eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego realizowany w ramach zadania remontowego pn.Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Rzeszów: Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego realizowany w ramach zadania remontowego pn.: Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego.
Numer ogłoszenia: 42521 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego realizowany w ramach zadania remontowego pn.: Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: Roboty rozbiórkowe 1. Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej, na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm po zagęszczeniu. 120,00 m2. 2. Rozebranie istniejącej nawierzchni z płytek betonowych, z transportem do 15 km na wskazane miejsce przez zamawiającego lub na wysypisko 7,50 m2. 3. Rozebranie obrzeży betonowych o wym. 30x8 ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej - z transportem do 15 km na wskazane miejsce przez zamawiającego lub na wysypisko 55,00 m. 4. Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko 46,00 m Roboty kablowe. 5. Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 1.2.m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 1.2.m, odkopanie kabli SN 2xHaKFta 8,00 m. 6. Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4.m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 1.0.m, odkopanie kabli oświetleniowych 2xYAKY 4x35, kable do przełożenia 20,00 m. 7. Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4.m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8.m, wykop dla nowej trasy kabli oświetleniowych 10,00 m. 8. Układanie rur ochronnych z PCW w wykopie, rura Fi.160.mm, dwudzielna 2x6m dla kabli SN 12,00 m. 9. Układanie rur ochronnych z PCW w wykopie, rura Fi.110.mm, dwudzielna 2x4m dla kabli oświetleniowych 8,00 m. 10. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, o szerokości do 0.6.m 8,00 2,00 m. 11. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, dodatek za każde 0.2.m powyżej 0.6.m szerokości rowu 8,00 6,00 m. 12. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, o szerokości do 0.4.m 16,00 2,00 m. 13. Układanie kabli wielożyłowych w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, do 9,0.kg/m, kable SN istniejące 12,00 m. 14. Układanie kabli wielożyłowych w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, do 1,0.kg/m, kable oświetleniowe istniejące 8,00 m. 15. Układanie kabli wielożyłowych układanych ręcznie w rowach kablowych, kabel do 1.0.kg/m, przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, kable oświetleniowe istniejące 32,00 m. 16. Ręczne zasypywanie rowów do kabli, szerokość dna wykopu do 1.2.m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 1.0.m, po kablach SN 8,00 m. 17. Ręczne zasypywanie rowów do kabli, szerokość dna wykopu do 0.4.m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.6.m, po kablach oświetleniowych 30,00 m. 18. Dopuszczenia do prac na sieci PGE Dystrybucja 1,00 kpl. Roboty remontowe - chodnik. 19. Koryta o głęb. 15 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko 120,00 m2. 20. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV 120,00 m2. 21. Ułożenie obrzeży betonowych o wym. 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) 34,00 m. 22. Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem -z betonu C8/10 (B-10) 45,00 m. 23. Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, grub. warstwy 5 cm po zagęszczeniu 120,00 m2. 24. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 120,00 m2 Nawierzchnia. 25. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm z transportem na odległość 15 km 70,00 m2. 26. Koryta o głęb. 50 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko 70,00 m2. 27. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV 70,00 m2. 28. Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem - poszerzenia grub. 15 cm. 70,00 m2. 29. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - poszerzenia grub. 20 cm. 70,00 m2. 30. Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16W grub. 8 cm. 70,00 m2. 31. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna grub. 5 cm 70,00 m2. 32. Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej (pliki DWG i SHP) oraz papierowej na żądanie zamawiającego 1,00 kpl. Zakres robót określony w punktach nr. 30 i 31 Wykonawca ma obowiązek wykonać osobiście. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz Specyfikacjach Technicznych (dalej ST)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych w ilości 50,00 m2, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, 2) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, 3) wskazanie zakresu robót, 4) wskazanie wartości robót, 5) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 6) wskazanie miejsca wykonania, 7) opinię podmiotu wymienionego w pkt 2, stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zmówienia, tj.: 1) Piła do cięcia betonu - 1 szt. 2) Sprzęt pozwalający na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni 3) otaczarka 4) zapewnienie transportu mieszanki zgodnie z normą PN-S-96025, 5) zagęszczarką płytową o wadze pow. 200 kg - 1 szt. 6) komplet oznakowania - 1 szt. 7) Piła do cięcia nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: a) Osoba kierująca robotami - wymagania: ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, uzyskane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. b) Kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami SEP do 1 kv. c) Pracownik z uprawnieniami pomiarowymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, tj.: 1.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, 1.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, 1.3. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres jego udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę sprzętu, który zostanie przez ten podmiot udostępniony w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym tych podmiotów. 1.4. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej zdolności finansowej lub ekonomicznej - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, - (nie dotyczy) 1.5. pisemne zobowiązania, o których mowa wyżej w punktach 1.1 - 1.3 winny być złożone w oryginale (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia: 2.1. w przypadku polegania na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z punktem 5.1.4. SIWZ) - (nie dotyczy) , 2.2. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu i/lub potencjale technicznym i/lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedłożyć dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres rękojmi za wady - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie Adres: ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów pokój nr 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie Adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów VI piętro, pokój nr 601 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.