eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Budowa sieci wodociągowej w m. Gnojno, Kleszewo, Lipa, Chmielewo oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Trzcińcu Gm. Pułtusk wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 3 lat.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Pułtusk: Budowa sieci wodociągowej w m. Gnojno, Kleszewo, Lipa, Chmielewo oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Trzcińcu Gm. Pułtusk wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 3 lat.
Numer ogłoszenia: 425372 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338732 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pułtusk, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w m. Gnojno, Kleszewo, Lipa, Chmielewo oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Trzcińcu Gm. Pułtusk wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 3 lat..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 25.06.2010r Nr 113 poz. 759 ), 2) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), 3) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 19 poz. 115 ze zm.); 4) Ustawa z dnia 29 lipca 2005r o zmianie ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 179 poz. 1486); 5) ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 poz. 1323 ze. zm.). 6) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r Nr 72 poz. 665 z późn. zm. ), 7) ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), 8) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2008 r., Nr 25 poz. 150 ze zm. ). 9) Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 Nr 239, poz. 2019 ze zm.); 10) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.); 11) Ustawa z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227); 12) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie Książki Obiektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz. 1134 ). 13) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401), 14) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 15) przepisy i wytyczne branżowe. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 45252126-7, 45231110-9, 45231300-8, 66110000-4 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie sfinansowania wykonanej inwestycji przez bank finansujący wykonawcę. 2.1. Roboty budowlane. W zakres robót budowlanych wchodzi budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków wsi Gnojno, część wsi Kleszego, Lipa, Chmielewo, Przemiarowo, Boby. 2.1.1 Budowa polega na : 1) wymianie istniejącego odcinka sieci wodociągowej w m. Lipa, Chmielewo na wodociąg z rur PVC oraz przełączenie istniejących przyłączy po trasie wymienianego wodociągu tj. od węzła Nr 1 do węzła nr 12, 2) wykonaniu nowego odcinka wodociągu łączącego istniejący wodociąg w m. Chmielewo z wodociągiem w m. Przemiarowo i przyłączenie nowych odbiorców wzdłuż trasy wodociągu tj. od węzła nr 25 do węzła nr 30, 3) wykonanie nowego wodociągu wraz z przyłączami do budynków w m. Gnojno z włączeniem do istniejącego wodociągu w m. Boby. 2.1.2 Zakres rzeczowy budowy sieci wodociągowej obejmuje : 1) wodociąg z rur PVC D=160 mm o długości = 9.008 m, 2) wodociąg z rur PVC D=110 mm o długości = 705 m, 3) wodociąg z rur PVC D=90 mm o długości = 817 m, 4) wodociąg z rur PVC D=63 mm o długości = 180 m, 5) przyłącza wodociągowe z rur PE 40 - 95 szt 6) przełączenie istniejących przyłączy - 61 szt, 7) przyłącza z rur PE 40 o łącznej długości = 2.433 m, 8) zasuwy z żeliwa sferoidalnego D=150 - 20 szt 9) zasuwy z żeliwa sferoidalnego D=100 - 1 szt 10) zasuwy z żeliwa sferoidalnego D= 80 - 5 szt 11) zasuwy z żeliwa sferoidalnego D= 50 - 9 szt 12) hydranty żeliwne typu nadziemnego D=80 - 52 szt. 2.1.3 Kolejnym zadaniem jest przebudowa stacji uzdatniania wody (SUW) w m. Trzciniec, która obejmuje wykonanie : 1) instalację uzdatniania wody podziemnej w przebudowywanym istniejącym budynku SUW, 2) modernizację pompowni sieciowej w istniejącym budynku SUW, 3) instalację nowego zbiornika wyrównawczego wody czystej, 4) modernizację studni głębinowych ( pompy głębinowe i obudowa studni ), 5) wymianę międzyobiektowych instalacji wod. - kan. na terenie rejonu SUW, 6) zautomatyzowanie procesu spustu wód nadosadowych z odstojnika popłuczyn, 7) montaż sterowania i automatyki pracy SUW. 2.2. Usługa finansowa. Usługa finansowania polegać będzie na sfinansowaniu wykonanych robót poprzez dokonanie wykupu wierzytelności i zapewnienie Zamawiającemu możliwość wieloletniej spłaty. Sfinansowanie wykonanych robót będzie obejmowało należności zawierające wartość wykonanych robót wraz z podatkiem VAT oraz należne za okres spłaty odsetki na warunkach określonych poniżej. 2.2.1 Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: 1) sfinansowaniem objęte będą poszczególne części zamówienia (przez co należy rozumieć roboty, jako części wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego będącego załącznikiem do oferty i umowy) oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiona po zakończeniu i końcowym odbiorze robót, 2) sfinansowanie za poszczególne faktury (faktury przejściowe za wykonanie części robót i faktura końcowa ) następować będzie w nieprzekraczalnym terminie 30 dni licząc od dnia przekazania do wykupu przez Bank faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 3) faktury za wykonanie części robót oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiane będą na podstawie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania i odbioru robót, 4) sfinansowanie wykonanych robót wg zasad jw. może być dokonane wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665), 5) spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego w 10 ratach kwartalnych, 9 rat równych, 10 rata wyrównująca. Pierwszy termin płatności raty kapitałowej upływa w dniu 30.09.2011 r. ostatnia rata płatna do 31.12.2013 r. 6) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 7) stawka WIBOR 3M ustalana będzie na zasadach określonych w regulaminie Banku, który sfinansuje wykonane roboty, 8) w przypadku powstania konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, Bank może dokonać sfinansowania na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 2.2.2 Informacje i zastrzeżenia dodatkowe : 1) Zamawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych, która będzie obejmować okres do 29.09.2011 r. 2) rozpoczęcie spłaty odsetek w okresie karencji następować będzie w okresach kwartalnych po dokonaniu sfinansowania lub wykupu wierzytelności, 3) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi po zakończeniu okresu karencji, 4) Zamawiający będzie dokonywał spłaty kapitału i odsetek na ostatni dzień miesiąca kwartału kalendarzowego, 5) w przypadku, kiedy płatność raty kapitałowej i odsetkowej będzie przypadać na dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w następny dzień roboczy po ustalonej dacie spłaty, 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec Banku bez naliczania przez Bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, jeżeli wystąpią okoliczności umożliwiające przyspieszoną spłatę zobowiązania wobec Banku np. otrzymane zostaną środki pochodzące z dotacji w ramach PROW 7) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji i innych opłat przez Bank, 8) umowa o sfinansowanie oraz wszelkie dokonywane w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, 9) Zamawiający wyraża zgodę na sfinansowanie wykonanych robót wyłącznie przez Bank, z którym wykonawca posiada podpisaną umowę na sfinansowanie tego przedmiotu zamówienia lub dla którego Bank wydał bezwarunkową promesę o wykup wierzytelności będących przedmiotem tego zamówienia, 10) wykonawca może dokonać zmiany Banku finansującego go pod warunkiem, że nie zostaną zmienione warunki spłaty określone w niniejszej specyfikacji, 11) Zamawiający zobowiązuje się, że uzna dług związany ze sfinansowaniem do wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i końcowej) i do dokonania na rzecz Banku zapłaty wynikającego z nich zobowiązania w kwartalnych stałych ratach kapitałowych powiększonych o odsetki należne Bankowi. Niezależnie od wszelkich okoliczności, które mogą powstać w przyszłości Bank otrzyma cała kwotę wierzytelności wraz z należnymi odsetkami od Zamawiającego a wszelkie dochodzenie kwot z tytułu rękojmi i gwarancji będzie realizowane bezpośrednio od Wykonawcy 12) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność zasad spłaty : a) Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym terminem spłaty, b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na stałych i nie zmiennych warunkach określonych w ofercie wykonawcy, c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank finansujący wykonawcę, bez pisemnej zgody Zamawiającego będzie nieważne, d) przez umowny termin regulacji zobowiązania rozumie się dokonanie przekazania środków na wskazany rachunek bankowy. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami). 3. Wykonanie robót budowlanych. 1) Warunkiem podpisania umowy oraz rozpoczęcia prac jest nabór wniosków w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 lub po odrębnej decyzji Zamawiającego. 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlany i projekty wykonawcze), wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora Nadzoru i nadzoru autorskiego. 3) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego. 4) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek oraz Zamawiający uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie. 5) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 6) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 7) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, f) zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów. g) protokoły z przeprowadzonych prób i badań, 9) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom odpowiedniej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 12) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt. : Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 13) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom pod warunkiem zgłoszenia o tym Zamawiającemu oraz przedstawieniu do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), a także w zastrzeżeniach wynikających z wydanych decyzji pozwolenia na budowę. 2. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektami, a przedmiarami robót ( które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy ), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projektach. 3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej i których wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 4. Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 5. Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, STWiOR oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 6. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. 7. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót (świadectwo przejściowe). Harmonogram rzeczowo - finansowy może ulec zmianie w trakcie wykonywania robót, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmiany. 8. Harmonogram rzeczowo - finansowy dla celów realizacji i rozliczania robót będzie uaktualniony przez wykonawcę przed zawarciem umowy i dostosowany do aktualnych terminów. 9. Harmonogram rzeczowo - finansowy należy opracować na podstawie tabeli elementów scalonych zawierającej poszczególne elementy technologiczne wykonywania robót o takim stopniu szczegółowości wg dokumentacji projektowej, która pozwoli na rozliczanie wykonawcy za wykonane roboty z uwzględnieniem uwarunkowań : a) pierwsza faktura może być złożona do Zamawiającego po wykonaniu robót przygotowawczych, b) kolejne faktury za poszczególne części wykonania robót budowlanych mogą być wystawiane za wykonaną część (element) możliwą do odbioru zgodnie z postępem robót, ale nie częściej, jak jedna faktura na miesiąc, c) faktura końcowego rozliczenia powinna być wystawiona na kwotę nie mniejszą niż 10 % całkowitej ceny ofertowej i może być wystawiona po zakończeniu i odbiorze robót bez usterek, 10. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki jego przeznaczenia oraz wydana zostanie decyzja pozwolenia na użytkowanie. 11. Spłata zobowiązania wobec Banku, który finansował wykonawcę i dokonał wykupu wierzytelności będzie realizowana na podstawie harmonogramu spłaty, którego zasady sporządzenia zostały określone w niniejszym rozdziale w pkt. 2.2. 12. Zasady sporządzenia harmonogramu spłaty : a) podstawą sporządzenia harmonogramu spłaty jest harmonogram rzeczowo - finansowy, b) podstawą ustalenia wartości zobowiązania ( Wz ) podlegającej sfinansowaniu jest cena brutto oferty, c) wysokość stałej ( przez cały okres spłaty ) raty kapitałowej (Rk ) należy obliczyć : Rk = Wz : 10 kwartałów d) poszczególne kwoty raty podlegającej wykupowi będą składać się z Rk oraz odsetek liczonych od powstałego zobowiązania czyli każdej kolejnej wykupionej faktury, za okres karencji i okres spłaty kapitału, e) kolejne faktury wystawiane za wykonane części robót będą narastająco tworzyły kwotę kapitału podlegającą wykupowi . 13. Budowa sieci zaopatrywania ludności w wodę jest wykonywaniem zadania własnego Gminy i nie jest transakcją handlową w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ), który stanowi : Art. 2. Transakcją handlową w rozumieniu ustawy jest umowa, której przedmiotem jest odpłatne dostarczanie towaru lub odpłatne świadczenie usług, jeżeli strony tej umowy zawierają ją w związku z wykonywaną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy art. 5 i art. 6 oraz kolejne ww. ustawy. 5. Dostępność dokumentacji projektowej. 1) Dokumentacja projektowa kompletna w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u p. Lucjana Buczyłko w dniach roboczych w godzinach służbowych. 2) Zamawiający może wypożyczyć komplet dokumentacji projektowej w celu powielenia przez wykonawcę za kaucją w wysokości 5000,00 zł na okres do 3 dni. Utrata lub zniszczenie choćby części dokumentacji pozbawi pożyczającego wniesionej kaucji. 3) Zamawiający na wniosek wykonawcy prześle nieodpłatnie, kompletną dokumentację projektową zamieszczoną na CD..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Gutkowski Jan Gutkowski, ul. 17 Stycznia 92, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3580254,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3580254,22

  • Oferta z najniższą ceną: 3580254,22 / Oferta z najwyższą ceną: 6102620,1

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.