eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Gminie Malbork wraz z dobudową sali gimnastycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Malbork: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Gminie Malbork wraz z dobudową sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 42577 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Malbork , ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472807 w. 23, faks 055 6472807 w. 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Gminie Malbork wraz z dobudową sali gimnastycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: Ogólne informacje na temat istniejącego obiektu budowlanego poddawanego rozbudowie Obiekt Zespołu Szkół mieści w Malborku przy ul. Głównej 5 i składa się z dwóch połączonych prostopadłościennych budynków o wysokości trzech kondygnacji nadziemnych (w tym poddasze użytkowe), połączonych za pomocą budynku dwukondygnacyjnego, zrealizowanego w latach 2000 - 2004r. W zespole szkolnym znajduje się obecnie 13 sal lekcyjnych, stołówka, świetlica, sala ćwiczeń, zaplecze szatniowe, pokój nauczycielski, szatnia, kotłownia oraz sanitariaty. Podstawowe parametry budynku istniejącego: - powierzchnia zabudowy - 1038,98 m2 - powierzchnia użytkowa - 2435,32 m2 2. Ogólny opis planowanych działań inwestycyjnych: 2.1. Projekt zakłada budowę 2-kondygnacyjnego budynku równoległego do głównych brył istniejącej szkoły połączonego z nimi za pomocą łącznika i posiadającego również niezależne wejście. Na parterze znajdować się będzie oddział dwóch sal nauczania przedszkolnego z wydzielonym wejściem i dostępem do zewnętrznej części rekreacyjnej. Na piętrze odział 4 klas nauczania początkowego - każdy z oddziałów z dostępem do zaplecza sanitarnego. W pozostałej części budynku hala sportowa o wymiarach boiska 12x24 m. Zaplecze hali stanowią 2 szatnie, każda na minimum 30 osób, wraz z natryskowniami dostępnymi również dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie trenerów, magazyn sprzętu sportowego. Budynek wyposażony będzie w dźwig osobowy. 2.2. Konstrukcja budynku: Fundamenty - żelbetowe stopy i ławy fundamentowe, ściany fundamentowe z bloczków pełnych betonowych. Układ ścian nośnych sali sportowej - szkieletowy, żelbetowy z wypełnieniem ścian gazobetonem. Układ ścian nośnych części dydaktyczno-socjalnej - układ mieszany, ściany murowane z bloczków wapienno-piaskowych i cegły silikatowej. Stropy między-kondygnacyjne części dydaktyczno-socjalnej - gęstożebrowe. Nad halą sportową - dach w konstrukcji z drewna klejonego. Nad częścią dydaktyczno-socjalną - stropodach ocieplony. 2.3. Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 1.381,13 m2, w tym parter 910,47 m2, piętro 470,66 m2. 2.4. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku - 1043,47 m2. 2.5. Zestawienie powierzchni pozostałych: pow. trawników - 883,57 m2, pow. chodników - 396,03 m2, pow. dróg 701,22 m2, parkingów i zatoki autobusowej 244,55 m2. 2.6. Roboty zewnętrzne: przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, świetlenie zewnętrzne, ciągi komunikacyjne, zieleń, mała architektura. 2.7. Działania inwestycyjne w obrębie obiektów istniejących dotyczyć będą dostosowania wszelkich istniejących instalacji do zasilania obiektu projektowanego. 2.8. Oprócz robót budowlanych przedmiot zamówienia przewiduje wyposażenie obiektu budowlanego w: - wyposażenie specjalistyczne szatni i sali gimnastycznej - wyposażenie specjalistyczne zmywalni naczyń przy pom. wychowania przedszkolnego - ruchome urządzenia gaśnicze (wg instrukcji p.poż. opracowanej przez Wykonawcę) - inne niezbędne dla uzyskania stosownej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa w postaci Projektów budowlano-wykonawczych i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. W skład dokumentacji wchodzą następujące opracowania: 3.1. PROJEKT BUDOWLANY, PROJEKTY WYKONAWCZE I OPINIE stanowiące pakiet ZAŁĄCZNIKA B-1 do SIWZ 3.2. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT stanowiące pakiet ZAŁĄCZNIKA B-2 do SIWZ 3.3. PRZEDMIARY ROBÓT stanowiące pakiet ZAŁĄCZNIKA B-3 do SIWZ, w tym: PR BRANŻY BUDOWLANEJ PR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ PR BRANŻY TELETECHNICZNEJ PR BRANŻY SANITARNEJ PR BRANŻY DROGOWEJ PR WYPOSAŻENIE SPORTOWE 3.4. INNE DOKUMENTY: Decyzja NR 35/2015 Starosty Malborskiego z dnia 06 lutego 2015 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę obejmującą rozbudowę budynku Zespołu Szkół w Gminie Malbork wraz z przyłączami i instalacjami doziemnych kanalizacji: sanitarnej i deszczowej, instalacjami c.o. i wentylacji mechanicznej, instalacjami wod-kan., instalacjami elektrycznymi, wewnętrzną instalacją gazową, oświetleniem zewnętrznym, układem komunikacyjnym, zielenią, małą architekturą i wiatą śmietnikową na dz. Nr 107, 101 i 109 obr. 2 oraz dz. Nr 92/2 obr. 3 w Malborku (ZAŁĄCZNIK B-4 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia WADIUM w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych / 00)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.5. i ppkt. 1.6. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1, Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: a) przedłużenia terminu zakończenia umowy - z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności - przy czym nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę - wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof i nawałnic potwierdzone przez stosowne instytucje publiczne - przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń formalno-prawnych, administracyjno-organizacyjnych lub finansowo-gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy - wprowadzenia z inicjatywy Zamawiającego rozwiązań zamiennych o charakterze istotnych i/lub nieistotnych odstąpstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej inwestycji lub innych warunków pozwolenia na budowę - konieczności realizacji zaleceń, niezawinionych przez Wykonwcę, a wymaganych przez właściwe organy uprawnione do: - zajmowania stanowiska w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z obowiązującymi przepisami prawa - wydania decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu UWAGA - Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nie ma wpływu na zmianę wynagrodzenia umownego. b) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy - z powodu: - ustawowej zmiany stawki VAT - wprowadzenia z inicjatywy Zamawiającego rozwiązań zamiennych o charakterze istotnych odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej inwestycji lub innych warunków pozwolenia na budowę - skutkujących wymiernym wzrostem kosztów realizacji robót - wprowadzenia z inicjatywy Wykonawcy rozwiązań zamiennych o charakterze istotnych lub nieistotnych odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej inwestycji lub innych warunków pozwolenia na budowę - skutkujących wymiernym obniżeniem kosztów realizacji robót - ograniczenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu umowy c) konieczności zmiany personelu odpowiedzialnego za realizację przedmiotu umowy - w przypadku personelu Wykonawcy osoba zmieniająca musi spełniać warunki SIWZ. 2. Procedura wnioskowania o wprowadzenie zmian: a) strona zainteresowana wprowadzeniem zmiany do umowy prześle drugiej stronie projekt tej zmiany w terminie co najmniej 15 dni kalendarzowych przed datą upływu terminu zakończenia robót budowlanych na zadaniu wraz z wyczerpującym uzasadnieniem b) druga strona udzieli pisemnej odpowiedzi stronie wnioskującej lub odeśle podpisany akt zmiany umowy przed upływem terminu zakończenia robót budowlanych na zadaniu. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień nn. umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl/ - zakładka przetargi/2015 (odpowiedni przetarg)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://ugmalbork.mojbip.pl/ - zakładka przetargi/2015 (odpowiedni przetarg).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy w Malborku, 82-200 Malbork, ul. Ceglana 7 (Sekretariat - parter pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji można uzyskać: Jan Prokopowicz tel.: (0-55)647-28-07 w. 27, e-mail: budownictwo@gmina.malbork.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.