Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Łódź: Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych (zorganizowane gospodarstwa rolne) wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na części A i B
Numer ogłoszenia: 425142 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych (zorganizowane gospodarstwa rolne) wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na części A i B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości rolnych zabudowanych (zorganizowane gospodarstwa rolne) wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na części A i B. część A - zabudowana nieruchomość gruntowa położona w obrębie Bujnice gmina Gorzkowice w powiecie piotrkowskim w woj. łódzkim o łącznym obszarze 185,1709 ha, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami: 34, 36, 38, 40, 42, 44/1, 47/17, 18/26. Wycenie podlega grunt oraz budynki i budowle jak: kuźnia, stodoła, kuźnia-stelmacharnia, tuczarnia-stajnia, dwie obory, chlewnia, wychowalnia loszek, magazyn materiałów pędnych, magazyn zbożowy, budynek wiata A-15, paszarnia z kotłownią, pięć budynków wychowalni knurków, chlewnia macior, dwie chlewnie loszek, komora sztuk padłych, stacja wodoc., portiernia, punkt odbioru, wychowalnia macior, chlewnia hodowl., budynek kwarantanny, z paszarnią, magazyn bukaciarni, magazyn paliw, budynek admin.-socjalny, pałac, dwa silosy paszowe, dwa zbiorniki gnojowicy, zbiornik żelbet., zbiornik , silos, drenaż pół, instal tech. sieci wodociągowej, instalacja wodno-kanaliz., instalacja gnojowa, kanalizacja deszczowa, droga dojazdowa, drogi, place, wybiegi dla krów, utwardzenie placu, studnia wiercona z hydrantem, studnia wiercona, linia SN i NN kablowa, ogrodzenie, ogrodzenie chlewni, wytwarzacz pary, agregat mieszalniczy, dwie pompy paszowe. Na działce 18/28 znajduje się park wpisany do rejestru zabytków wraz z pomnikiem przyrody. Pałac ujęty jest w ewidencji konserwatorskiej. Stan prawny nieruchomości jest uregulowany w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Tryb. pod numerem KW PT1P/00055426/8. Nazewnictwo budynków i budowli winno być zgodne z ewidencją Agencji. Operat winien być wykonany w 3 egz. część B - nieruchomość rolna położona w obrębie SHRO Skotniki powiat sochaczewski gmina Teresin woj. mazowieckie o łącznym obszarze 284,90 ha, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami: 8/1, 2/1, 3/2, 6/1. Na działce oznaczonej numerem 2/1 znajdują się b. chlewiki pracownicze. Stan prawny nieruchomości jest uregulowany w KW PL1O/00042838/3.Operat winien być wykonany w 3 egz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-4, 70.30.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)oświadczenie o posiadaniu, stosownych dla przedmiotu zamówienia, a wymaganych przepisami prawa, uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, wymaganych przepisami Działu V: Działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do zrealizowania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wyceny nieruchomości z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości prac i odbiorców. Wymagane jest wykazanie minimalnego doświadczenia dla wszystkich części zamówienia w w/w okresie w postaci wykonania minimum 50 wycen tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest wycen nieruchomości określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). b)dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi na których zrealizowanie Wykonawca powołuje się w powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c)oświadczenie Wykonawcy, jeżeli w realizacji przedmiotu zamówienia będą uczestniczyć również podmioty użyczające Wykonawcy swojej wiedzy, doświadczenia lub innego potencjału - bez względu na łączący ich stosunek prawny, że te podmioty nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. d)ponadto Wykonawca, jeżeli w realizacji przedmiotu zamówienia będą uczestniczyć również podmioty użyczające Wykonawcy swojej wiedzy, doświadczenia lub innego potencjału, wypełnia oświadczenie w formie załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku nie korzystania z określonego potencjału innego podmiotu, należy na każdej stronie załącznika numer 6 do SIWZ napisać - nie dotyczy, parafować podpisem poszczególne strony oraz podpisać załącznik.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do zrealizowania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Wykonawca, jeżeli w realizacji przedmiotu zamówienia będą uczestniczyć również podmioty użyczające Wykonawcy swojej wiedzy, doświadczenia lub innego potencjału, wypełnia oświadczenie w formie załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku nie korzystania z określonego potencjału innego podmiotu, należy na każdej stronie załącznika numer 6 do SIWZ napisać - nie dotyczy, parafować podpisem poszczególne strony oraz podpisać załącznik.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór stanowi załącznik numer 5 do SIWZ) b)oświadczenie, że osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości (zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami) oraz że są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł - składane na formularzu załącznika numer 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oferty: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest przedstawienie ważnej i opłaconej na dzień otwarcia ofert polisy OC, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego) na kwotę minimum 100.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. W przypadku ofert zbiorowych, do ofert należy dołączyć pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub inny dokument, z którego wynika takie pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy pod warunkiem, że wystąpi: a)czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b)przedłużające się procedury administracyjne (udokumentowane naruszenie terminów określonych w KPA), c)Przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji, samorządowych lub innych, d)Zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi
ul. Północna 27/29
91-420 Łódź
Pokój nr 316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29 91-420 Łódź pokój 316.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej gospodarstwo rolne w Bujnicach gmina Gorzkowice woj. łódzkie - Cześć A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zabudowana nieruchomość gruntowa położona w obrębie Bujnice gmina Gorzkowice w powiecie piotrkowskim w woj. łódzkim o łącznym obszarze 185,1709 ha, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami: 34, 36, 38, 40, 42, 44/1, 47/17, 18/26. Wycenie podlega grunt oraz budynki i budowle jak: kuźnia, stodoła, kuźnia-stelmacharnia, tuczarnia-stajnia, dwie obory, chlewnia, wychowalnia loszek, magazyn materiałów pędnych, magazyn zbożowy, budynek wiata A-15, paszarnia z kotłownią, pięć budynków wychowalni knurków, chlewnia macior, dwie chlewnie loszek, komora sztuk padłych, stacja wodoc., portiernia, punkt odbioru, wychowalnia macior, chlewnia hodowl., budynek kwarantanny, z paszarnią, magazyn bukaciarni, magazyn paliw, budynek admin.-socjalny, pałac, dwa silosy paszowe, dwa zbiorniki gnojowicy, zbiornik żelbet., zbiornik , silos, drenaż pół, instal tech. sieci wodociągowej, instalacja wodno-kanaliz., instalacja gnojowa, kanalizacja deszczowa, droga dojazdowa, drogi, place, wybiegi dla krów, utwardzenie placu, studnia wiercona z hydrantem, studnia wiercona, linia SN i NN kablowa, ogrodzenie, ogrodzenie chlewni, wytwarzacz pary, agregat mieszalniczy, dwie pompy paszowe. Na działce 18/28 znajduje się park wpisany do rejestru zabytków wraz z pomnikiem przyrody. Pałac ujęty jest w ewidencji konserwatorskiej. Stan prawny nieruchomości jest uregulowany w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Tryb. pod numerem KW PT1P/00055426/8. Nazewnictwo budynków i budowli winno być zgodne z ewidencją Agencji. Operat winien być wykonany w 3 egz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-4, 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości rolnej położonej w obrębie SHRO Skotniki gmina Teresin woj. mazowieckie o łącznym obszarze 284,90 ha - Część B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nieruchomość rolna położona w obrębie SHRO Skotniki powiat sochaczewski gmina Teresin woj. mazowieckie o łącznym obszarze 284,90 ha, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami: 8/1, 2/1, 3/2, 6/1. Na działce oznaczonej numerem 2/1 znajdują się b. chlewiki pracownicze. Stan prawny nieruchomości jest uregulowany w KW PL1O/00042838/3.Operat winien być wykonany w 3 egz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-4, 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.