eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwąRealizacja Programu ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego oraz rzeki Pilicy na terenie gminy Sulejów poprzez budowę kanalizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Sulejów: Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą: Realizacja Programu ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego oraz rzeki Pilicy na terenie gminy Sulejów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i przebudowę oczyszczalni ścieków- etap I.
Numer ogłoszenia: 424964 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sulejowie , ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, woj. łódzkie, tel. 044 6102500, faks 044 6162551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą: Realizacja Programu ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego oraz rzeki Pilicy na terenie gminy Sulejów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i przebudowę oczyszczalni ścieków- etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą: Realizacja Programu ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego oraz rzeki Pilicy na terenie gminy Sulejów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i przebudowę oczyszczalni ścieków- etap I, tj. - instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (bez ograniczeń) - instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych ( bez ograniczeń), - drogowej, - konstrukcyjno-budowlanej ( bez ograniczeń). 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego projektu w ramach realizacji zadania finansowanego ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013, pod nazwą: Realizacja Programu ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego oraz rzeki Pilicy na terenie gminy Sulejów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i przebudowę oczyszczalni ścieków- etap I, tj.: budowie sieci kanalizacji sanitarnej - Podklasztorze - Etap I (budowa kanalizacji sanitarnej-osiedle Podklasztorze w Sulejowie), na przebudowie Oczyszczalni Ścieków w Sulejowie - Etap I (przebudowa oczyszczalni ścieków), budowa kolektora tłocznego pod rzeką Pilica wraz z przebudową przepompowni ścieków. Całość dokumentacji projektowej i przetargowej inwestycji, na której realizowany ma być nadzór inwestorski znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.sulejow.pl. w zakładce Zamówienia publiczne. Zamawiający wymaga wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej bez ograniczeń siłami własnymi. Inspektor ten będzie jednocześnie pełnił funkcje koordynatora pozostałych specjalności. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektorów w pozostałych specjalnościach przy udziale Podwykonawców. Zakres prac zleconych Podwykonawcom musi być wskazany w ofercie przetargowej. Inwestycja realizowana będzie z dofinansowaniem ze środków: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, - środków własnych Zamawiającego. W RAMACH W/W USLUG WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO ; 1. Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji inwestycji określonej w punkcie 1 i 2 w trakcie jej realizacji . 2. Wykonywania wszystkich obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26, 27 ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm.) 3. Udziału w opracowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego z Wykonawcą robót budowlanych oraz kompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowych i uczestniczenie w rozliczaniu inwestycji pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i Urzędem Marszałkowskim w Łodzi. 4. Kontroli zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych harmonogramem rzeczowo- finansowym 5. Prowadzenia książki obmiarów robót faktycznie wykonanych do faktur częściowych i końcowej 6. Przedstawiania Zamawiającemu w cyklach 2 miesięcznych pisemnej informacji dotyczącej realizacji zadania inwestycyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji 7. Uzgadniania z Zamawiającym, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót i urządzeń zamiennych 8. Kontrolowania wbudowanych materiałów i eliminowania wyrobów budowlanych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie 9. Uczestnictwa w wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji oraz sprawdzania dokumentacji jej dotyczącej 10. Realizacji przyjętych obowiązków poprzez pracę na terenie budowy w wymiarze zapewniającym prawidłowy nadzór robót i dodatkowo, na każde wezwanie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych). 1. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Paradyż Filia Sulejów Nr 60897300030020003100820001 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Sulejowie ul. Konecka 42, Wejście A, I piętro, sekretariat w pok. 4 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub będzie posiadał minimum po jednej osobie z uprawnieniami bez ograniczeń, które posiadają minimum 5 letni okres praktyki (licząc od dnia wydania uprawnień do dnia składania ofert), którzy pełnili funkcję inspektora nadzoru w niżej określonych specjalnościach : - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , samodzielnie , z udziałem podwykonawców lub w ramach konsorcjum , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - co najmniej 2 kontrakty polegające na nadzorowaniu budowy : sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci grawitacyjnej i tłocznej bez przyłączy z co najmniej jednej pompowni ścieków nie mniejszej niż 2 km, pełnił rolę nadzoru inwestorskiego na budowie Oczyszczalni ścieków na trzech realizowanych obiektach z zakresu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków o wydajności: - dla oczyszczalni nie mniejszej niż 200 m3/d. - dla ujęć wody nie mniejszej niż 30m3/h, potwierdzone protokołami odbioru. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 200 000 PLN 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). Spełnienie w /w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , podpisane własnoręcznie . Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Załącznik Nr 3 do SIWZ Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na oświadczeniu i ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i nie zalega z opłacaniem podatków i opłat . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub/i pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca posiadają wymagane uprawnienia, a także dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Załącznik nr 4. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i usługom opisanym w punkcie VIII 1.2) SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (min. 200.000 zł), 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.VIII.3.2. - składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r Dz.U. z 2008r.Nr 188,poz.1155 8. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia Wykonawcy składane są w oryginałach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, Wejście A, I piętro, sekretariat, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana będzie z dofinansowaniem ze środków: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.