eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Chełmża: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
Numer ogłoszenia: 425302 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminachelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: CZĘŚĆ I 1) Ciągnik rolniczy o mocy 70kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h. CZĘŚĆ II 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h. CZĘŚĆ III 1) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h. 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h. CZĘŚĆ IV 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- -duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h CZĘŚĆ V 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h CZĘŚĆ VI 1) Odśnieżanie chodników ręczne lub mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony- przewidywana powierzchnia do odśnieżenia - 18.000m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, z godnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego pod warunkiem posiadania środków finansowych na sfinansowanie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że: - dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym zestawom rodzajowo-ilościowym takiej części, na którą zostanie złożona oferta

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających prowadzenia akcji zimowej. 2) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian). 3)zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca - na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 70kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h. 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- -duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie chodników ręczne lub mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony- przewidywana powierzchnia do odśnieżenia - 18.000m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.