eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w Tuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Tuchów: Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w Tuchowie
Numer ogłoszenia: 425402 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w Tuchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi inżynieryjne w zakresie projektowania oraz roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej potrzebnej do utworzenia Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej wyposażonej w  infrastrukturę drogową, uzbrojenie terenów inwestycyjnych w niezbędne media . Łącznie strefa gospodarcza bez drogi dojazdowej: 16,3944 ha Powierzchnia drogi dojazdowej: 0,6622 ha Łącznie strefa gospodarcza z drogą dojazdową: 17,0566 ha Projekt posiada opracowany program funkcjonalno-użytkowy, jednak nie posiada do końca uregulowanego statusu prawnego wszystkich gruntów. Strefa będzie obejmować obszar 16,394 ha, w tym gmina dysponuje wolnymi działkami dla inwestorów o łącznej pow. 3,586 ha /działki o nr: 41/9, 41/10, 41/11, 41/12, 41/13, 41/14, 41/15, 41/16, 41/17, 41/18, 41/20, 41/21, 41/22, 33/6) oraz zarezerwowała 1 ha pod budowę parkingu /działka nr 41/7/. Gmina Tuchów jest właścicielem działek, które są potrzebne pod budowę dróg wewnętrznych, terenu przewidzianego na główny parking strefy gospodarczej, działek dla inwestorów oraz większości działek pod drogę dojazdową. Jednakże dla potrzeb poszerzenia drogi dojazdowej z szerokości 3 m do 12 m, kierującej w przyszłości ruch ciężki do SAG od strony drogi wojewódzkiej 977, niezbędnym jest wykupienie przez gminę od właścicieli prywatnych dwóch działek o nr 36/27 i 36/28, o łącznej powierzchni 792 m2. Operacja ta jest konieczna, bowiem w obecnym stanie cały transport do dziewięciu już funkcjonujących firm przechodzi przez tereny mieszkaniowe, korzystając z wąskiej drogi bez chodników. Zakup zostanie zrealizowany zgodnie z procedurą uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej /ZRID/.zamawiający zdecydował się na przedmiotową procedurę ze względu na na trudności związane z wykupem części w/w działek - przewidywany termin uzyskania ZRID 31.12.2012 -zgodnie z Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003r /Dz.U.Nr 80 ,poz.721/.tekst jednolity z dnia 22 pażdziernika 2008r /Dz.U.Nr 193/ ,poz.1194 Dla potrzeb budowy drogi dojazdowej do strefy gospodarczej z drogi wojewódzkiej 977 niezbędne jest jednocześnie dokonanie podziałów geodezyjnych działek o nr ew. 36/6, 36/8, 36/11 i 36/13 /po ustaleniu ich własności obecnie przedmiotowe działki nie posiadają KW / - przewidywany termin 30.06.2012r Etap I - faza projektowa :termin do 31.12.2012r 1.Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji terenu, niezbędnej do określenia zakresu robót projektowych i budowlanych 2.Opracowanie projektu budowlanego ,niezbędnego do uzyskania pozwolenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ,zakresem opisanym w SWIZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym pn. Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego m. Tuchów wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem decyzji / ZRID,wodno-prawnej i in./ pozwolenia na budowę . 3.Opracowanie projektów wykonawczych ,przedmiarów robót ,szczegółowych kosztorysów ofertowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ,informacji BIOZ ,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,projektu organizacji robót , ewentualnych opinii technicznych , ekspertyz /np badań geologicznych,projekt organizacji ruchu/ 4.Wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych ,uzyskanie wymaganych warunków technicznych ,decyzji , opinii ,uzgodnień i pozwoleń / w tym dokonanie podziałów geodezyjnych działek nr ew.36/6,36/8,36/11, i 36/13 na koszt Wykonawcy /. 5.przedłożenie opracowanego projektu budowlanego ,projektów wykonawczych wszystkich branż ,przedmiarów robót ,kosztorysów ofertowych wraz z zestawieniem cen materiałów i opracowań towarzyszących Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej . 6.opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i przdłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia . Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ,która stwierdza brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko./w zał. Do SWIZ/ W zakres projektowania wchodzi : 1.Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuchów na terenie planowanej SAG z włączeniem do kanalizacji sanitarnej. Do wybudowania wstępnie założono 760 metrów bieżących kanalizacji o średnicy 200 mm. 2.Projekt dróg dojazdowych do SAG wraz ze zjazdem z drogi krajowej nr 977, wewnętrznych na terenie strefy, jak również modernizacja istniejącej drogi. 3.Projekt oświetlenia dróg i głównego parkingu głównego strefy gospodarczej. 4.Projekt budowlany głównego parkingu SAG na działce 41/7 zgodnie z przedłożoną koncepcją projektu zagospodarowania terenu z kwietnia 2011 /w załączeniu mapa/. 5.Projekt sieci wodociągowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych zabezpieczającą przyszłych inwestorów od strony p. poż., jak również dającą możliwość podłączenia odbiorców. Do wybudowania wstępnie założono 780 metrów bieżących sieci wodociągowej magistralnej o średnicy 110 mm. Szczegółowy zakres określa PFU - załącznik do specyfikacji Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę do 27.02.2013r Etap II - faza wykonania robót budowlanych - termin do 31.12.2013r 1.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej , zgodnie z pozwoleniaem budowlanycm ,harmonogramem rzeczowo-finansowym ,obowiązującym prawem ,normami ,zasadami wiedzuy technicznej ,sztuką budowlaną i niniejszą SWIZ 2.Wykonanie robót pomocniczych ,przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń , 3.zapewnienie kierownika budowy ,kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty, 4.zagospodarowanie terenu ,uporządkowanie terenu 5.przeprowadzenie wymaganych prób,badań ,wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej /oklauzulowanej/ Etap III. - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie termin 20.01.2014 1.Przygotowanie dokumentów wymaganych prawem związanych z oddaniem przedmiotowej inwestycji do użytkowania , 2.Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przy współpracy z Inspektorem nadzoru i Zamawiającym . Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres prac projektowych i budowlanych *Projekt i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuchów na terenie planowanej SAG z włączeniem do kanalizacji sanitarnej. Do wybudowania wstępnie założono 760 metrów bieżących kanalizacji o średnicy 200 mm. *Projekt i budowa dróg dojazdowych do SAG wraz ze zjazdem z drogi krajowej nr 977, wewnętrznych na terenie strefy, jak również modernizacja istniejącej drogi. *Projekt i budowa oświetlenia dróg i głównego parkingu strefy gospodarczej. *Projekt budowlany i budowa głównego parkingu SAG na działce 41/7 zgodnie z przedłożoną koncepcją projektu zagospodarowania terenu z kwietnia 2011 (w załączeniu mapa). *Projekt i budowa sieci wodociągowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych zabezpieczającą przyszłych inwestorów od strony p. poż., jak również dającą możliwość podłączenia odbiorców. Do wybudowania wstępnie założono 780 metrów bieżących sieci wodociągowej magistralnej o średnicy 110 mm. *Budowa oświetlenia ulicznego dla projektowanych parkingów i ciągów komunikacyjnych strefy. W ramach projektowania i późniejszej budowy należy również przewidzieć prace związane z: a/ Droga wewnętrzna na terenie Bazy Las /na planie teren zaznaczono symbolem 1 KDD/. Droga usytuowana w kierunku północno-wschodnim od ulicy Długiej. Od północy droga jest częściowo ograniczona rowem melioracyjnym. Od południowej strony znajdują się zabudowania gospodarcze po byłym tartaku. Szerokość drogi 10 m przewidywana długość do budowy 340 mb. Zabudowa drogi przewidziano na działce 74/4. W drodze ułożona jest sieć kanalizacji sanitarnej. b/ Droga wewnętrzna k/Sajdaka /na planie teren zaznaczono symbolem 1 KDW/. Droga usytuowana w kierunku północno-zachodnim od ulicy Długiej. Od strony północnej droga przylega do zabudowań i terenów zajmowanych przez przedsiębiorców. Od strony południowej droga ograniczona jest rowem melioracyjnym. Szerokość budowanej drogi to 6 m przewidywana długość do budowy 170 mb. Zabudowa drogi przewidziano na działce nr 42/4. W drodze znajduje się sieć kanalizacji sanitarnej. c/Droga wewnętrzna k/Betoniarni /na planie teren zaznaczono symbolem 1 KDD/. Droga usytuowana na południowym krańcu SAG. Planowany wjazd od ulicy Długiej. Od północnej strony przylega ściśle do zabudowań betoniarni z drugiej strony droga graniczy z terenami zielonymi. Szerokość budowanej drogi 10 m przewidywana długość do budowy 260 mb. Zabudowa drogi przewidziano na działkach nr 73/4 oraz 67/8. W drodze w jej wschodniej części znajduje się ułożona sieć kanalizacji sanitarnej oraz sieć wodociągowa. d/Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 130 mb. Zabudowę drogi przewidziano na działce 41/19. Droga usytuowana w północnej części SAG biegnąca od drogi dojazdowej w strefie w kierunku południowym. Z obu stron drogi będą ulokowane przyszłe działki inwestycyjne. W drodze należy na etapie projektowania przewidzieć zabudowanie w ciągu drogi kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej zasilających przyszłe Podmioty na terenie nowych terenów inwestycyjnych. e/Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 174 mb. Zabudowę drogi przewidziano na działce 41/8. Droga usytuowana w północnej części SAG biegnąca od drogi dojazdowej w strefie w kierunku południowym. Z jednej strony będzie znajdować się główny parking Tuchowskiej SAG a po drugiej stronie drogi będą ulokowane przyszłe działki inwestycyjne.. W drodze należy na etapie projektowania przewidzieć zabudowanie w ciągu drogi kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej zasilających przyszłe podmioty na terenie nowych terenów inwestycyjnych. f/Droga w strefie /droga łącząca strefę z drogą wojewódzką na planie zaznaczono symbolem 2KDL/. Szerokość budowanej drogi 12 m przewidywana długość drogi 400 m. Zabudowa drogi przewidziano na działkach nr 73/1, 73/2, 45, 41/5, 32/2, 32/3, 33/2, 33/4, 34/1, 36/ 2 oraz częściowo na działkach nr 73/4, 73/6 i 73/7 po podziale geodezyjnym. Droga usytuowana w północnej części SAG biegnąca od drogi dojazdowej w strefie w kierunku południowo-zachodnim. W drodze należy na etapie projektowania przewidzieć zabudowanie w ciągu drogi kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej zasilających przyszłe podmioty na terenie nowych terenów inwestycyjnych. g/Droga od strefy do drogi wojewódzkiej nr 977. Szerokość budowanej drogi 12 m, przewidywana długość 480 m. Zabudowa drogi przewidziano na działkach nr 36/15, 36/17, 36/19, 36/21, 36/23, 36/24, 36/27, 36/28, 36/31, 36/32, 39/3, 40/1, 90/2, 90/3 oraz częściowo na działkach nr 36/6, 38/8, 36/11 i 36/13 po podziale geodezyjnym. h/Modernizacja ul. Długiej. Droga istniejąca przebiegająca wewnątrz strefy. Od zachodniej części znajdują się podmioty gospodarcze. Od strony wschodniej będą znajdować się tereny inwestycyjne oraz główny parking strefy. Szerokość budowanej drogi 12 m długość 340 mb. Planowana droga do modernizacji zabudowana jest na działce nr 73/2. Droga posiada nawierzchnię z masy bitumicznej. i/Wykonanie i montaż 3 szt tablic informacyjnycj i 3 szt tablic pamiątkowych wg zaleceń i wymogów Instytucji Zarządzającej MRPO przy czym tablice informacyjne muszą być zamantowane nie póżniej niż do dnia 08.03.2012r Uwaga : Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program Funkcjonalno-Użytkowy ,który jest integralnym załącznikiem niniejszej SWIZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.33.12 - 45.22.33.12 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150 000,00 PLN zł powinno być wniesione w terminie do dnia 09.01.2012 r. do godz. 10.00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Bieczu Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z adnotacją: Wadium nr sprawy /ZP-271 - 31 /11/. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.w pieniądzu 2.poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r Nr 42 poz. 275/ Wykonawcy którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w pokoju nr 7 /dziennik podawczy/ przed terminem składania ofert Wadium wnieść można w każdej formie wymienionej w pkt. 1.1a, /1/ z tym, że dowód /kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy umieścić wewnątrz oferty. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ustawy Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1/nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2/odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 2 robotami w wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia t.j.wykonanie dokumentacji projektowych o podobnym lub tożsamym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości / nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każda/ przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ,że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia t.j.wykonanie robót budowlanych / tożsamych z przedmiotem zamówienia lub o podobnym charakterze / w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN , daty i miejsca wykonania.Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: wykazu usług i robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. - załącznik nr 3 SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie przez wykonawcę w/w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: osobami ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia obejmującego usługi inżynieryjne w zakresie projektowania / w branżach objętych zamówieniem / ,robotami budowlanymi ,kierowanie robotami budowlanymi / w branżach objętych zamówieniem / i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia / nie mniej niż 3 lata osoby do projektowania w każdej branży ,osoby do kierownia robotami budowlanymi w poszczególnych branżach / i wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Jeżeli wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów ,należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, oświadczenia osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o posiadanych uprawnieniach.Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dla projektantów ,sprawdzających projekty ,kierownika budowy i kierowników robót budowlanych w specjalnościach objętych zamówieniem. posiadania lub dysponowania odpowiednią ilością osób /pracowników fizycznych/ zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 18 Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień, oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623,bedących członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 SIWZ . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a nie posiadania potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000 ,00 PLN, oraz że znajduje się w dobrej sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie o nazwie oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1.Konieczności wykonania robót budowlanych w przypadku: a/ wystąpieniem w trakcie realizacji niniejszej umowy konieczności wykonania robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. b/ działaniem zdarzeń losowych c/. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi przeprowadzenie w terminie ustalonych robót budowlanych d/. gdy w wyniku rozliczenia udzielonej dotacji i wynikającym stąd ostatecznym terminem rozliczenia nie jest możliwe dotrzymanie umownego terminu wykonania umowy 2.Zmniejszenia zakresu umownego robót z przyczyn technicznych lub gospodarczych niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego 3.Zmniejszenia wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie, spowodowanego koniecznością zmniejszenia zakresu umownego robót. 4.W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych , nie objętych zamówieniem podstawowym a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia ,zamawiajacy może udzielić zamówienia dodatkowego na podst.art 67 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie dodatkowe może być udzielone tylko po zaakceptowaniu przez Zamawiajacego i inspektora nadzoru protokołu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuchow.BIP Tuchow//Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie ,33-170 Tuchów ,ul.Jana Pawła II 4,pokój nr 24 .Cena materiałów przetargowych wynosi 100,00 złotych wersja papierowa u Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie ,ul.Rynek 1 ,pokój nr 7 -Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejszy projekt realizowany jest w oparciu o umowę o przyznanie pomocy nr :MRPO.04.03.01-12-013/11-00-XVI/84/FE/11 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 ,Oś Priorytetowa 4.I nfrastruktura dla rozwoju gospodarczego Działanie 4.3. Tworzenie i rozwój stref aktywności gospodarczej ,Schemat A :Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni 2-20 ha z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.