eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Dostawa kruszonego gruzu betonowego na drogi gminne na terenie Gminy Radomin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Radomin: Dostawa kruszonego gruzu betonowego na drogi gminne na terenie Gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 425700 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380686 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszonego gruzu betonowego na drogi gminne na terenie Gminy Radomin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszonego gruzu betonowego o frakcji od 0 mm do 31,5 mm z ciągłością uziarnienia zgodnie z krzywą przesiewu, w ilości 800 ton na remonty dróg gminnych na terenie gminy Radomin, z rozładunkiem bez względu na lokalizację. 2. Dostarczony materiał nie może zawierać złomu, szkła, śmieci, drewna, ziemi, gliny, cegieł, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. W przypadku ujawnienia w zawartości gruzu pokruszonego betonowego zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt wykonawcy lub nie przyjmie dostawy. 3. Gruz betonowy nie może zawierać następujących związków chemicznych: chlorków, siarczanów, kadmu, chromu, miedzi, rtęci, niklu, ołowiu, cynku, baru, arsenu i fluorków. 4. Dostawa gruzu kruszonego betonowego odbędzie się w czasie oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdujące się na terenie Gminy Radomin. Rozładunek gruzu na drogach odbędzie się podczas wolnej jazdy pojazdu. 5. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający zgodność towaru z normą PN-EN 13242:2004. 6. Wybrane partie materiału mogą zostać skierowane na ważenie kontrolne bez uprzedzenia wykonawcy. 7. Wraz z każdą dostawą pokruszonego gruzu betonowego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dowodów dostawy (np. WZ) określających wagę dostarczonego towaru. Brak dostarczenia w/w dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru dostawy. 8. Dostawy następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym, telefonicznym lub elektronicznym (e-mail) zgłoszeniu Wykonawcy przez Zamawiającego - czas realizacji 2 dni robocze od daty zgłoszenia. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o dniu dostawy. W dniu dostawy wykonawca przed planowanym dostarczeniem partii zamówienia powiadomi Zamawiającego na minimum 2 godziny przed tym faktem. Jednorazowa dostawa wyniesie maksymalnie 150 ton gruzu. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z formularzem oferty, udostępnione są na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - przetargi zamówień publicznych, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 14.92.00.00 - Odzyskane surowce wtórne niemetalowe 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR-POL Marcin Zbigniew Ochoński, Cetki 5, 87-500 Rypin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37564,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38376,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.