Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Jordanów: Usługi pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Jordanowa
Numer ogłoszenia: 425148 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa , ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2675554; 2675516, faks 018 2675516 w. 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Jordanowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Jordanowa. 1. Długość sieci wodociągowej ok. 17 km, O50 do 250 mm, materiał - stal, żeliwo, PE, PCV. 2. Długość przyłączy wodociągowych ok. 16 km, O15 do 50mm, materiał - stal, PE. 3. Długość sieci kanalizacji sanitarnej ok. 10 km, O200 do 400mm, materiał - PCV, kamionka, beton. 4. Wiek sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych - od 1 roku do ok. 50 lat. 5. Wiek sieci kanalizacyjnej - od 8 do 40 lat. 6. Zabezpieczenie usługi pogotowia technicznego przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu. 7. W przypadkach awaryjnych lub wymagających natychmiastowej interwencji, przystąpienie niezwłocznie do zabezpieczenia miejsca awarii oraz usuwania awarii lub usterek Zadanie polega na Utrzymywaniu w pełni sprawności sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w mieście Jordanowie . Zamawiający wymaga podjęcia działania przez Wykonawcę do 8 godzin od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego Wykonawcy na wskazany w umowie nr telefonu Świadczenie usługi pogotowia Wykonawca zobowiązany jest wykonać używając własnych materiałów- odpowiadających wymogom wyrobów określonych w art. 10 ust. Prawo Budowlane- oraz własnego bądź będącego w dysponowaniu sprzętu technicznego i narzędzi. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane naprawy, wynikające z umowy, na okres 12 miesięcy od daty wykonania usługi, potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego, a w przypadku dostarczenia części zamiennych i urządzeń koniecznych do wykonania naprawy Wykonawca udziela na nie gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta, nie krótszej jednak niż 12 miesięcy. W przypadku wykonania usług w skali miesiąca za kwotę powyżej 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) wynagrodzenie wykonawcy z tytułu dyspozycyjności wyniesie odpowiednio 50% wynagrodzenia z tytułu pełnej dyspozycyjności. Zakres zamówienia może zostać uściślony do rzeczywistych potrzeb zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu zamówienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. 3.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.JORDANOW.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 11, ZA ODPŁATNOŚCIĄ 3,00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 6 (SEKRETARIAT URZĘDU).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Miejsca parkingowe dla zadania pn Budowa obiektów małej architektury w miejscu publ wraz z wew komunikacją pieszą, budowa parkingu, budowa sieci elektroenerg oświetlenia terenu wraz z wyko monitoringu
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jordanów
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku biurowo - mieszkalnego Zarządu Zlewni w Przemyślu - cz. II wykonanie części robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych
- Budowa kortów tenisowych wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkół nr 1 w Ełku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni grafiki w budynku Wydziału Sztuki przy ul Szrajbera 11 w Olsztynie.
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.