eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła - dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Pyskowicach ul. Wyzwolenia 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Pyskowice: Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła - dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Pyskowicach ul. Wyzwolenia 4
Numer ogłoszenia: 425250 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326040, faks 32 3326040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl - Jednostki organizacyjne - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła - dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Pyskowicach ul. Wyzwolenia 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła - dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Pyskowicach ul. Wyzwolenia 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących pomocy dydaktycznych: - przenośny komputer dla ucznia - 66 szt., - przenośny komputer dla nauczyciela - 6 szt., - szafka do przechowywania przenośnych komputerów - 3 szt., - drukarka - 2 szt., - tablica interaktywna z systemem mocowania -3 szt. - system do zbierania i analizowania odpowiedzi - 2 zest. - głośniki - 6 szt., - projektor multimedialny z systemem mocowania - 3 szt., - ekran projekcyjny - 2 szt., - wizualizer - 4 szt., - kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt., - punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 4 szt., - router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. W ramach ceny za dostawę Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia, zainstalowania, uruchomienia i zintegrowania dostarczonych pomocy dydaktycznych we wskazanych w Szkole salach, a w przypadku dostawy: laptopów dla uczniów i nauczycieli, tablic interaktywnych, systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi, projektora multimedialnego i wizualizera, zapewnić techniczne szkolenia nauczycieli z obsługi sprzętu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 31.21.33.00 - Szafy kablowe 32.34.24.12 - Głośniki 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zrealizowanych co najmniej dwóch dostaw pomocy dydaktycznych - urządzeń multimedialnych, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca winien dołączyć odpowiednie referencje. Ocena spełnienia warunków ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian w umowie w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany przepisów prawa, które mogą mieć wpływ na realizację zamówienia. W tym przypadku, każda ze stron może wystąpić do drugiej o wprowadzenie aneksu do umowy przedstawiając zmianę przepisu prawa oraz jego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) Zamawiający przewiduje zmiany osoby przedstawicieli do realizacji umowy, zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, w szczególności w przypadku zdarzeń losowych oraz zmian w strukturze organizacyjnej podmiotu. Wprowadzenie zmian którejkolwiek z osób, o których mowa w umowie nie wymaga aneksu do umowy, lecz pisemnego zawiadomienia. 3. Zmiany umowy wymagają aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem wyjątku opisanego powyżej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl - Jednostki organizacyjne - Zespół Obsługi Placówek Oswiatowych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pok. 513.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pok. 513.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.