eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulicBoduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Warszawa: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy
Numer ogłoszenia: 425526 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401320 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy, polegająca w szczególności na: 1.nie wpuszczaniu na teren budynku osób nieuprawnionych, 2.zapobieganiu kradzieżom, napadom i innym próbom zakłócenia porządku publicznego, 3.obsłudze bramek: wykrywającej metale i antykradzieżowych, 4. obsłudze i natychmiastowej reakcji na sygnał z instalacji alarmowych zgodnie z procedurami postępowania, 5. natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, 6. obserwowaniu prawidłowości działania dźwigów osobowych i towarowych, a w przypadku awarii dźwigu powodującej zatrzymanie się kabiny z ludźmi wewnątrz, niezwłocznym powiadomieniu konserwatora dźwigu, uspokojeniu pasażerów, wyłączeniu zasilania dźwigu, 7. bieżącym kontrolowaniu i dopilnowaniu, aby dźwigi w głównej klatce schodowej były wykorzystywane wyłącznie do przewozu osób, 8. dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, 9. kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów itp.(przepustki materiałowe), 10. wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, 11. w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp., 12. wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego,13.natychmiastowym informowaniu kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu, 14. codziennym składaniu pisemnego meldunku z przebiegu służby, 15. nadzorze i obsłudze stanowiska monitoringu,16. prowadzeniu Dziennika wewnętrznej służby ochrony, 17. wykonywaniu zadań zgodnie z INSTRUKCJĄ POSTĘPOWANIA W SYTUACJACH ZAGROŻENIA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU URZĘDU OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW. 18.postępowaniu zgodnie z regulaminem PORZĄDKOWYM NA TERENIE BUDYNKU UOKIK. 19. sprawdzaniu zasadności alarmu w przypadku włączenia się systemu powiadamiania o zagrożeniach (instalacja alarmowa). 20. natychmiastowym reagowaniu na sygnały systemów alarmowych zainstalowanych w pomieszczeniu recepcji (systemy antynapadowe, antywłamaniowe, ppoż.). 21. natychmiastowym reagowaniu na sygnał o naruszeniu systemu przechowywania kluczy do wyjść ewakuacyjnych (sprawdzenie stanu faktycznego w sygnalizowanym miejscu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rozmieszczenie posterunków, ich obsada oraz szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych stanowisk jest określone w Instrukcji ochrony obiektu, stanowiącej, jako załącznik nr 1, integralną część umowy. Czas pracy na poszczególnych posterunkach określony został według Instrukcji ochrony obiektu, w rozliczeniu dobowym, w sposób następujący: Nazwa posterunku Ilość osobo-godzin na dobę - dni robocze Ilość osobo-godzin na dobę - dni wolne od pracy Dowódca ochrony 8 -Posterunek nr 1 57 48 Posterunek nr 2 24 24 Posterunek nr 3 8 -Posterunek nr 4 8,5- Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Ochronę obiektu będą sprawować pracownicy Wykonawcy:- posiadający co najmniej średnie wykształcenie, - posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczoną aktualnym świadectwem lekarskim, z wykluczeniem osób w wieku emerytalnym,- o nienagannej opinii,- posiadający odpowiednią prezencję,- posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli Zastrzeżone według przepisu ustawy o ochronie informacji niejawnych, - przeszkoleni w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów (Dz. U. z 1998 r. nr 144, poz. 933), - ubrani w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie (granatowa marynarka,żakiet, granatowe spodnie,spódnica, niebieska koszula, krawat) i odznaki służbowe (identyfikatory ze zdjęciem), - zaopatrzeni w środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność między posterunkami. Wykonawca zapewni, aby: - skład personalny pracowników ochrony był stały - w maksymalnej liczbie 20 pracowników, - pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów (Dz. U. z 1998 r. nr 144, poz. 933), - przynajmniej dwóch pracowników ochrony zatrudnionych na dziennej zmianie posiadało licencję pracownika ochrony I° lub II°, na pozostałych zmianach przynajmniej jeden pracownik powinien posiadać licencję pracownika ochrony I° lub II°, - pracownik ochrony obsługujący stanowisko rejestracji gości posiadał umiejętność porozumiewania się w języku angielskim w stopniu komunikatywnym. Stanowisko może być obsługiwane zamiennie przez dwóch pracowników. W czasie wykonywania usługi Wykonawca zapewni środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność między posterunkami. Wykonawca posiada własną częstotliwość radiową, która w sytuacjach szczególnych zapewni niezakłóconą łączność ze służbami publicznymi. Wykonawca zapewni w czasie realizacji zamówienia skuteczne stosowanie systemu jakości, w tym procesów pozwalających na ciągłe doskonalenie tego systemu, zgodnie z wymaganiami określonymi w normie PN -EN ISO 9001:2001. Wykonawca w przypadkach szczególnych będzie wspomagał pracowników ochrony budynku własnymi patrolami interwencyjnymi. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych w związku z faktem, że jego pracownicy będą mieć dostęp do danych osobowych pracowników urzędu podczas wykonywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia Matpol Sp. z o.o., ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318743,78

  • Oferta z najniższą ceną: 318743,78 / Oferta z najwyższą ceną: 318743,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.