj, ul Jana Pawła II 24, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24525,30

  • Oferta z najniższą ceną: 24525,30 / Oferta z najwyższą ceną: 28649,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część zamówienia 3 Mobilne szafki do przechowywania sprzętu z funkcją ładowania baterii - 3 sztuki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BlueSoft Jerzy Spólnicki, Grzegorz Rutkowski, Łukasz Matura Spółka Jawna, ul. Ozimska 182, 45-310 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4379,91

  • Oferta z najniższą ceną: 4379,91 / Oferta z najwyższą ceną: 9300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.