eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania i worków na śmieci komunalne dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Katowice: Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania i worków na śmieci komunalne dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 42498 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania i worków na śmieci komunalne dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 12 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania i worków na śmieci komunalne dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 12 miesięcy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.71.19.00 - Mydło 18.93.00.00 - Worki i torby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Papier toaletowy i ręczniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICRO-MAX Sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174564,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193629,06

  • Oferta z najniższą ceną: 193629,06 / Oferta z najwyższą ceną: 216707,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Środki do codziennego czyszczenia powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICRO-MAX sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84998,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89965,29

  • Oferta z najniższą ceną: 89965,29 / Oferta z najwyższą ceną: 123152,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Środki czyszcząco-myjące i środki dezynfekujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o., ul. Żelazna 4, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142688,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147368,76

  • Oferta z najniższą ceną: 132046,65 / Oferta z najwyższą ceną: 176664,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Akcesoria i drobny sprzęt do sprzątania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICRO-MAX Sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57995,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54729,22

  • Oferta z najniższą ceną: 54729,22 / Oferta z najwyższą ceną: 76328,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Środki myjąco-konserwujące do szorowarki Numatic BMD 1200

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o., ul. Żelazna 4, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4794,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5060,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5060,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5060,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Worki na odpady komunalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICRO-MAX Sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33171,13

  • Oferta z najniższą ceną: 33171,13 / Oferta z najwyższą ceną: 44889,83

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są dostawy, które nie wykazują się złożonością i specyficznymi cechami. Na rynku działa szereg podmiotów, które w ramach prowadzonej działalności świadczą tego typu dostawy środków czystości, co zapewnia zachowanie zasad uczciwej konkurencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.