eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ubezpieczenie mienia ARiMR w 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Warszawa: Ubezpieczenie mienia ARiMR w 2013r.
Numer ogłoszenia: 425510 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia ARiMR w 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia Zamawiającego 1) Miejsce ubezpieczenia: (a) Lokalizacje Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: a) budynki przy ul. Poleczki 33 w Warszawie, b) budynek przy Al. Jana Pawła II Nr 70 w Warszawie, c) budynek przy Al. Krakowskiej 1 w Nowym Sękocinie, d) budynek przy Al. Jana Pawła II 66 w Piasecznie, e) budynek przy ul. Wspólnej nr 30 w Warszawie. (b) Wszystkie lokalizacje Oddziałów Regionalnych i podległych im Biur Powiatowych. 2) Zakresy ubezpieczenia: Zakres 1 Ubezpieczenie od ognia, uderzenia pioruna, trąby powietrznej, eksplozji, upadku statku powietrznego lub jego części, akcji ratowniczej, następstw szkód wodociągowych, centralnego ogrzewania i innych instalacji, zalania oraz powodzi. Budynki (w lokalizacjach gdzie ARiMR jest właścicielem budynków), nakłady inwestycyjne, wyposażenie, sprzęt stacjonarny typu: komputery, drukarki, modemy, serwery, faksy, kopiarki, centrale telefoniczne, telefony, niszczarki, meble i inne. Dodatkowo ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyka przepięć oraz kradzieży zwykłej z limitem 50 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. przy franszyzie integralnej nie wyższej niż 300 PLN. Zakres 2 Ubezpieczenie mienia wymienionego w zakresie 1 od kradzieży z włamaniem, rabunku w lokalu oraz aktu wandalizmu. Na pierwsze ryzyko suma ubezpieczenia wynosi 500 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. przy franszyzie integralnej nie wyższej niż 300 PLN. Zakres 3 Ubezpieczenie od wszystkich ryzyk, następującego przenośnego sprzętu elektronicznego typu: notebook, projektor multimedialny, aparat cyfrowy, dyktafon, drukarka przenośna, GPS, tachometr, dalmierz, radio CB wraz z instalacją antenową i inne. przy udziale własnym nie wyższym niż 20% wartości szkody w przypadku kradzieży z włamaniem i rabunku, przy udziale własnym nie wyższym niż 5% wartości szkody w przypadku jakiejkolwiek innej szkody, ubezpieczenie to winno obejmować terytorium Europy w znaczeniu geograficznym, przy franszyzie integralnej nie wyższej niż 300 PLN. Zakres 4 Odpowiedzialność cywilna za szkody na osobie lub w mieniu wyrządzone osobom trzecim w związku z posiadaniem lub użytkowaniem mienia oraz w związku z prowadzeniem działalności; odpowiedzialność zgodnie z zasadą pełnego odszkodowania z rozszerzeniem o: odpowiedzialność cywilną najemcy (odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu, z którego ubezpieczający korzystał na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użyczenia, leasingu lub innej umowy nienazwanej), szkody powstałe w następstwie awarii, działania oraz eksploatacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, odpowiedzialność cywilna za szkody z tytułu wypadków przy pracy. Zakres 5 Ubezpieczenie wartości środków pieniężnych w kasie: kradzież z włamaniem, rabunek - dokonany lub usiłowany, rabunek podczas przenoszenia lub przewożenia, szkody powstałe w związku ze zdarzeniami, które uniemożliwiły osobie odpowiedzialnej za transport ochronę powierzonych wartości pieniężnych wskutek zdarzeń od tej osoby niezależnych. Zakres 6 Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia. Obiekty ARiMR wyposażone są w urządzenia do monitoringu pożarowego oraz hydranty i gaśnice. Obiekty są całodobowo dozorowane przez licencjonowane firmy ochroniarskie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 2% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności: (a) Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 Nr 11, poz. 66 ze zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT zmianie ulegnie wysokość obowiązującej stawki podatku VAT - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę danego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl nr sprawy DZP-2610-52/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARiMR ul. Poleczki 33, 02-852 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 12:00, miejsce: ARiMR ul. Poleczki 33, 02-852 Warszawa, Parter Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.