eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Znak sprawySPZOZ LEKI2 / 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Sokółka: Znak sprawy: SPZOZ LEKI2 / 2013
Numer ogłoszenia: 42513 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 64, faks (085) 722 04 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Znak sprawy: SPZOZ LEKI2 / 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: leków, preparatów diagnostycznych, art. pomocniczych stosowanych w recepturze i materiałów opatrunkowych wg asortymentów i ilości wyszczególnionych w dodatku nr. 2 do niniejszej SIWZ. CPV - 33600000-6; 33141110-4..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesji zezwolenia lub licencji. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż posiada ważną koncesję zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym jeśli prawo nakłada taki obowiązek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp dodatek nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp dodatek nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dodatek nr 4.3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp dodatek nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 1 Oświadczenie zawarte w dodatku nr. 1 do SIWZ. 2 Oświadczenie o zgodności asortymentu z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z dn. 17 czerwca 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm. lub dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z dn. 17 czerwca 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm. dla grup: 9A 10A włącznie. 3 firmowy, czytelny dokument producenta asortymentu z którego ma jednoznacznie wynikać, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z podaniem strony i numeru pozycji asortymentu której dotyczy katalog, prospekt, ulotka dla grup dla grup: 9A 10A włącznie. Informacja o innych oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. 1 wypełniony w całości formularz oferty, asortymentowo-cenowy, dodatek nr 1 i 2 do SIWZ 2 upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust.2 pkt.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, złożonym nie wcześniej niż w terminie właściwym dla dokumentu, o którym mowa powyżej, w pkt. 3. 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 6. ust.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia 6 W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że ceny określone w kalkulacji oferty Wykonawcy mają być niezmienne do końca obowiązywania umowy z wyjątkiem rabatów i upustów korzystnych dla Zamawiającego, oraz zmiany cen leków urzędowych i zmiany stawki podatku VAT przy czym wzrost lub obniżka cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. W razie zmiany cen zgodnie z zapisem §6 ust.2 Wykonawca przed realizacją zamówienia dostarczy Zamawiającemu pisemny aneks do umowy. W razie nie dopełnienia postanowień zapisu §6 ust.3 mimo zaistnienia przesłanek §6 ust.2 Wykonawcy będzie przysługiwała nowa cena od dnia dostarczenia Zamawiającemu pisemnego aneksu do niniejszej umowy w razie zaakceptowania aneksu przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: W szczególnie uzasadnionych przypadkach po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego dopuszcza się dostarczenie asortymentu innego niż opisany w niniejszej umowie ale o porównywalnych parametrach i standardach jakościowych, jednak nie więcej niż dwa razy w ciągu obowiązywania umowy. zmianę terminu wykonania zamówienia, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie 12 miesięcy od dnia jej podpisania z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż cztery lata; zamianę poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w SIWZ w tym również cenę jednostkową brutto; zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości oferty i będzie to produkt o parametrach opisanych w SIWZ; zmianę dotyczącą obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, obniżki cen na dany asortyment. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych grupach objętych umową, zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto danej grupy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. Zmiany określone w ust. 6 nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 6 pkt.2 do 5 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokółce 16-100 Sokółka ul. gen. Władysława Sikorskiego 40 parter pok. 128.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokółce 16-100 Sokółka ul. gen. Władysława Sikorskiego 40 parter sekretariat pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty farmaceutyczne; Środki przeciw ekopasożytom, włączając środki przeciwświerzbowe, owadobójcze i odstraszające owady ; Wszystkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.13.00-3, 33.69.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty farmaceutyczne; Różne produkty lecznicze;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3, 33.64.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty farmaceutyczne; Blokery kanałów wapniowych;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.62.27.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 33600000-6/ 33690000-3/33632200-1/ 33651100-9 Produkty farmaceutyczne; Różne produkty lecznicze; środki rozluźniające mięśnie, antybakteryjne do użytku ogółnoustrojowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3, 33.63.22.00-1, 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty farmaceutyczne; antybakteryjne do użytku ogółnoustrojowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwory do wstrzykiwania; Immunoglobuliny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.21.00-8, 33.65.15.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwory do wstrzykiwań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwory do wstrzykiwania; Produkty farmaceutyczne; Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.21.00-8, 33.60.00.00-6, 33.62.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.