eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Samochody osobowe; UM-ZP-262-50/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Lublin: Samochody osobowe; UM-ZP-262-50/09
Numer ogłoszenia: 425444 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, faks 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochody osobowe; UM-ZP-262-50/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych - szt. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch następujących zadaniach: Zadanie nr 1 - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego - szt. 1. z silnikiem benzynowym o pojemności min. 3,0 dcm3. Samochód winien posiadać homologację, dopuszcza się sprzedaż samochodu z rocznika 2009 r. Zadanie nr 2 - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, dopuszcza się wersję combi - szt. 1 z silnikiem benzynowym o pojemności max. 1,4 dcm3. Samochód winien posiadać homologację, dopuszcza się sprzedaż samochodu z rocznika 2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. Potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 1.2.2. Dysponują minimum jedną autoryzowaną stacją obsługi (stacją serwisową) na terenie województwa lubelskiego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jej udostępnienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 u.p.z.p. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2. i 1.3. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację polegająca na przyznaniu Wykonawcom po 2 pkt za każde dodatkowo wykonane ponad minimum kwalifikacyjne zamówienie polegające na wykonaniu dostaw wymienionych powyżej w pkt 1.2.1 potwierdzone dokumentami świadczącymi o należytym wykonaniu wskazanego zamówienia i zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów podczas dodatkowej kwalifikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w III.2) powyżej w ust. 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w III.2) powyżej w ppkt 1.2.1. należy przedłożyć: 1.4.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla każdej dostawy w wykazie należy podać: a) przedmiot dostawy; b) wartość dostawy w PLN, c)data rozpoczęcia i zakończenia dostawy, d) miejsce wykonania, e) nazwa i adres podmiotu na rzecz którego realizowane były dostawy f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nazwę wykonawcy, który wykonywał dane zadanie. 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w III.2) powyżej w pkt 1.2.2. należy przedłożyć: 1.5.1. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi (stacji serwisowych) na terenie województwa lubelskiego wraz z danymi teleadresowymi w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ppkt 1.2.2; 1.5.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji obsługi (stacji serwisowych), jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.5.1. powyżej, Wykonawca wskazał stacje obsługi, którymi będzie dysponował. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. dokument wymieniony w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3., 1.4., 1.5. składa jeden lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy wykazują spełnienie warunku. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Ocena techniczna (Wymagania techniczne, użytkowe i funkcjonalność) - 40
  • 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do złożenia oferty Wykonawcom, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i zostaną sklasyfikowani na miejscach od 1 do 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu winni złożyć pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przedmiotowy wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1 pok. Nr 22 (Kancelaria Ogólna) w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego jak w sekcji I i oznaczonej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Nr sprawy: UM-ZP-262-50/09 oraz nazwą Wykonawcy. Wniosek winien zawierać w szczególności: 1. Oznaczenie podmiotów składających wniosek (nazwa, siedziba, telefon, fax, e-mail, NIP, Regon); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu; 3. Dokumenty wymienione w sekcji III.2. - warunki udziału; 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia do wniosku załączają pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo podpisują wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik podpisuje wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i załączone do niego dokumenty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. W przypadku podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń lub innych dokumentów, a także poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6. Podpisanie wniosku i poświadczenia za zgodność z oryginałem winny być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub parafa wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię). 7. Forma składanych dokumentów - zakres i forma składanych dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 ze zm.): 7.1. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.2. Wszystkie dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.3. W przypadku złożenia kopii dokumentu w formie nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w wyznaczonym terminie oryginału dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek. 9. Wszystkie strony wniosku zawierające jego treść winny być ponumerowane. 10. Oświadczenie, że Wykonawca: 10.1. Zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu; 10.2. Przyjął treść ogłoszenia bez zastrzeżeń; 10.3. Uzyskał wszystkie informacje i wyjaśnienia niezbędne do przygotowania i złożenia wniosku. 11. Wzory formularzy do złożenia wniosku są do pobrania na stronie www.umlub.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochód osobowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego - szt. 1. z silnikiem benzynowym o pojemności min. 3,0 dcm3. Samochód winien posiadać homologację, dopuszcza się sprzedaż samochodu z rocznika 2009 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Ocena techniczna (Wymagania techniczne, użytkowe i funkcjonalność) - 40
    • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Samochód osobowy (dopuszczalna wersja combi) - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, dopuszcza się wersję combi - szt. 1 z silnikiem benzynowym o pojemności max. 1,4 dcm3. Samochód winien posiadać homologację, dopuszcza się sprzedaż samochodu z rocznika 2009 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Ocena techniczna (Wymagania techniczne, użytkowe i funkcjonalność) - 40
    • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.